Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja wyciągałem same tłoczyska. Ale tam są  calowe uszczelniacze i zakładanie metrycznych mija się z celem. Teraz o tym wiem. 

Robiłem je dwa razy, potem wyciągałem i dawałem do zakładu z  2 razy w Legnicy, Wymienili mi rury zewnętrznę i dalej nie podobało mi sie. Drugi raz stwierdzili że są porysowane   z mojej winy, po 100 godzinach i jeszcze raz robili. Dalej nie podobało mi sie.

Opuszczały po prostu, mam dorobione  drugie wyjścia żeby olej z górnej części nie blokował je. W oryginale nie ma tego. 

 Dopiero dwa lata temu dałem do Wrocławia to tak sobie  zrobili, ale już odpuszczam temat. Opuszcza ale rzadko. 

Ale  w Wrocławiu właśnie powiedzieli ze są tam uszczelniacze calowe. Ale ja też kupowałem w serwisie komplety naprawcze. 

Raz pękł mi kawałem uszczelniacza i poszedł   w  rozdzielacz. Zaczął falować i nie szło ustawić  jednej pozycji.  Serwis stwierdził że potecjometr, po wymianie dalej to samo. 

Przyjechali inni i stwierdzili że rozdzielacz. Wieczorem całkiem go rozebrałem i znalazłem zapchany otworek  w jednym suwaku, ledwo go przebiłem igłą, i od tej pory spokuj. 

Opublikowano
11 godzin temu, tomek73 napisał:

Ja wyciągałem same tłoczyska. Ale tam są  calowe uszczelniacze i zakładanie metrycznych mija się z celem. Teraz o tym wiem. 

Robiłem je dwa razy, potem wyciągałem i dawałem do zakładu z  2 razy w Legnicy, Wymienili mi rury zewnętrznę i dalej nie podobało mi sie. Drugi raz stwierdzili że są porysowane   z mojej winy, po 100 godzinach i jeszcze raz robili. Dalej nie podobało mi sie.

Opuszczały po prostu, mam dorobione  drugie wyjścia żeby olej z górnej części nie blokował je. W oryginale nie ma tego. 

 Dopiero dwa lata temu dałem do Wrocławia to tak sobie  zrobili, ale już odpuszczam temat. Opuszcza ale rzadko. 

Ale  w Wrocławiu właśnie powiedzieli ze są tam uszczelniacze calowe. Ale ja też kupowałem w serwisie komplety naprawcze. 

Raz pękł mi kawałem uszczelniacza i poszedł   w  rozdzielacz. Zaczął falować i nie szło ustawić  jednej pozycji.  Serwis stwierdził że potecjometr, po wymianie dalej to samo. 

Przyjechali inni i stwierdzili że rozdzielacz. Wieczorem całkiem go rozebrałem i znalazłem zapchany otworek  w jednym suwaku, ledwo go przebiłem igłą, i od tej pory spokuj. 

Mi naprawił lokalny spec od hydrauliki( teraz jest na chorobowym do maja) i było dobrze. Za normalne pieniądze. Problem w tym że mam ciężką i długą talerzówkę. Zawieszaną. I to jej wina. Tak obstawiam. Trochę cieknie lewy i mnie to denerwuje. No i do tego fakt że trzeba ściągać razem z całą flanszą. Chyba poczekam aż wyzdrowieje 

Opublikowano

Macie problem z wieszakami cięgien? Po założeniu nowych max 2 lata i złom, gwint przelatuje. zawieszam ciężkie maszyny i pewnie dlatego ale według mnie powinny być wytrzymać.

Opublikowano

Kupujesz te komplety za 500zł? One są robione z żeliwa... Po drugie wymieniasz cały komplet czy tylko część?  Ja dałem do wytoczenia z dobrego materiału, jedynie musiałem dokupić to z uchem na górze, notabene sam ten przegub kosztował 500zł.

Opublikowano

One nie są wiele warte, szczególnie do dużych obciążeń. Oryginały nie wiem czy są w ogóle do kupienia, ale to pewnie i tak dobre 2tys by kosztował, chcesz mieć solidniejsze to trzeba wytoczyć z dobrego materiału.

Opublikowano

Witam, posiadam mały problem z pneumatyka w MX a mianowicie posiadam 1 i 2 Obwodowe do przyczep i 2 obwodowe działa bez zarzutu, a 1 obwodowe po podłączeniu napełni zbiornik przyczpy, lecz po wciśnieciu hamulca brak reakcji hamowania przyczepy, po odłączeniu przewodu normalnie zablokuje, sprawdzane w kilku przyczepach, gdzie szukać przyczyny ? lub co trzeba przeczyścić ?

Opublikowano (edytowane)

1400 z przesylka

 

Sprostowanie, trzeba roztaczać. Ma ktos zdjęcie ile tego koła trzeba toczyć?

Z tego co mierzyłem to prawie do obwodu śruby mocujących

 

 

Edytowane przez Ziel
Opublikowano

Wymieniłem ostatnio i pomogło, również luzów nie było. Nie wiem czy dobrze zrobiłem ale zalałem rzadszym olejem niż zalecany. Wlałem 10w30 taki jak do skrzyni  

Opublikowano

Czy ktos przerabiał temat hydroakumulatora do podnośnika tylnego? Nie wiem jaką pojemność dobrać. Wyczytałem, że dobiera się ją na podstawie wielkości siłownika, jednakże informacji o nim nie mogę znaleźć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v