Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam, rozjechałem mx 135 miedzy skrzynia a mostem, bo chce wymienac tarczki na rewersie i moje pytanie wie ktoś z której strony jest od jazdy do przodu ( tzn jak się patrzy od boku to od strony skrzyni, czy mostu ) ?

Opublikowano (edytowane)

Z przodu masz tylko kosze od polbiegow. Kosze od rewersu są z tyłu skrzyni.

Sorka nie doczytałem że rozjechales tył.

Nie kieruj się moja wypowiedzią.

Edytowane przez Ziel
Opublikowano (edytowane)
8 godzin temu, Rowan napisał:

Jak już tyle rozebrałeś, to wymień w obu koszach. Po za tym jeśli któryś ślizgał, to będziesz widział gdzie spalone są. Sprawdź czy kosze są szczelne.

po rozebraniu okazało się że tuleja co wchodzi w nią   kosz jest juz przytarta oraz na koszu do jazdy w przód wytary jest w 2 miejscach frez na którym ciągną tarcze :/ więc nie ciekawie wyglada ;/

Edytowane przez Bolek96
Opublikowano

Czasem się w nich tak dzieje, jak już ząbki przeciągnie. U mnie w MC120 przy prawie 11tys h i nie ruszanej skrzyni były już delikatnie na tarczkach ząbki przeciągnięte, a okładziny jak nowe były. Wymieniałem wszystkie ale tylko wlasnie dlatego, że ząbki były ruszone. Będziesz musiał ten wewnętrzny tryb kupić. 

Opublikowano
Dnia 10.06.2020 o 22:37, Rowan napisał:

Czasem się w nich tak dzieje, jak już ząbki przeciągnie. U mnie w MC120 przy prawie 11tys h i nie ruszanej skrzyni były już delikatnie na tarczkach ząbki przeciągnięte, a okładziny jak nowe były. Wymieniałem wszystkie ale tylko wlasnie dlatego, że ząbki były ruszone. Będziesz musiał ten wewnętrzny tryb kupić. 

u mnie ma ponad 15mth juz i też skrzynia nie ruszana była jeszcze z tyłu, no własnie mam taki dylemat z koszem jazdy do tyłu tarczki jak nowe ząbki też wygladają na ok, tylko na przekładkach są takie jakby zarysowania od opiłków i jak to rozwiązać ;/ 

Bałem się kosztów ale tragiczne nie są, tryb nowy 2500 brutto, a za używkę chcieli 2400 w dobrym stanie xd

Opublikowano

U mnie tak jest na jednym trybie od półbiegów też przejechane ząbki..., ale tam ta stal wyglądała jakoś surowo, jakby nie poddana obróbce cieplnej, na innych trybach ząbki bez śladów zużycia.

Opublikowano
Dnia 25.05.2020 o 20:25, tomek73 napisał:

900 minimum

Z tyłu nad dyferencjałem  przeważnie 3 kable  z niego wychodzą, na klucz 30  mm chyba. . 

I nie  działa Ci małe pokrętło, winne są sworznie na lagach, z 5 lat temu jeden kosztował 750 zł. Ja odciołem kable, jak coś rozbierałem  błąd 5  jest ale nie przeszkadza mi to. 

 Radze Ci od razu zmienić akumulator hydrauliczny , jest  z prawej strony nad filtrem oleju skrzyni biegów.j a teraz zmieniałem, pusty był, na Allegro kupiłem za 220 zł, nabili mi go na 28 bar.Tak ma być, aku kupiłem z  możliwością  powtórnago nabicia, w Serwisie podobno 1,5 tyś.  W oryginale jest jednorazowy.  Może za bardzo nie poprawi ci działanie skrzyni biegów, ale bardzo wydłuży żywotność tarcza  półbiegów.  Na popsutym  nowe tarcze 2 tyś godzin mi wytrzymały i scieło 3 i 4 półbieg.   Na allegro kupiłem z gwintem 1/2 cala i dorabiałem redukcję, w ciągniku jest  gwint 20x1,5 mm z tego co pamiętam. 

One walą skrzynią przy zmianie półbiegów, ten typ tak ma, ale niewpływa to na żywotność skrzyni. 

 Może masz problem  z alternatorem że opóźnia obrotomierz, pasek musi być dobry i napinacz. Od tego bym zaczął. 

Powinno być 11bar około na akumulatorze, masz za dużo bar nabite i nie ma amortyzacji jak by go wcale nie było, poza tym im większy tym biegi płynniej chodzą 

Pytanie od czego jest ta kostka z tyłu gdzie jest elektrozawór womu, do czego te śruby na imbusy, ktoś to rozbierał? 

Opublikowano

Ma być 28 tak pisze na akumulatorze. W serwisie powiedzieli że mają od 30 do 50, ale dokładnie nie wiedzieli co do modelu, musieli by szukać w instrukcji, ale na każdym jest napisane i tak ma być.

Opublikowano (edytowane)

Lał ktoś z was oleje ambra od NH do swoich case. Chodzi o skrzynie biegów.

Chodzi mi o to ze mam NH na gwarancji i muszę miec w case ten sam olej.

Edytowane przez Ziel
Opublikowano

Panowie mam problem. przedni napęd się nie wyłącza, cały czas ciągnie. Na desce kontrolka gaśnie że jest wyłączony. Cewka i elektrozawór były sprawdzane i są ok. Gdzie szukać dalej przyczyny i co to może być że się nie rozłącza?

Opublikowano

Tam jak nie ma zasilania to napęd jest załączony,  jak prąd jest to go rozłąńcza. U mnie zapiekło cały elektrozawór i musiałem go rozwalić żeby wykręcić. Cewki nie ściągłem Odpinasz złączkę i masz napęd podajesz napięcie i napęd sie wyłącza. 

Trzeba by b było ciśnienie sprawdzić na koszu. Czy rurka w srodku nie pękła. 

Opublikowano

Witam ktoś wie jak wyciągnąc simering na wałku napędowym wychodzącym ze skrzynie w case mx 135 ? bo mi cieknie a nie wiem jak, a dzis tam przysiadłem troche i mi ucieka do skrzyni, a drugie pytanie mogłyby być tam 2 simeringi jeden za drugim ?

Opublikowano
Dnia 5.08.2020 o 20:10, Rowan napisał:

Jeśli to multi g 10w30 to jak najbardziej, bo to olej klasy utto.

No właśnie co lejecie do skrzyni? Ja mam Hy-tran czyli oryginał, ale cenowo to już jakas porażka, w serwisie wołają 500zł za 20l , na necie nieco taniej, ale jak patrze na ceny nawet oryginałów Claasa czy NH to i tak jest to o wiele drożej do  tego nigdzie na miejscu nie kupie. Teraz mi sporo wyciekło i ciągnik unieruchomiony na 3 dni.  Inny dolać to już też nie bardzo? Trzeba by cały pewnie wymienić. 

Opublikowano
1 godzinę temu, mati00733 napisał:

U mnie w Mx150 akcele zmienił Fusch Agrifarm stou 10w40

I chyba też tak zrobię , przynajmniej na każdej hurtowni go mają nie mówiąc już o cenie bo ta akcela mnie pusci z torbami . Tylko mieszać pewnie nie bardzo , a wyrzucić tamten żeby tylko inny wlać też średni interes . 

Opublikowano (edytowane)

Raz kupiłem zamiennik do skrzyni na dolewkę, niby to samo, ale nie podobał mi sie i dalej kupuję Akcele.  2 lata temu dałem 2800 za 200 litrów w serwisie. Wymiana maxymalnie co 4 lata, nie ważne że nie ma godzin, i tak z a długo. 

Osobiście mam takie zdanie,   stać na ciągnik to stać na oryginalne oleje. 

https://www.strefarolnika.pl/pl/p/OLEJ-AKCELA-HYTRAN-ULTRACTION-5L-CASE-HY-TRAN-/2717

 minimalnie drożej teraz kupuję  w serwisie. 

Edytowane przez tomek73

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v