Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Ciągniki drożeją ale aż tam to watpie. Sam teraz kupiłem Fendta 820 z 2004 r  10350 h za 190 netto. W tamtym roku takie były po 150-160. 

A  nie ma ktoś może starego licznika, dokładnie chodzi mi i tą folię  na te 3 przyciski. 

Opublikowano (edytowane)

No cóż, jak to kiedyś powiedział prezes Ursusa "każdy chce jeździć mercedesem", koncerny to widzą i doją ile wlezie z takich ludzi ;). Belarusy jakoś specjalnie nie podrożały;) .

 

Ja 6 lat temu za MX135 z Niemiec dałem 70tys brutto, dziś widzę powystawiane są i po 100tys... absurd.

Edytowane przez Dastan
Opublikowano
paktofonikas1987 napisał:

Ciekawa sprawa, jak szukałem swojego to ten facet miał mx 120 z Francji, i był ten co, ogłoszenia, sam mówił że ten mx 135 to lalka, kupił go od wuja a on mial go od nowości, przejechałem się nawet tym mx i rzeczywiście stan jego jak nowy, oryginalny komplet kluczy i co ciekawe wszystkie naklejki na ciagniku były w języku polskim. Sam egzemplarz napewno wart uwagi ale cena faktycznie duża 😏

Opublikowano (edytowane)

Ma ktoś u siebie podłączone układy elektryczne zamiast sworzni siły uciągu żeby oszukać sterownik ehr i nie mieć błędu uszkodzonego sensora uciągu bo Słyszałem że można kupić jakiś układ zestroić i błędu nie będzie sterownik pokazywał.

Edytowane przez Ed2000
Opublikowano (edytowane)

Jak nie działa jeden to można zrobić kalibracje ehr podczas której podajemy ze mamy 1 sensor. Ten działający zakładamy na prawa stronę.

procedura kalibracji w linku:

 

Edytowane przez Ziel
Opublikowano (edytowane)

Gorzej w przypadku jak ktoś ma popsute oba sworznie to kalibracja nie pomoże.

Można te sworznie oszukać jakimiś układem, zestroić na odpowiednie Volty i omy. Problem błędów sworzni uciągu mamy z głowy, wiadomo wtedy też nie działa regulacja siłowa. Myślę że są na forum tacy co mają wiedzę jak to zrobić może pomogą w temacie żeby problem rozwiązać wielu z nas i nie kupować drogich sworzni uciągu. 

Edytowane przez Ed2000
Opublikowano

Da się to zrobić i „oszukać”, może ktoś z Was będzie mieć tyle damozaparcia, żeby dojść do tego jak 🙂 Ale do tej pory ja proponuje naprawe, jeśli tylko samego kabla nie macie uszkodzonego, jego izolacji to jest 80% szans na skuteczna naprawe 😉

Opublikowano (edytowane)

Mojego sensoru uciągu nie da się naprawić powiedział to gość z polski który takie rzeczy robi, może ma ktoś na sprzedaż sprawny bolec uciągu do mx

,,Rowan,, zrób mi taki układ żeby jeden sworzen oszukać

,,Ziel,, nie sprzedaję traktoru

Edytowane przez Ed2000
Opublikowano
20 godzin temu, Rowan napisał:

Da się to zrobić i „oszukać”, może ktoś z Was będzie mieć tyle damozaparcia, żeby dojść do tego jak 🙂 Ale do tej pory ja proponuje naprawe, jeśli tylko samego kabla nie macie uszkodzonego, jego izolacji to jest 80% szans na skuteczna naprawe 😉

A czemu akurat kabla? Mi się kiedyś przerwał, zlutowałem i chodzi normalnie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v