Polecane posty

Rowan    223

Na zaworze hamulcowym jest śruba z kontrą, którą regulujesz ciśnienie jakie idzie na wyjście. Tylko delikatnie nią kręć, bo nawet pół obrotu mocno zmienia ciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Zegar najlepiej na wyjscie i wtedy regulowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Krystian86    16

Wydaje mi sie ze wszystko dobrze odpowietrzylem

2 godziny temu, Rowan napisał:

Na zaworze hamulcowym jest śruba z kontrą, którą regulujesz ciśnienie jakie idzie na wyjście. Tylko delikatnie nią kręć, bo nawet pół obrotu mocno zmienia ciśnienie.

W ktorym miejscu jest ta sruba bo u mnie nic takiego nie widze

Mam dokladnie taki zawor

Screenshot_20240131-163444.png


Zetor Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115
Napisano (edytowany)

Znalazłem taki korek od strony baku paliwa. Panowie czy to jest jakuś spust oleju czy on coś trzyma w skrzyni/moscie?

IMG_4061.jpeg Korek jest do montażu grzałki oleju.

Edytowano przez Ziel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115
Napisano (edytowany)

.

IMG_4066.jpeg

Edytowano przez Ziel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    620

Jak tarcze wyglądały i przy jakim przebiegu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Tarcze ok, uszczelnienia wymieniam bo mi olej ze zbiorniczka chodził, co ciekawe uszczelnienia też są jak nowe (nie mogłem tłoka sciągnąć bez odkrecenia odpowietrznika tak trzymały oringi, wymieniałem wcześniej pompki hamulcowe, nie wiem już gdzie szukać problemu. Jedyne co znalazłem przy okazji to wyszczerbiony ząb na jednej satelicie w zwolnicy. Wygląda jakby coś wpadło ale znowu nic nie znalazłem. Co do hamulców to już nie wiem co robić

IMG_4064.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam problem w case mx 135. Ciągnik jedzie i raptownie wyskakuje luz „N” i ciągnik nie jedzie. Żeby ruszył trzeba zgasić i potem przez jakiś czas jest ok. I następnie znowu. W nierównomiernych odstępach czasowych. Czujnik pod siedzeniem z prawej strony zmostkowany jak zajrzałem. Gdzie następnie patrzeć? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223

Sprawdź jaki błąd wywala. Według mnie cewka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Jedna z cewek rewersu, po ostygnięciu działa ponownie, sprawdź rezystancje powinna być 5-9 ohm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tylko pytanie jak sprawdzić ten błąd z „N”. Cewka wydaje mi się że odpada bo by w ogóle stanął a on potrafi cały dzień jeździć i nie wyrzuci tej nki” a potrafi drugiego dnia co 5 minut stanąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223
Napisano (edytowany)

No to sprawdź jakie Ci błędy wyrzuca, a nie będziemy na ślepo strzelać, skoro masz swoją teorie na to. Jak dla mnie cewka.

Jak to jak sprawdzic błąd z „N”? Normalnie, tak jak sie sprawdza błędy w tych ciągnikach…

Edytowano przez Rowan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No nie jestem na tyle ogarnięty żeby umieć odczytać błąd z samej kontrolki „N” która świeci się na wyświetlaczu. Błędy na ehr jeszcze jako tako ogarniam ale tego nie wiem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223

Błędy sie odczytuje z kontrolki wałka WOM. W tym temacie jest kilkukrotnie opisana procedura. Kody chyba też nawet były opisane. Odczytaj, skasuj, pojeździj do wystąpienia Nki i znów odczytaj, bedziemy wiedzieć z czym jest problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Tak właśnie zrób, po to są te kody żeby nie strzelać tak jak powyżej. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    115

Sprawdzę wieczorem jak bede w domu, na szybko to 51 oznacza czujnik operatora w fotelu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868
1 godzinę temu, podlaskirolnik1 napisał:

Wszedłem w tryb zczytywania błędów pokazało mi: 15, 27, 43, 51, 61

czy ktoś posiada tłumaczenie kodów?

Rowman już informował o istnieniu objaśnień kodów, m.in.   ja je w listopadzie wstawiałem i to w tym temacie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    223

W tym temacie jest przerobione 70% usterek tych ciągników, więc jeśli ktoś przeczyta, to większość bedzie potrafił zdiagnozować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jaki RAL bedzie najbardziej zblizony zeby odmalowac plastiki w kabinie? Konkretnie tę całą konsole boczną.


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly00    26

Wie ktoś na ile bar taki akumulator powinien być naładowany?nawet w serwisie nie wiedzą tylko pojemność 1 litr i tyle. 

Akumulator od hamulców  case magnum mx180 ogólnie są tam dwa akumulatory jeden pod kabina na którym jest napisane 28 bar a ten koło filtra i nic na nim nie ma nowy w serwisie 7200 zł nettoo

IMG_20240308_215201.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

W 150 od półbiegów około 10 bar, koło filtra jest, miałem 28, tak podał serwis to tarcze ścinało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maly00    26

A było coś napisane? Na tym akumulatorze?ja miałem na 9 bar to nie było żadnej różnicy niż na pustym mówię o skrzyni.

Wysłałem go do sprawdzenia jest on u jest na nim napisane 28 bar i oni twierdzą że tyle powinien mieć .

Ten srebrny jest od hamulców i nic na nim nie jest napisane jest uszkodzony. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam szukam instrukcji obsługi i katalogu części do case mx 135, sporo szukałem i nic darmowego nie znalazłem. Jeżeli nic nie znajdę będę musiał coś kupić. Może jakiś dobry użytkownik by udostępnił elektroniczna wersję np na Dropbox?
    • Przez Tomcase5130
      Witam koledzy. Mam problem z case 5130 rok 1996. Podczas jazdy gdy skrece koła na max traktor sie zatrzymuje. Gdy olej się nagrzeje. (częściej to występuje podczas cofania do tyłu). Może ktoś miał podobny przypadek? Czy może być to pompa na wykończeniu? 
      Pozdrowienia
    • Przez gandi77
      Witam potrzebuje pomocy zakupiłem ostatnio case mx 135 i nie ma w nim hamulca recznego myślę ze poszły tarcze hamulcowe, tylko mam taki problem nie wiem gdzie one sie znajdują czy ktoś może mi pomóc? nie mam żadnej instrukcji która by mi pomogła zlokalizować tarcze.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj