pronarek

zegar cisnienia oleju w c-360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
c-360
binek    295

orginalny zegar oleju kupisz za ok 70zł, można założyć od ciśnienia powietrza MF jest tańszy, rurki powinni dopasować od hamulców z C 360 Najtrudniej dorobić króciec ale najprościej zbić plastik z starego czujnika wspawać nypel dopasowany do rurek, dobrze by było pospawać tlenem lub mic-mac. Co do zegara popatrz po złomach można znaleść kabine od Stara,Jelcza zegar na pewno będzie pasować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

grosik    0

ja mam założony czujnik od łady- elektryczny zero rurek i do tego podwujny zegar i kontrolka-fakt trzeba trochę pogłówkować ale warto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miki7211    5

ja sobie kupiłem taki zegar odpowiednia rurkę wykręciłem czujnik i w miejsce czujnika wkręciłem tą rurek ( końcówkę dopasowali mi w sklepie ) druga końcówkę wyprowadziłem w kabinie i tam zamontowałem zegar jak dal mnie bardzo przydatna rzecz i mam przynajmniej pełny podgląda na ciśnienie ;)


Moje Filmiki

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miki7211    5

teraz dokładnie nie wiem bo montowałem to z 3 lata temu ale razem coś koło 100zł zegar chyba 80zł i reszta dupereli coś koło 20zł ;)


Moje Filmiki

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
coolman111    55

Ogólnie taki zegar to super sprawa, bo te standardowe czujniki to lubią często się psuć ;). Miałem już 2 awarie tego czunika, zawsze zdarzało się to podczas orki i to jeszcze daleko od domu. Myslałem wtedy, że coś się stało i musiałem zjeżdżać do domu i sprawdzać co tak naprawde jest nie tak.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miki7211    5

Nom ja mam zegar w swoich obu ciągnikach i na pewno czujnik nie zastąpi takie zegara koszty założenia nie są duże a taki zegar może na prawdę dużo dać


Moje Filmiki

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
binek    295

pewnie że da rade, cały szkopuł w tym żeby dopasować odpowiedni gwint do bloku silnika a z drugiej do rurki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukano    0

100 zł za zegar to trochę dużo :rolleyes:


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panRys87    1

Witam a czy czujnik ciśnienia oleju się da wkręcić zamiast jednej z czterech zaślepek co idą mniej więcej na tej wysokości co czujnik???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    798

Nie. To zaślepki otworów technologicznych. W tym miejscu są kanały olejawe smarujące pięć podpór wałka rozrządu. Odczyt ciśnienia w tym miejscu nie był by wiarygodny, poza tym może go tam po prostu nie być. Nie kombinuj tylko załóż to:

 

http://allegro.pl/wskaznik-czujnik-cisnienia-oleju-ursus-330-360-i1818480034.html

 

 

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

Ruski b.dobry zestaw tylko w miejsce wkręcania czujnika do kontrolki ciśnienia trzeba wkręcić dwójnik na wyjście do czujnika kontrolki i manometru, dostępny w sklepach


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    220

Wcale nie trzeba żadnego dwójnika ani trójnika.

Jak dobrze popatrzysz to jest tam specjalny nypel który ma gwint wewnętrzno/zewnętrzny.

Gwint zewnętrzny wkręcasz do bloku w wewnętrzny wkręcasz czujnik na kontrolkę.

Jak dla mnie taki zestaw jest i tak do bani z powodu przewodu olejowego na opaski i braku podświetlenia.


Naklejki piktogramy: http://tiny.pl/g7fxv

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    798

Przewód olejowy to żaden problem. Do hydro i zakuć na wymiar z odpowiednimi końcówkami. Poza tym nie wiem w czym to przeszkadza? W ryskach co kawałek metalowe rurki są łączone gymoym wężem na opaski i to od powietrza gdzie jest 6 bar i od oleju. To wystarczający patent na cisnienie ledwo 3-5 bar.Sruba którą przykręca się końcówke na węża ma wysoki sześciokant a w nim jest gwint wewnętrzny na czyjnik. A co do podswietlenia to nie mam pojecia czy jest. Według mnie nie tak potrzebne gdy jest dodatkowo kontrolka. Ogólnie to uważam że zegar w 60-ce jest niepotrzebny. Przy tak nieskomplikowanym silniku to przydaje się jedynie do diagnozowania bo normalnie to stres sieje. One chodzą latami nawet gdy cisnienie oleju maja poniżej dopuszczelnego książkowego.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panRys87    1

Witam jednak obyło się bez żadnego kombinowania... Otóż pytałem bo wczoraj kupiłem zegar od ciśnienia oleju i przewód jednak nie mieli takiego trójnika i nie wiedzieli o jedo istnieniu... Jednak coś mnie podkusiło żeby jechać do drugiego sklepu i okazało się że taki trójnik mieli wiec dorobiłem tolko uchwyt na zegar i gitara;) mam jeszce pytanie z innej beczki bo wymieniałem wał i słyszałem że przed pierwszym odpaleniem trzeba pokręcić rozrusznikiem na sucho... Wie ktoś może jak długo? Bo wczoraj kręciłem dopóki olej nie będzie leciał z rurki do zegara od ciśnienia i sie okazało że dwa razy akumulator musiał podładować bo padał a olej nie poleciał... Dodam że pompe założyłem nową a akumulatory były trochę słabę wiec nie ma się co im dziwić ale zbierając do kupy to ok minute kręciłem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez wirus07
      Po ilu mth po remącie kapitalnym można wziąć 3p do rotacyjnej koszenie na 2 biegu tak do 2000obr/min
    • Przez jacus
      moj -od niedawna- 40 letni ursus  odmowil wspolpracy.
      1.nagle zaczal dymic z wlewu oleju i kola pasowego,z miarki oleju troche mniej.
      2.oleju przybylo- na bank poszlo paliwo.
      .3 kolo pasowe-z odrzutnikiem- rozlecialo sie,  od paru miesiecy byl  luz, dalem nowa nakretke i czekalem na koniec sezonu zeby naprawic, wyrobilo tez obudowe przednia.
      czy to dymienie moglo miec zwiazek z tym ze kolo pasowe tarlo o obudowe ????? czy przyczyna jest inna???? odkrecilem glowice-zawory szczelne, uszczelki nie wygladaja zle, na tulejach minimalne progi. na rozgrzanym mial 1 atm. wymiana pierscieni pomoze ??   mieszanka oleju z ropa mogla sie tak grzac zeby dymilo ?????
    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Czarts3hehe
      Dziś włożyłem nominalny wal i panewki. 
      Podpory też są ok. 
      Po włożeniu panewek oporowych czuć lekkie obcueranie. 
      Silnik za koło zamachowe obraca się palcem. 
      Będzie działać? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.