pronarek

zegar cisnienia oleju w c-360

Polecane posty

pronarek    2

jak załorzyc taki wskaznik jakie są tego koszty i od czego załorzyc bo orginalnie chyba nie montowali ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
binek    374

orginalny zegar oleju kupisz za ok 70zł, można założyć od ciśnienia powietrza MF jest tańszy, rurki powinni dopasować od hamulców z C 360 Najtrudniej dorobić króciec ale najprościej zbić plastik z starego czujnika wspawać nypel dopasowany do rurek, dobrze by było pospawać tlenem lub mic-mac. Co do zegara popatrz po złomach można znaleść kabine od Stara,Jelcza zegar na pewno będzie pasować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grosik    0

ja mam założony czujnik od łady- elektryczny zero rurek i do tego podwujny zegar i kontrolka-fakt trzeba trochę pogłówkować ale warto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miki7211    8

ja sobie kupiłem taki zegar odpowiednia rurkę wykręciłem czujnik i w miejsce czujnika wkręciłem tą rurek ( końcówkę dopasowali mi w sklepie ) druga końcówkę wyprowadziłem w kabinie i tam zamontowałem zegar jak dal mnie bardzo przydatna rzecz i mam przynajmniej pełny podgląda na ciśnienie ;)


Moje Filmiki

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miki7211    8

teraz dokładnie nie wiem bo montowałem to z 3 lata temu ale razem coś koło 100zł zegar chyba 80zł i reszta dupereli coś koło 20zł ;)


Moje Filmiki

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    56

Ogólnie taki zegar to super sprawa, bo te standardowe czujniki to lubią często się psuć ;). Miałem już 2 awarie tego czunika, zawsze zdarzało się to podczas orki i to jeszcze daleko od domu. Myslałem wtedy, że coś się stało i musiałem zjeżdżać do domu i sprawdzać co tak naprawde jest nie tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miki7211    8

Nom ja mam zegar w swoich obu ciągnikach i na pewno czujnik nie zastąpi takie zegara koszty założenia nie są duże a taki zegar może na prawdę dużo dać


Moje Filmiki

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
binek    374

pewnie że da rade, cały szkopuł w tym żeby dopasować odpowiedni gwint do bloku silnika a z drugiej do rurki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukano    0

100 zł za zegar to trochę dużo :rolleyes:


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miki7211    8

Hmm ja wiem czy dużo ja zakupiłem takie dwa do obu ciągników i jak na razie nie żałuje zakupu


Moje Filmiki

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panRys87    2

Witam a czy czujnik ciśnienia oleju się da wkręcić zamiast jednej z czterech zaślepek co idą mniej więcej na tej wysokości co czujnik???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Nie. To zaślepki otworów technologicznych. W tym miejscu są kanały olejawe smarujące pięć podpór wałka rozrządu. Odczyt ciśnienia w tym miejscu nie był by wiarygodny, poza tym może go tam po prostu nie być. Nie kombinuj tylko załóż to:

 

http://allegro.pl/wskaznik-czujnik-cisnienia-oleju-ursus-330-360-i1818480034.html

 

 

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    161

Ruski b.dobry zestaw tylko w miejsce wkręcania czujnika do kontrolki ciśnienia trzeba wkręcić dwójnik na wyjście do czujnika kontrolki i manometru, dostępny w sklepach


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    446

Wcale nie trzeba żadnego dwójnika ani trójnika.

Jak dobrze popatrzysz to jest tam specjalny nypel który ma gwint wewnętrzno/zewnętrzny.

Gwint zewnętrzny wkręcasz do bloku w wewnętrzny wkręcasz czujnik na kontrolkę.

Jak dla mnie taki zestaw jest i tak do bani z powodu przewodu olejowego na opaski i braku podświetlenia.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Przewód olejowy to żaden problem. Do hydro i zakuć na wymiar z odpowiednimi końcówkami. Poza tym nie wiem w czym to przeszkadza? W ryskach co kawałek metalowe rurki są łączone gymoym wężem na opaski i to od powietrza gdzie jest 6 bar i od oleju. To wystarczający patent na cisnienie ledwo 3-5 bar.Sruba którą przykręca się końcówke na węża ma wysoki sześciokant a w nim jest gwint wewnętrzny na czyjnik. A co do podswietlenia to nie mam pojecia czy jest. Według mnie nie tak potrzebne gdy jest dodatkowo kontrolka. Ogólnie to uważam że zegar w 60-ce jest niepotrzebny. Przy tak nieskomplikowanym silniku to przydaje się jedynie do diagnozowania bo normalnie to stres sieje. One chodzą latami nawet gdy cisnienie oleju maja poniżej dopuszczelnego książkowego.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panRys87    2

Witam jednak obyło się bez żadnego kombinowania... Otóż pytałem bo wczoraj kupiłem zegar od ciśnienia oleju i przewód jednak nie mieli takiego trójnika i nie wiedzieli o jedo istnieniu... Jednak coś mnie podkusiło żeby jechać do drugiego sklepu i okazało się że taki trójnik mieli wiec dorobiłem tolko uchwyt na zegar i gitara;) mam jeszce pytanie z innej beczki bo wymieniałem wał i słyszałem że przed pierwszym odpaleniem trzeba pokręcić rozrusznikiem na sucho... Wie ktoś może jak długo? Bo wczoraj kręciłem dopóki olej nie będzie leciał z rurki do zegara od ciśnienia i sie okazało że dwa razy akumulator musiał podładować bo padał a olej nie poleciał... Dodam że pompe założyłem nową a akumulatory były trochę słabę wiec nie ma się co im dziwić ale zbierając do kupy to ok minute kręciłem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj