Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tłumik mam nowy Luk, aku też sprawne, ale dołoże jeszcze drugi. Musze sie jeszcze przyglądnąć modulatorowi, może spręzyna wyrobiona lub kryza juz za duża i za agresywnie napełnia kosze. 

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, Ziel napisał:

Jeśli boisz sie że coś w skrzyni strzeli przez te szarpnięcia to niepotrzebnie. Zapoznaj sie z budową przekładni powershift to lęki odejdą.

Za to w moim pojawił  się problem w moście czyli wyłamanie zęba na ataku. Już raz cały most rozbierałem i jak przyjdzie jeszcze raz to robić plus rozbieranie skrzyni by wałek wymienić to jakoś ze szczęściem czy wytrzymałością mi to sie nie kojarzy 😖

Edytowane przez Pigmei
Opublikowano

Akurat koła talerzowego  i atakującego nie zmieniałem więc teoria z nową plasteliną to błędny trop.

Mam pomysł co dalej po naprawie ale to więcej kasy na ten cel muszę odłożyć.

 

Opublikowano
20 godzin temu, Pigmei napisał:

Akurat koła talerzowego  i atakującego nie zmieniałem więc teoria z nową plasteliną to błędny trop.

Mam pomysł co dalej po naprawie ale to więcej kasy na ten cel muszę odłożyć.

 

Jakis luz musi być na ataku że ząb złamało albo jazda na włączonej blokadzie na uwrociach.

 

Opublikowano
Dnia 3.11.2022 o 23:43, Pigmei napisał:

Za to w moim pojawił  się problem w moście czyli wyłamanie zęba na ataku. Już raz cały most rozbierałem i jak przyjdzie jeszcze raz to robić plus rozbieranie skrzyni by wałek wymienić to jakoś ze szczęściem czy wytrzymałością mi to sie nie kojarzy 😖

Z której strony wyłamało ząb, od środka czy od zewnątrz. Ile miałeś luzu ustawionego na kole talerzowym. 

Opublikowano
2 godziny temu, Ziel napisał:

Jakis luz musi być na ataku że ząb złamało albo jazda na włączonej blokadzie na uwrociach.

 

 A co ma blokada do tego? Ona i tak używana jest w automacie, po podniesieniu rozłącza.

 Co do ataku luz prawidłowy to 0,23-0,33 mm u mnie było 0.35, mierzone po dociągnięciu  pokryw bocznych z łożyskami, tak było i niczego już nie  korygowałem  podkładkami. 

W którym miejscu się wyłamał to zobaczę jak tył rozbiorę,  jak robiłem parę lat temu w  satelity w dyfrze to atak jeszcze tak wyglądał, fota poniżej.

Ale spoko jak się wezmę za rozbiórkę to jakieś foty Wam porobię, póki co ciągnik ma jeszcze trochę do roboty a przez zime to nie wiem czy będzie mi się chciało ręce odmrażać /nie mam ogrzewanego pomieszczenia dla niego/

atak.jpg

Opublikowano
6 godzin temu, paktofonikas1987 napisał:

W instalacji 2 przewidiwej pneumatycznej na żółtym złączu cały czas jest ciśnienie. Od czego zacząć szukać?

Obstawiam zatartą linke hamulca ręcznego lub źle ustawiony zawór od recznego. Zluzuj dzwignie na tym grzybku przy zaworze daj na środek i sprawdz wtedy.

Opublikowano (edytowane)

Tak, tym do niego jest podłączona linka ręcznego. U mnie też ręczny działal normalnie, ale linka nie odbijała do konca i hamowalo przyczepy. 

Mała poprawka, wlaściwie przez dzwigienke przegubową, a nią porusza linka.

 

 

Edytowane przez Dastan
Opublikowano

 Mam mxm 190.Świezo po wymianie oleju i filtrow.Silnik tyka jak zegareczek.Od kilku dni gdy wejdzie na 1500 obrotow zaczyna migac stop,jesli troche zejde nizej jest oki.Moze czujnik cisnienia oleju byc walniety?

Opublikowano

Wymień filtr oleju  w skrzyni. Nic więcej i nie patrz sie ze niedawno był zmieniany. Nie wiem jak MXM, bp w MX  czujnik jest na ssaniu, u Ciebie pewnie też, i ja robi się ciśnienia to załącza sie. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v