Skocz do zawartości
tomek5747

Wymiana uszczelniaczy zwolnicy C-330M

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
tomek5747    0

Witam. Mam taki problem, ostatnio zaczął ciec olej na koło ze zwolnicy. Odkręciłem koło, zdjąłem zwolnice i co tam trzeba wymienić? w pochwie zaraz przy zwolnicy jest olej, powinien tam być czy nie? a i jeszcze jak wyciągałem zwolnice to spadła blokada oczywiście i jeszcze takie kólko białe plastikowe z rowkami wewnątrz- co to może być? proszę o pomoc!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piotrek7862    2

ja w tamtym roku robiłem prawe kolo z blokadą a 2 tygodnie temu poszła lewa strona do wymiany masz simeringi w pochwach od strony blokady jest okienko da się wymienić simering bez ściągania półosi z lewej trzeba zdejmować półoś bo nie ma okienka simeringi są wciskane od strony tylnego mostu ja przy okazji wymienilem szczęki i bębny który rok twojego ursusa w moim c-328 simeringi były od nowości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek5747    0

jaki rozmiar tych simeringów do c330m z 86 roku?

Edytowano przez tomek5747

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

piotrek7862    2

simering dostaniesz w każdej agromie czy skladnicy części nie są to drogie żeczy okolo 10zł sztuka jak by coś to pytaj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsuserM    3

Tylko pamiętaj ze w zwykłej c-330 a c-330M są inne wymiary simeringów jak będziesz wymieniał ten w pochwie to przy okazji wymień ten za bębnem zdejmij peirścień osadczy wyjmij bęben i tam też jest simering

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mati0072    0

Witam 

Dziadek ma taki problem w swoim Ursusie c330, że po nalaniu oleju do lewego koła, w czasie pracy olej się wylewa prawdopodobnie z lewej pachy tylnego mostu. 
Na kole widoczne są zacieki oleju. Pod lewą pachą jest taka dziurka z której prawdopodobnie leci olej, bo właśnie w tym miejscu jest mokro. Po drugiej stronie też jest takie miejsce z dziurką ale jest tam sucho i jest chyba zabita ziemią (czy czymś)
Nie znam się na tym, ale wydaje mi się że może jakiś simering na zwolnicy poszedł.

Jak ktoś wie co może być przyczyną to proszę o odpowiedź

I do czego służy ta dziurka pod pachą mostu? Powinna być otwarta czy brakuje mi jakiejś zaślepki?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karolas123    86

Albo nazywaj czesci technicznie albo pokaz na zdjeciu bo ciezko Cie zrozumieć. Jedyny uszczelniacz jaki jest przy zwolnicy, to tez uszczelniajacy piastę w zwolnicy, duzy simmering. Odkrecasz dekiel, z drugiej strony piasty, uwalniasz piastę i wyciagasz ją, masz w ten sposób dostęp do łożyska i uszczelniacza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamyk82    1

Jeżeli leje się na koło to puścił uszczelniacz między pochwą a zwolnicą.

Trzeba zdjąć koło , odkręcić zwolnice i wyjąć ją razem z półosią z pochwy .Potem trzeba odkręcić mały dekiel na cztery śruby , znajduje się on na zewnętrznej stronie zwolnicy. Pod deklem masz nakrętkę którą trzeba odkręcić jak już to zrobisz to wyciagasz półoś , zejdzie razem z bębnem hamulcowym .

Za bębnem ukarze Ci się winny wyciekowi uszczelniacz .

Jak zdemontujesz zwolnice zerknij do pochwy czy nie ma tam oleju bo jeżeli jest to trzeba wymienić również uszczelniacz w pochwie .

 

Otwór w zwolnicy jest po to że jak puści uszczelniacz to olej nim wyleci co ma uchronić hamulce przed zalaniem . Tak więc otwór ma tam być i ma być drożny , żadnych zaslepek , ziemi i innych wynalazków być tam nie może.

Edytowano przez kamyk82

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Leo
      Na gwarancji moja 80ka zaczęła brać olej.Okazało sie że pękł pierścionek. Po naprawie bierze ok 2l na jedną zmianę oleju.Rozmawiałem z jednym właścicielem agroplusa 80 i jemu też ciągnik bierze olej(ok1.5l). Czy ten typ tak ma??
      Poza silnikiem nic mu nie zarzucę.Super ciągnik. Nie zamieniłbym go na żaden inny (chyba ,że na JD 5620 Prenium)


    • Przez samson
      Witam, jaki trzeba wlać olej do hydrauliki do DX 85 ???? Kupiliśmy pług i jest chyba mało oleju bo nie może siłownika do końca wypchnąć.
    • Przez pawelll48
      A więc tak jak w temacie...W przyszłości chciałbym zmienić opony w Ursusie C-330M na jakieś szersze,ale nie wiem jakie mogą być,żeby pasowały na oryginalną felgę.Jest to przydatne iż każdy wie że 30'stka na orka a tym bardziej na wiosnę i na mokrych terenach ma wielkie kłopoty...(w tym roku jeszcze mam orkę na podmokłych terenach i wiem że nie obejdzie się bez jakiś kłopotów[zaczynam teraz przed zimą ponieważ na wiosnę nie wjadę,a na wiosnę wjadę kultywatorem ])
      Z góry Wszystkim Dziękuję za odpowiedzi i Pozdrawiam
    • Przez pawel807
      Hej.
       
      Mam do was pytanie. Będę olej wymieniał w silniku i chciał bym parę rzeczy w nim wymyć wyczyścić.
      Wpierw chciał bym smoka pompy wymyć, bo nie był myty parę lat, ale nie wiem jak go wyjąć i w czym go wymyć.
      On znajduje się na samym dole miski olejowej i jest przykręcony na bodajże 2 śrubki tak ? Wyciąga się go normalnie ?
      Druga sprawa filtr oleju(wirówka) jak to wymyć ? Mógł by ktoś mi to wytłumaczyć ? Bo chciał bym to zrobić, ale niczego nie uszkodzić. :rolleyes:
    • Przez miki26
      witam. mam pytanie jaki olej sie lejej do hydrauliki i czy mozna mieszac . ile wchodzi tego oleju
×