Skocz do zawartości
pronarek

zegar cisnienia oleju w c-360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Zegar
pronarek    2

jak załorzyc taki wskaznik jakie są tego koszty i od czego załorzyc bo orginalnie chyba nie montowali ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
binek    264

orginalny zegar oleju kupisz za ok 70zł, można założyć od ciśnienia powietrza MF jest tańszy, rurki powinni dopasować od hamulców z C 360 Najtrudniej dorobić króciec ale najprościej zbić plastik z starego czujnika wspawać nypel dopasowany do rurek, dobrze by było pospawać tlenem lub mic-mac. Co do zegara popatrz po złomach można znaleść kabine od Stara,Jelcza zegar na pewno będzie pasować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

coolman111    54

Mój wuja miał przykręcony zegar na krótkiej rurce (był zamontowany zaraz przy bloku silnika). Był to taki zegar jak do sprawdzania ciśnienia oleju po wykręceniu czujnika :(.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grosik    0

ja mam założony czujnik od łady- elektryczny zero rurek i do tego podwujny zegar i kontrolka-fakt trzeba trochę pogłówkować ale warto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miki7211    5

ja sobie kupiłem taki zegar odpowiednia rurkę wykręciłem czujnik i w miejsce czujnika wkręciłem tą rurek ( końcówkę dopasowali mi w sklepie ) druga końcówkę wyprowadziłem w kabinie i tam zamontowałem zegar jak dal mnie bardzo przydatna rzecz i mam przynajmniej pełny podgląda na ciśnienie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miki7211    5

teraz dokładnie nie wiem bo montowałem to z 3 lata temu ale razem coś koło 100zł zegar chyba 80zł i reszta dupereli coś koło 20zł ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    54

Ogólnie taki zegar to super sprawa, bo te standardowe czujniki to lubią często się psuć ;). Miałem już 2 awarie tego czunika, zawsze zdarzało się to podczas orki i to jeszcze daleko od domu. Myslałem wtedy, że coś się stało i musiałem zjeżdżać do domu i sprawdzać co tak naprawde jest nie tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miki7211    5

Nom ja mam zegar w swoich obu ciągnikach i na pewno czujnik nie zastąpi takie zegara koszty założenia nie są duże a taki zegar może na prawdę dużo dać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
binek    264

pewnie że da rade, cały szkopuł w tym żeby dopasować odpowiedni gwint do bloku silnika a z drugiej do rurki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miki7211    5

Hmm ja wiem czy dużo ja zakupiłem takie dwa do obu ciągników i jak na razie nie żałuje zakupu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panRys87    1

Witam a czy czujnik ciśnienia oleju się da wkręcić zamiast jednej z czterech zaślepek co idą mniej więcej na tej wysokości co czujnik???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    575

Nie. To zaślepki otworów technologicznych. W tym miejscu są kanały olejawe smarujące pięć podpór wałka rozrządu. Odczyt ciśnienia w tym miejscu nie był by wiarygodny, poza tym może go tam po prostu nie być. Nie kombinuj tylko załóż to:

 

http://allegro.pl/wskaznik-czujnik-cisnienia-oleju-ursus-330-360-i1818480034.html

 

 

Edytowano przez seweryn20

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    158

Ruski b.dobry zestaw tylko w miejsce wkręcania czujnika do kontrolki ciśnienia trzeba wkręcić dwójnik na wyjście do czujnika kontrolki i manometru, dostępny w sklepach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    175

Wcale nie trzeba żadnego dwójnika ani trójnika.

Jak dobrze popatrzysz to jest tam specjalny nypel który ma gwint wewnętrzno/zewnętrzny.

Gwint zewnętrzny wkręcasz do bloku w wewnętrzny wkręcasz czujnik na kontrolkę.

Jak dla mnie taki zestaw jest i tak do bani z powodu przewodu olejowego na opaski i braku podświetlenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    575

Przewód olejowy to żaden problem. Do hydro i zakuć na wymiar z odpowiednimi końcówkami. Poza tym nie wiem w czym to przeszkadza? W ryskach co kawałek metalowe rurki są łączone gymoym wężem na opaski i to od powietrza gdzie jest 6 bar i od oleju. To wystarczający patent na cisnienie ledwo 3-5 bar.Sruba którą przykręca się końcówke na węża ma wysoki sześciokant a w nim jest gwint wewnętrzny na czyjnik. A co do podswietlenia to nie mam pojecia czy jest. Według mnie nie tak potrzebne gdy jest dodatkowo kontrolka. Ogólnie to uważam że zegar w 60-ce jest niepotrzebny. Przy tak nieskomplikowanym silniku to przydaje się jedynie do diagnozowania bo normalnie to stres sieje. One chodzą latami nawet gdy cisnienie oleju maja poniżej dopuszczelnego książkowego.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panRys87    1

Witam jednak obyło się bez żadnego kombinowania... Otóż pytałem bo wczoraj kupiłem zegar od ciśnienia oleju i przewód jednak nie mieli takiego trójnika i nie wiedzieli o jedo istnieniu... Jednak coś mnie podkusiło żeby jechać do drugiego sklepu i okazało się że taki trójnik mieli wiec dorobiłem tolko uchwyt na zegar i gitara;) mam jeszce pytanie z innej beczki bo wymieniałem wał i słyszałem że przed pierwszym odpaleniem trzeba pokręcić rozrusznikiem na sucho... Wie ktoś może jak długo? Bo wczoraj kręciłem dopóki olej nie będzie leciał z rurki do zegara od ciśnienia i sie okazało że dwa razy akumulator musiał podładować bo padał a olej nie poleciał... Dodam że pompe założyłem nową a akumulatory były trochę słabę wiec nie ma się co im dziwić ale zbierając do kupy to ok minute kręciłem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×