Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Ja sie nie spotkałem z czymś takim. Na wolnych obrotach podnosze czy to Pronara czy HL-ke i to obie do tyłu, gdzie cały ciężar idzie na tłok. Czy są pełne pszenicy, czy ziemi, to bez różnicy. Na Pronarze raz miałem 16t ziemi i bez problemu wywróciłem ją.

Opublikowano

Nie porownuj Pronara do HL bo te tloki w HL są słabe, chyba że masz założone wieksze. U mnie  3  segment to ma jakieś 5-6 cm średnicy, i na nim staje. Pszenica to bez problemu, po otwarciu burty ponad połowa spada.

Opublikowano
6 godzin temu, Rowan napisał:

O właśnie, skoro ciśnienie maksymalne jest 200, to może regulatory przeplywu są za bardzo zakręcone, u mnie też tak jest, że jak zmniejsze bardzo przepływ, to odcina zaraz.

niby są na max ustawione

32 minuty temu, Ziel napisał:

3 wyjścia...

za mała średnica siłownika w przyczepie,

zdławiony przepływ na zaworze rozdzielacza chydraulicznego,

mało oleju w skrzyni biegów...

 

przyczepy są nowe 3 letnia 16t i roczna 10t podepne pod deutz fahr i nie ma problemu

Opublikowano

Co może być przyczyna nie przełączenia prędkości wom z 540 na 1000 ? Case cx.  Wajche ciężko przesunąć na 1000 obrotów, a jak się przesunie go bo użyciem dość dużej siły to jest tak jak by nie mogło przeskoczyć ( na wyswietlaczu włącza się kontrola 1000 obrotów) dodam ze wom nie był używany kilka lat, narazie psikam WD. Macie jakieś pomysły 

Opublikowano
19 godzin temu, lebek5 napisał:

Co może być przyczyna nie przełączenia prędkości wom z 540 na 1000 ? Case cx.  Wajche ciężko przesunąć na 1000 obrotów, a jak się przesunie go bo użyciem dość dużej siły to jest tak jak by nie mogło przeskoczyć ( na wyswietlaczu włącza się kontrola 1000 obrotów) dodam ze wom nie był używany kilka lat, narazie psikam WD. Macie jakieś pomysły 

Po kolei sprawdź dźwignię, linkę czy nie zapiekła się w środku, jak nie to trzeba będzie rozkręcać most.

Opublikowano
24 minuty temu, tomek73 napisał:

Dobrze wyczyscić i pakuły z silikonem. 

Co to są pakuły?😂 chodzi O konopie? Albo koński włos? Teraz owinąłem  teflonem  ale efekt  jest taki jak na zdiecie . Myślałem kupić śrubę z lepkiej i dać gumowa uszczelkę i przykręcić ale nie ma u mnie nigdzie śrub calowych 

Opublikowano
6 godzin temu, Ziel napisał:

Pakuły to takie „włosy” do doszczelniania gwintów w hydraulice... zamiast z kogoś szydzić to trzeba najpierw wygooglować jak się nie wie...

Nikt z nikogo nie szydzi! Ja nie z  tych co przegrała wybory! Nie znałem tego słowa i znaczenie jego😂 Tomek  konopie zatrzymały przeciek? Co dawałeś na to jakaś pastę,sylikon?  

Przed chwilą, lebek5 napisał:

Nikt z nikogo nie szydzi! Ja nie z  tych co przegrała wybory! Nie znałem tego słowa i znaczenie jego😂 Tomek  konopie zatrzymały przeciek? Co dawałeś na to jakaś pastę,sylikon?  

Ooo teraz doczytałem ze sylikon, ale operacja się udała?

Opublikowano (edytowane)

Udaje się na różne przecieki. Pakuły, inaczej konopie i wysmarować sylikonem do silników i skręcić. 

Gwint lekko porysować, zeby konopię miały punkt zaczepienia i nie zsuwały sie przy zakręcaniu.  ja to robię brzeszczotem z piłki do metalu. 

Edytowane przez tomek73
  • Like 1
Opublikowano
Dnia 30.03.2019 o 01:34, Marcinek178 napisał:

Witam serdecznie wszystkich kolegów!

Od tygodnia jestem szczęśliwym posiadaczem MX 120 i jak to bywa początki z nowym sprzętem są trudne, powoli uczymy się siebie nawzajem:) Ciągnik ma przepracowane 7800 mtg i chyba jest to wiarygodny przebieg bo nie widać żeby był jakiś zmordowany, a przyjechał z Francji. W sumie jeszcze za wiele nim nie popracowałem ale już mam kilka tematów z którymi muszę się zmierzyć bo nie gra wszystko tak jak powinno i tutaj prośba do bardziej doświadczonych kolegów którzy posiadają takie jednostki żeby podpowiedzieli co nieco. Opisze w punktach usterki aby łatwiej było odpowiadać.

1. Przedni napęd pracuje cały czas, nie można go wyłączyć,  sprawdziłem elektrozawór na bloku pod kabiną z prawej strony przedni - cewka i zawór sprawny (po podaniu zew. zasilania zawór otwiera się) mierząc napięcie na wtyczce od cewki w momencie przełączania miernik reaguje tzn. wskazuje jakieś napięcie ale tylko na ułamek sekundy także nie można odczytać, kontrolka od przedniego napędu zapala się i gaśnie w momencie załączania ręcznie jak i przez hamulec. Sprawdziłem też przekaźnik pod konsolą pierwszy od lewej i jest sprawny. Teraz pytanie co jeszcze można sprawdzić ? przewody do cewki? nie ma po drodze jeszcze czegoś na czym mógłoby tracić napięcie idące do cewki? Jest do tego jakiś sterownik czy napięcie z przekaźnika prosto na cewkę leci?

2. Sprawdziłem błędy i oto co wymrugała dioda od wom  42  ; 24 ; 32;  60

  Czy wiecie co oznaczają kody błędów  i czy można je wykasować ?

3. Przy pierwszej orce gdy  wychodziłem z ciągnika  wyłączyłem bieg  regulowałem ustawienie pługa wracam wsiadam wrzucam bieg a ciągnik nie jedzie, nie świeci się N ani nie mruga żaden błąd pół biegi przełącza OK ale nie ruszy ani do przodu ani do tyłu, jedyne co wtedy pomagało to zgaszenie i ponowne uruchomienie ciągnika. Co to może być ?

4. Jak wysoko podnoszą wasze podnośniki w MX-ach? Mam wrażenie że mój jakby za mało podnosił (no chyba że ten typ tak ma) przy max. podniesieniu ramiona są w pozycji pionowej, tzn. nie zarzuca ich aż na ciągnik. skróciłem dość dużo wieszaki i jakoś z pługiem 5-skibowym szło ale wydawało mi się że ciągnik takiej klasy powinien mieć większy zakres ruchu ramion.

5. Jak działa to pokrętło podnośnika z narysowanym pługiem? zacząłem się nim bawić ale nie obczaiłem o co z nim chodzi czasami przy ruszaniu z miejsca wyciągało pług do góry a jak stanąłem to opuszczało na dół, ustawiłem  w pozycji środkowej i było ok ale napewno ma ono jakąś funkcję. Błąd jaki świeci  na EHR to tylko 4

Będę wdzięczny za każdą radę. A propo czy posiada ktoś może serwisówkę do MX 120?

 

 

Ta 4 na EHR to spalona żarówka w przycisku podnośnika "góra- dół". Musisz wyjąć ten wyłącznik do góry i wymienić w nim żaróweczkę

Opublikowano (edytowane)

Odnosnie wysokosci podnoszenia u mnie jest podobnie ale opusciłem na nizsze oczko cięgno środkowe przy zaczepie w ciagniku i teraz podnosi sporo wyżej.

AD3

Mam rozumiec ze jak zatrzymałeś ciagnik to nie wyrzuciłes rewersu na N tylko ustawiłeś dzwignie zmieniy biegów w neutralnej pozycji? bo z tego co napisałeś tak to zrozumiałem

Edytowane przez Lukas85
Opublikowano
6 godzin temu, mqdla napisał:

4. Jak wysoko podnoszą wasze podnośniki w MX-ach? Mam wrażenie że mój jakby za mało podnosił (no chyba że ten typ tak ma) przy max. podniesieniu ramiona są w pozycji pionowej, tzn. nie zarzuca ich aż na ciągnik. skróciłem dość dużo wieszaki i jakoś z pługiem 5-skibowym szło ale wydawało mi się że ciągnik takiej klasy powinien mieć większy zakres ruchu ramion.

Moim zdaniem w MX ten podnośnik jest ogólnie dość słabym elementem zarówno jeśli chodzi o konstrukcje jak i parametry, mały udźwig i zakres też w sumie niewielki. Sprawdź czy masz u siebie wywiercone trzy otwory na cięgno, ja musiałem sobie trzeci najniższy dowiercić...

Opublikowano

Objaśni mi ktoś do czego służą te guziki zakreślone? Domyślam się że środkowy to zmiana obrotów i przełączanie na obory walka na 540 i na 1000. Ale te dwa skrajne to nie mam pojęcia

F2F7656E-F76A-410B-AF0C-F128A393A968.jpeg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v