Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam case mx 100 i od kupna od handlarza wyswietla sie błąd 0 5 nie dziala wogle podnosnik jakims sposobem jak przekreci sie wieksze kółko i pociagnie dzwignie od hydrauliki to podnosi i jest to troche uciazliwe tak sam jak sie robi kalibracje reversu bo strasznie szarpie do przodu i do tyłu boje sie zeby cos sie w skrzyni nie popsuło pozdrawiam

Opublikowano

Co do szarpania to trzeba sprawdzić ciśnienia na koszach jak się zachowuje. Ewentualnie zawór modulacji trzeba regulować. Mówisz, że EHR działa jak trzymasz w pozycji wydatku dźwignie hydrauliki? Czy tylko żeby ruszył musisz pociągnąć? Trzeba sprawdzić czy jak zadajesz sygnał aby podnośnik się poruszał, to czy olej idzie rurką LS z rodzielacza EHR do pompy. 

Opublikowano

Żeby podnośnik wogule zaczął działać w mx zawsze po uruchomieniu traktoru mruga przełączni od wysokości podnosnika, trzeba ruszyć pierwsze dużym pokrętłem od regulacji wysokości przestaję mrugac przelacznik a potem zaczynają działać reszta sterowania ehr.

Kalibracja wom i ehr to ta sama procedura czy są dwie osobne procedury bo ja znam tylko kalibracje wom. Jak coś to niech ktoś doda kalibracje ehr.

Opublikowano

Czyli jest problem ze sterowaniem LSem. Trzeba sprawdzić drożność rurki i czy ktoś tam nie grzebał. Możliwe, że problem leży też w samym rozdzielaczu EHR. Jak tam wszystko jest będzie ok, to trzeba do zaworu priorytetowego. 
Kalibracja EHR to zupełnie inna procedura niż kalibracja WOM.

Opublikowano
Dnia 9.04.2021 o 13:56, poderwa napisał:

Z czego zawór ? jak dorobić  ? ja też był bym zainteresowany takim rozwiązaniem

Z kąd jest wzięte ciśnienie oleju do tego rozdzielacza elektrycznego ?

Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, poderwa napisał:

Z kąd jest wzięte ciśnienie oleju do tego rozdzielacza elektrycznego ?

Na poprzedniej stronie masz to narysowane , wspinasz się do rozdzielacza od rewersu pod 19 bar bodaj gwint M14 zasilanie i powrót . Tylko elektrozawór musi być taki jak podalem czyli na neutralu blokuje zasilanie,a odbiorniki daje na spływ. Gdzie i jak to podpiąć to nie problem tylko trzeba zrobić taką przystawkę jak na pierwszym rysunku (ta z lewej) . Ja to zrobiłem z kawałka aluminium na tokarce z niezależnym uchwytem, ale było trochę zabawy. 

Edytowane przez Dastan
Opublikowano

W tym roku raz na jakiś czas( nie codziennie), kilka- kilkanaście razy dziennie nie wchodzi 4 półbieg( na dwójce). Przezucam na 3 i znowu na 4 i jest ok. Nieraz poczekam z 5-10 sekund i sam wskoczy.  Gdzie może być przyczyna? W zeszłym roku wymienione tarczki. Przed remontem tak samo było z drugim półbiegiem

Opublikowano

A sprawdzałeś czy wtedy pojawia się napięcie na obu cewkach od połówek? Jeśli nie, to do sprawdzenia manetka od połówek i przekaźniki.

Bo jak ze strony elektrycznej bedzie wszystko git, to możliwe, że zawór się przycina i nie otwiera.

Opublikowano

Witam, dziś podczas wduszenia sprzęgła w case mx słyszałem strzał jakby sprężyny i pedał sprzęgła zrobil się miękkawy, ale wraca do góry tylko czuć że miękki, po wduszeniu ciągnik nie jedzie, działa jakby prawidłowo ale zauważyłem że zaznaczona linka jest luźna, a przypuszczam, że powinna być napięta, wyciagnąć jej nie idzie chodź się nie dokładałem tylko z czuciem. 

I dlatego wolę zapytać i się upewnić że dobrze ustaliłem usterkę i za co ta linka dokładnie odpowiada, skoro ciągnik rozłacza po wciśnięciu

172288864_174332677879433_7681352496545570374_n.jpg

Opublikowano

Ta dodatkowa linka połączona jest z taką blokadą zapadkową pod dźwignią zmiany biegów aby przypadkiem  nie przełączać ich bez wciśniętego sprzęgła.Jak linka będzie zerwana to żadnego biegu nie włączysz, chyba że już jest przez kogoś odpowiednio podklinowana.

Opublikowano
1 minutę temu, Pigmei napisał:

Ta dodatkowa linka połączona jest z taką blokadą zapadkową pod dźwignią zmiany biegów aby przypadkiem  nie przełączać ich bez wciśniętego sprzęgła.Jak linka będzie zerwana to żadnego biegu nie włączysz, chyba że już jest przez kogoś odpowiednio podklinowana.

biegu akurat nie próbowałem zmieniać bo stało mi się to na podwórku więc nie powiem, ale to rozumiem, powinna byc naciągnieta

Opublikowano
2 godziny temu, Rowan napisał:

A sprawdzałeś czy wtedy pojawia się napięcie na obu cewkach od połówek? Jeśli nie, to do sprawdzenia manetka od połówek i przekaźniki.

Bo jak ze strony elektrycznej bedzie wszystko git, to możliwe, że zawór się przycina i nie otwiera.

Dzięki za odpowiedź. Trzeba będzie to sprawdzic. Dzisiaj jeździłem z 4 h i ani razu się nie zawiesiło

Opublikowano
1 minutę temu, Bolek96 napisał:

biegu akurat nie próbowałem zmieniać bo stało mi się to na podwórku więc nie powiem, ale to rozumiem, powinna byc naciągnieta

Nie powinna być całkiem luźna, sprawdź czy jakikolwiek  bieg włączysz.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v