raf21

pompa Hydrauliczna belarus 820 przewód

Polecane posty

raf21    0

witam koledzy ma pytanie do was jak sie nazywa to kolanko , symbol jego , bo jak na zdjeciu w zaznaczonym miejscu jest tak jakby pekniete, kreska , moze to wada fabryczna i gdy uzywam hydrauliki badz podnosnika to wyciska olej tamtendy. Jeszcze jedno pytanie jak bede chciał odkręic to kolanko to bede musiał spuscic olej hyd.?????

post-35644-0-03381300-1360491172_thumb.jpg

Edytowano przez raf21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

To kolanko nazywa się kolanko he he. Masz tu jego numer katalogowy. powinien wystarczyć do zidentyfikowania części w sklepie nawet przez telefon.

D80-4607100

oleju od biedy nie musiał byś spuszczać.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Tylko, że tych kolanek to było kilka różnych. Moje wygląda inaczej.

Spawanie odpuściłbym sobie bo tam jest za duże ciśnienie a nie jest to materiał idealny do spawania. Wolałbym zrobić sam od podstaw jeśli nie będą mieli w sklepie. Na necie nie mogę go nigdzie namierzyć.

 

Oleju podobno pompa nie puści ze zbiornika więc nie trzeba spuszczać. Ja jak tam odkręcałem to wyleciał tylko olej który był w rurkach tyle że ja nie odkręcałem całego kolanka a tylko rurkę od niego.

Edytowano przez mani51

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Spokojna twoja rozczochrana. Podałem mu numer właśnie tego. :)


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Gdzie Ty to wszystko znajdujesz? :D Masz jakieś układy z ruskimi? :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

He he. Nie. Katalog do mtz82, mtz82A, mtz82SA i mtz82tsa. Nie ma tam wszystkiego ale dużo.

To jest kolanko w mtz-tach z podnośnikiem monoblok na dwa siłowniki nie wiedzieć czemu w katalogu nazywany nurnikowym. W starszych kolanko jest z jednym wyjściem lub dwoma w zależności od wersji.

Edytowano przez seweryn20

BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Może dlatego, że siłowniki przy monobloku są nurnikowe tzn jednostronnego działania. Nie interesowałem się zbytnio tym układem to tylko tak strzelam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raf21    0

ok dzieki koledzy . , jak bede w agromie to bede pytał . a powiem wam ze ja ma belarusa 820.2 na krzyzaku i nie mam mono bloku . tyle wiem tylko ze ma podnosnik jakis mocniejszy bo tak pisało jak go kupowalem i w papierach tez pisze , ale na jakiej zasadzie mocniejszy to nie wiem za bardzo, wiem tylko ze siłownik mam ten wiekszy bo znajomy to wypatrzył c-110 udzwig 3800kg bodajze, bo ten c-90 moznowane w 820 na stozku miał udzwig 3200kg

Edytowano przez raf21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj