Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Bolek96    9

Case mx 135, czy da się wymienić uszczelkę od pokrywy bocznej silnika, bez demontażu pompy paliwowej, i jak najlepiej się za to zabrać aby poszło szybko i bez komplikacji ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Cisnienie roboczy powershift to 18-19bar to kakim cudem ma byc 28? Napompuj 2/3 cisnienia roboczego azotem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    620
Dnia 9.03.2024 o 20:13, Bolek96 napisał:

Case mx 135, czy da się wymienić uszczelkę od pokrywy bocznej silnika, bez demontażu pompy paliwowej, i jak najlepiej się za to zabrać aby poszło szybko i bez komplikacji ?

Odkręć dolny wspornik od pompy paliwowej, ręczną pompkę wraz z przewodem, wspornik linki gazu i pokrywa wyjdzie bez problemu. Radzę pod uszczelke dać jakiś silikon bo zakładałem już dwie i cieklo nadal. 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579
Dnia 9.03.2024 o 18:58, maly00 napisał:

A było coś napisane? Na tym akumulatorze?ja miałem na 9 bar to nie było żadnej różnicy niż na pustym mówię o skrzyni.

Wysłałem go do sprawdzenia jest on u jest na nim napisane 28 bar i oni twierdzą że tyle powinien mieć .

Ten srebrny jest od hamulców i nic na nim nie jest napisane jest uszkodzony. 

mi serwis CASE tez powiedział ze ma być 28,  tarcze ścinało do 800  godzin, teraz  spóściłem na 9 i  czuć że półbiegi  delikatniej się przełączają. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868

Weź mi wytłumacz jaki wpływ ma mieć ten aku na płynność załączania półbiegów, przecież on jest na zasilaniu bloku zaworowego a nie na wyjściach na kosze, on nie tworzy czegoś takiego jak zwłoka, nie ma wpływu na opóźnienia w napełnianiu koszy. Ten aku wedle literatury ma eliminować skoki ciśnienia na wejściu do bloku zaworów, ma zapobiegać nadmiernemu spadkowi ciśnienia w chwili kiedy kilka razy w bardzo krótkim czasie zmienimy półbieg.

Póki co mam wymieniony z pustego na nowy z serwisu pół roku temu i żadnej różnicy nie odczuwam, nie podłączałem też zegarów do sprawdzenia wpłuwu aku na skoki cisnienia w instalacji.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

On jest po to ze jak szybko zmieniasz polbiegi to niema spadku cisnienia i eliminuje to nadmierny poślizg sprzęgła. Półbiegi w tych ciągnikach chodzą ostro i to normalne, jedynie co

lekko eliminuje szarpanie to sprawny tłumik drgań, tarczki ci sciełow bo kupiłeś pewnie zamiennik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly00    26

Ale to dziwna sprawa każdy mówi inaczej z tym ciśnieniem nawet w serwisie nie wiedzą dzwoniłem w parę miejsc to jeden twierdzi 9 bar inny 12 bar a co do tego srebrnego nikt nie potrafi powiedzieć mam instrukcje serwisowa i nic tam nie piszą o tych akumulatorach jakby zostały pominięte

Google twierdzi że akumulator powinien mieć ciśnienie równe takiemu jak panuje w układzie lub delikatnie wyższe

W magnumie jest 19-20 bar na skrzyni

A ścianie tarczek to bym nie łączył z akumulatorem to jakiś inny powód.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Po zmniejszeniu ciśnienia mam wrażenie że półbiegi delikatniej sie przełąnczją, mniej wala.

Kiedyś ktoś mi mówił że jak nie ma ciśnienia w  akumulatorze to może tarcze ścinać. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115
45 minut temu, maly00 napisał:

Ale to dziwna sprawa każdy mówi inaczej z tym ciśnieniem nawet w serwisie nie wiedzą dzwoniłem w parę miejsc to jeden twierdzi 9 bar inny 12 bar a co do tego srebrnego nikt nie potrafi powiedzieć mam instrukcje serwisowa i nic tam nie piszą o tych akumulatorach jakby zostały pominięte

Google twierdzi że akumulator powinien mieć ciśnienie równe takiemu jak panuje w układzie lub delikatnie wyższe

W magnumie jest 19-20 bar na skrzyni

A ścianie tarczek to bym nie łączył z akumulatorem to jakiś inny powód.

Zbyt mały luz ustawiony na koszu powoduje ścinanie tarczek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    620
Napisano (edytowany)

Luz czego?

Edit

Ma ktoś pomysł co może być przyczyną "syczenia" hydrauliki i lekkiego obciązenia silnika pompą hydrauliczną na 1 półbiegu? W ziemie wymieniałem tarcze i uszczelniacze, zastanawiam się czy coć, źle złożone czy coś innego. Ale nawet gdyby uszczelniacz przeciekał to nie powinno obciązać hydrauliki.

Na pierwszy rzut oka jedno z drugiem nie powinno mieć związku, bo to inne układy i w dodatku tylko na jednym półbiegu...

Edytowano przez Dastan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223
6 godzin temu, tomek73 napisał:

Kiedyś ktoś mi mówił że jak nie ma ciśnienia w  akumulatorze to może tarcze ścinać. 

I ten ktoś miał racje 😉 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MARAKAM    64

Panowie mam sequencer czyli zmiana biegow na guziki, zamiast zwykłej wajchy od biegow. Która tam jest cewka c-1 bo pokazuje taki błąd i nie ma biegow 13-16. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Masz mccormicka? Ogólnie w mx wygląda to tak, cewki off - 1półbieg, dolna on górna off- 2 półbieg, dzwie cewki on- 3półbieg, górna on a dolna off -4 półbieg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian86    16

Witam. Zaczyna mi lekko przycinac wspomaganie, oprocz tego wszystko dziala. Podpowiedzcie gdzie zaczac szukac przyczyny????


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
logan3512    140

Rozglądałem się za filtrem hydrauliki na necie i chciałbym się zapytać czego Donaldson p 560653 jeden jest biały drugi cały czarny a trzeci czarny tylko tu co zalewa się olej jest szary o co chodzi któryś to oryginał a reszta podruby czy co

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223

@Ziel, tu nie chodzi o cewki od połówek, tylko od sequencera. To tak jakby nie dało sie wrzucić 4 zakresu. Jak nie zapomne to sprawdze to jutro napisze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MARAKAM    64
Napisano (edytowany)

20240314_204959.jpg

20240314_202742.jpg

Cewki są tak jak na zdjęciach dwie z przodu i dwie z tyłu. I tu pytanie która od której połówki. Nawet mscir trytytki kolorowe aby było łatwiej wam podać. Np biała jest od ...

 

Edytowano przez MARAKAM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Pytanie, MX150. dlaczego jak zaciągnę ręczny to nie hamuję przyczepa. Kiedyś hamowało, teraz  musze silnik zgasić i wtedy zahamuję, pewnie jakiś przekażnik, dodam ze koło zaworów pleumatyczno hydraulicznym, te pod kabiną,  mam na kablach jest jakiś przekaźnik. Nigdy go nie ruszałem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1003

Marakam Tu nie masz połówek tylko 4 główne biegi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868
Napisano (edytowany)
1 godzinę temu, tomek73 napisał:

Pytanie, MX150. dlaczego jak zaciągnę ręczny to nie hamuję przyczepa. Kiedyś hamowało, teraz  musze silnik zgasić i wtedy zahamuję, pewnie jakiś przekażnik, dodam ze koło zaworów pleumatyczno hydraulicznym, te pod kabiną,  mam na kablach jest jakiś przekaźnik. Nigdy go nie ruszałem. 

Z tego co pamiętam to ręczny za pomocą dźwigienki (nr 30) załączał zawór w pneumatyce (cięgienko 26A) , Fota schematu na dole .

u mnie tego brak, ktoś kiedyś ją zajumał a po zgaszeniu ciągnika pneumatyka  i tak się nie włącza bo jakiś poprzednik podłączył to na krótko przewodami pod światła stop w tylnym gnieździe. Będą to musiał jakoś  ogarnąć bo tak być nie powinno , póki co u mnie tak wygląda zawór czyli jak u wszystkich innych.

AP1GczMQuKXOnLmASEinhV-PE0BajZ4n_-oiLu2K7g6qjpDTLAr-OuX71namrd05UXgzuzE_gjodeLcohzRJi69KKWZDbVM81VYFfZrYksborMedl9fZrFHsypnRWbu6Lsz--KrTQozvap6SKvDo7fOtsWq5xZCvS-m7eXEd53d4cN0gu4kjf4TD2xcEOj82x3krB71eu-enbJHtu_sKDOFWRLH-EHw0POU5mc2lZsShRRA0bREKuzPqN75YdZSHe2laTruDS7vqEXQCpJ6APxCgM0ABHHRbADY7BIhMpU7E_9g5Jg8luhQcMaLx8N3XaMSDdL11BUGY3Nu6neMbZWeimKPinhp_VqWm1FLGaN7h3kVwG2LybxxOWC32XVgjseuuOR1k70LLb1rBzciF8B0stK7aj8Oj7iOIwVik86bYWdZBLuk4g3fujZcLMZuIe9FOywlxHeRAGcc97j2d7DY7Z4Uzbq_eIm9u67sLwE2ztcqPK1civrqqdrm4klMLELJHEfCofwNTHRdP-7GM3UBXvf2iTBXWnYWH7ze4cp68vCdVfUx4MYaSCTqNCxmZxuk5es-G3yM9GoiHfu7WMVpSsLVnTPVPA6UZwqueEsKToP2HQy1X0vEzW62QI6rYNBbHbyshOFTcKPzbT7HSDm2Sulz3U1HsaZnwkIBIY_qxNty2KKSICLa7xMt79F66wV3RwBrZki6x4dnSlpbvpgYcCnA7qNhRzYt1HOfRAf5VfDX3p5D61Dm6m2weXoD78rThcQmPoXUmeFv5AbQjFFuIlfBktR9XzgHecz0OFGWXEwI6K97TK91_qP49yA5myQb-m865jULpFZdAcd7Gudhh8qrlbtuYypQJ32bx1x9EHDnkQDydIE8XApkb-L5A2gbjdvHJpm9ZUiUcy-3OK2fgaN5r8A=w689-h919-s-no-gm?authuser=0

hamulec.jpg

Edytowano przez Pigmei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223
1 godzinę temu, MARAKAM napisał:

20240314_204959.jpg

20240314_202742.jpg

Cewki są tak jak na zdjęciach dwie z przodu i dwie z tyłu. I tu pytanie która od której połówki. Nawet mscir trytytki kolorowe aby było łatwiej wam podać. Np biała jest od ...

 

Raczej jest to jedna z cewek bliżej bloku skrzyni. Łatwo to w sumie sprawdzić. Wypninaj cewki po kolei i sprawdzaj bledy. Tam gdzie bedziesz mieć tylko ten błąd który masz, to będzie ta cewka. Wypinając inne, będą znikać kolejne 4 biegi z danego zakresu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Pigmej  u mnie nigdy nie było tej dźwigienki i ręczny załączał sie bez problemu, nagle znikł. Podejrzewam problem elektryczny, lub jakiś przekaźnik.

Na pewno nie było dźwigienki  bo po   roku jak go kupiłem znikły mi hamulce na przyczepę, wezwałem serwis, gość przyjechał, wszedł pod niego z telefonem na uchu i laptopem, wyszedł po 2 godzinach i pleumatyka dalej nie działała, potem  poprosiłem znajomego z serwisu NH przyjechał popatrzył przestawił te pokrętło co dochodzi ciągło i wszystko wróciło do normy. Podejrzewam że sam to przestawiłem i nie wiedziałem. 

 Po zgaszeniu silnika przyczepy  same zahamują,  to działa, na recznym nie mam teraz. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868

Hmm, może i u mnie nie było tej  dźwigienki w ogóle i wszystko było elektrycznie.

Muszę to ogarnąć do żniw bo jak sie jedzie z przyczepą 5 czy 8 ton to na postoju na ręcznym ciągnika  utrzymam, ale przy 24 to już nie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MARAKAM    64

Rowan dziękuję za odpowiedź  jutro przyjdzie nowa cewka to będę sprawdzał. Mam do Ciebie jako znawcy tych ciągników pytanie, na 10 u mnie a czyli na 3 zakresie i 2 półbiegi w normalnej skrzyni czuć że ślizga, można ztym jeździć, (chciałem uprawić i zasiać 5 ha 8 oddać do naprawy) czy muszę już teraz nie jeździć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223

Jak ślizga to nie używaj tego biegu. Ale możesz spokojnie nim pracować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj