Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

 

Witajcie, mam problem z moim mx 150, po zrobieniu ok 2 ha przestał mi działać podnośnik. Tu na forum znalazłem listę błędów( co prawda do mx 100-135,ale raczej powinno pasować) i odczytałem, że błąd A podnośnika oznacza niskie napięcie, więc naładowałem akumulatory i sprawdziłem, działa wracam na pole i znowu problem nie działa. Sprawdziłem na każdym półbiegu z rewersem do przodu i bez, dodatkowo 3 półbieg rozłacza jazdę. Podnośnik wyświetla 0,5 wyświetla się ciągle. Poniżej kiedy działa podnośnik

 

Z rewersem

1 półbieg działa

2 półbieg błąd A

3 półbieg błąd A miga N

4 półbieg błąd A

 

Bez rewersu

1 działa

2 działa

3 nie działa błąd A

4 działa

Edytowane przez oppawel
Opublikowano (edytowane)

Dastan, jakby zależało w jakiej pozycji jest dźwignia rewersu lub który mam włączony półbieg. 

Rowan, na uwrociu nie podniósł agregatu, na wiosnę nie było problemu, wcześniej zrobiłem 2 ha bez problemu. Mam go dopiero 2 rok. Wieczorem odołączyłem akumulator, i dziś rano podłaczyłem i działa. Jak kupię miernik to sprawdzę ładowanie. Zaraz jadę na pole i zobaczę jak działa. 

Edit 

Nie napisałem, że tata naładował akumulatory, powiedział mi o tym potem. Pracowałem 5 h krótka przerwa i po 30 min pracy nie działa podnosnik, przyjechałem do domu, przywiozłem majstra od samochodów pomierzył, napięcie jest, ładowanie dobre włączył wszystkie odbiorniki i nie spada bardzo napięcie. Podejrzewa przegrzany sterownik. 

Zna ktoś osobę co zna się na mx jestem z łódzkiego okolice Rawy Mazowieckiej. 

Edytowane przez oppawel
Opublikowano (edytowane)

Mimo wszystko dziwna sprawa, że po naładowaniu działa tym bardziej , że sterownik wyświetla błąd niskiego napiecia. 

Od podnośnika oraz jazdy/rewersu są osobne sterowniki, przełączając polbieg nie powinno to mieć wpływu na sterownik podnośnika chyba , że ma to wpływ na napiecie... Można by też odczytać błędy sterownika jazdy , odczytując migająca diodę . W którymś temacie to jest wyjaśnione . 

edit:

Po zgaszeniu i odczekaniu wszystko wraca do normy czy tylko ładowanie pomaga? Przyjrzyj się jeszcze dobrze akumulatorom, sprawdź napięcie rano bez zapalania, sprawdź przewody. Ja bym jeszcze sprawdził napięcie jakie wchodzi do sterownika podnośnika jak ten przestaje działać. Jak będziesz miał miernik to powiem, które przewody.

Edytowane przez Dastan
Opublikowano

Nie napisałem jeszcze, że jak przełączam półbiegi to wskaźnik paliwa reaguje na to 1 półbieg trochę zaniża, na 2 spada, 3 zapala się rezerwa i pojawia się błąd A podnośnika, 4 wskazuje tak samo jak 2 półbieg. Właśnie jadę kupić miernik i sprawdzę napięcie. 

Opublikowano

No moje oko to coś z przewodami może być, masa od półbiegów. Jak się nie myle to cewki załączają się tak: 00 10 11 01 na trzecim półbiegu załączone są naraz dwie cewki więc jest najwyższy pobór prądu... szukaj tu przyczyny. 

Opublikowano

Wielkie dzięki za pomoc miał pan rację co do braku masy. Sprawa rozwiązana nie wiem jak ale oczko z przewodami wisiało za skrzynką akumulatorów. Do cewek dochodziło napięcie 8-9V po podpięciu tych przewodów jest ponad 12V i jest wszystko ok

Opublikowano

No to tera mi ie problem pojawił. 

 Rewrs  do tyłu zaczął wyć jakby się ślizgał , Wbijam rewers do tyłu, zaczyna ruszać  i wyć jest zgrzyt i załapuję  jedzie. Tracze wymieniałem 120 godzin temu wraz z uszcelniaczami  wszystkie kupowałem w  serwisie. Jest to tylko na wstecznym, do przodu jest dobrze.

Jakieś pomysły ma  ktoś. 

Opublikowano (edytowane)

Obawiam się , że bez rozbiórki ciężko będzie coś powiedzieć...

A jak się załączy to już normalnie ciągnie bez hałasu ?

Edytowane przez Dastan
Opublikowano

Jak załapie już  to normalnie jedzie. Jakby ciśnienie za małe ale wszystko inne dobrze działa. Muszę ciśnienie n a koszu zmierzyć, dzwoniłem do serwisu to też mi tak powiedział. .  ale za tydzień  pewnie bo w niedziele nad morze jadę na tydzień. 

Opublikowano

Bardzo dziwne, bo generalnie to na rewers, jeszcze tym bardziej do tyłu nie idą jakieś duże obciążenia. U mnie po 11tyśh tarczki były jak nowe na rewersie. Zastanawia mnie ten zgrzyt, o którym mówisz... Generalnie to tak jak pisałeś, trzeba się wpiąć w płyte, zobaczyć ciśnienie, wtedy coś będziesz wiedział. Ale moim zdaniem to nie jest problem z ciśnieniem. Bardziej wygląda jakby jakieś zabezpieczenie w koszu spadło.

Opublikowano (edytowane)

Mi też to wygląda na jakiś pierścień. w  koszu. 

Zgrzyt  pewnie dlatego że załapuję. 

 Mój też 11 tyś  do tyłu tarcze super ale przednie dwie mocno podjechane były. 

Edytowane przez tomek73
Opublikowano

U mnie raczej jeszcze nie ruszane  tam, ale czasem też występuje takie wycie przy ruszaniu czy to ze sprzęgła czy rewersu , im większy bieg tym głośniej im większe obroty tym ciszej. Tak mam od początku i zbytnio się tym już nie przejmuje . 

Opublikowano

On nie ma sprzęgła tylko dwa kosze rewersu przód i tył . Póki jeździ nic nie ruszaj,.

Ja wymieniłem bo skrzynie zatarłem, dokładnie koło 4 biegu na wałku atakującym,  holowałem na zgaszonym silniku. i załączonym 3 biegu. 20 metrów ujechał i zespawało tryb  z wałkiem. 

Opublikowano

Tak wiem, że ma dwa kosze , chodziło mi , że jak noga powoli puszczam pedał sprzęgła to bywa takie wycie . 

W instrukcji chyba gdzieś pisało jak bezpiecznie holować. 

Opublikowano

Zgrzyt jak ruszasz moze tylko złudzenie,moze to tlumik drgań. U Ciebie Tomku obstawiam tarczka/przekładka,coś się nie ułożyło.Moze jakas wada tarczki..musisz rozebrać, im szybciej tym lepiej,mniej kosztów będzie 

Opublikowano (edytowane)

Dam radę dobrać się do kosza z satelitami w mechanizmie różnicowym  w tylnym moście " od boku" w Case  MX 170 czy tylko po wyjęciu całości przez górę ?

 Edit, już wiem że nie ma szans, wyciągam  górą. 

Edytowane przez Pigmei
Aktualizacja
Opublikowano

 Już go wypatroszyłem, jak kurczaka, a ścięło w nim osie satelit, tak wszystkie 4 i nie mam pojęcia od czego a wiem że ktoś  już tam grzebał - zdradził go ten czerwony silikon. Ogólnie to przydała by mi się dokumentacja techniczna aby choć  znać momenty dokręcania poszczególnych śrub.

Jak chcesz to później powrzucam fotki co to się narobiło i się zobaczy czy nie trzeba będzie jeszcze szukać nowej obudowy dyfra bo nie mam pojęcia ile czasu tak chodził. U mnie ten ciągnik zrobił dopiero 300 godzin.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v