Zaloguj się, aby obserwować  
wojtekpodkarpacie

MTZ Belarus 820. Problem z bakiem paliwa.

Polecane posty

Witam wszystkich.

Proszę o pomoc. Mianowicie jesteśmy w posiadaniu ciągnika MTZ Belarus 820 i mamy z nim następujący problem: Ciągnik nie pobiera do końca z baku paliwa. Ciągnik gaśnie jak gdyby paliwa brakło a wiemy że paliwo jest jeszcze w baku. Dziś np. podczas orki ciągnik zgasł, a w baku było co najmniej 30-40 litrów paliwa. w tym sezonie zdarzało się tak już kilka razy. Nie mamy pojęcia dlaczego tak się dzieje. Jeżeli miał ktoś wie coś na ten temat proszę o pomoc.

Z góry dziękuję i pozdrawiam.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biznez404    2

U mnie był taki podobny problem, że dolny przelewem z cienkim przewodem się zapchał i wybierała paliwo z jednego zbiornika a w drugim jeszcze jakieś 20-30l zostawało i tak samo sie zachowywała jak u Ciebie zapowietrzyła się i gasła :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

To nie wina cienkiego przewodu ! tylko ruskie rozwiązanie ssanie paliwa z dwóch zbiorników na raz, wystarczy zamknąć kranik pod prawym zbiornikiem (ten bez wlewu) i można dalej pracować,Ten problem występuje gdy jest mało paliwa a prawy zbiornik jest podczas orki wyżej ,paliwo przelewa się do niższego a pompa ciągnie powietrze.Też doświadczyłem tego problemu i teraz gdy zaczyna się ciągnik dusić zamykam kranik i jazda.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
S-Piotr    58

To proste jak budowa tego ciągnika ,wyczówasz nierówną pracę silnika ,to zamykasz prawy kranik.


Wszystko należy robić w sposób tak prosty, jak to tylko możliwe,i ani trochę prościej.
.......... [Albert Einstein]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Biznez404    2

Kolego teraz jest wszystko zrobione ok i wyciąga nawet podczas orki do dna, może zostaje 2-3l i to wszystko. :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian23199    1

Panowie jest taka sprawa mam problem z moim belarusem 952 chodzi o to ze jak go za pale to chodzi dobrze i pracuje pieknie na obrotach ale gry rusze bez gazu np 1 (be zdodawania gazu) ciagnik sie zdusza i chodzi jak zapowietrzony i wgl nie chce wejsc na obroty gdy szarpne jakims biegiem trzymajac go na sprzegle ciagnik znow wraca do normalnej pracy a jesli to nie pomaga gasze go pare razy i jest dobrze co moze byc przyczyna??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin4512    9

Witam. Mam rowniez problem tylko z bakiem .Wczoraj zatankowalem ruska (BELARUS 892.2) do pelna i kapie mi prawy bak gdzies z przodu .5 minut i kaluga ropy szkoda mi bo sa to pieniadzie nie male a bardzo kapie . Pomozcie nie wiem co robic. Prosze o szybkie odpowiedzi. Pozdrawiam wszystkich posiadaczy ruskow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Jeśli leje się z góry to z czujnika paliwa. Albo cieknie na uszczelce albo na śrubce. Uszczelnij na nowo i po sprawie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin4512    9

Tak jak pisalem wczoraj tankowalem i bylo max az do gardziela doszlo i dzisiaj mowie pojde zobaczec patrze a tam galuga ropy i zaraz dochodzenie kto gdzie jak co i wyszlo .Lalo sie z gory a poza tym stal z gorki . W dodatku czujnik nie dziala jesli bylo wlane max to dlaczego jak wjezdzalem do szopy wskazywalo rezerwe?? chyba czyjnik zwalony? Ale dzieki za odpowiedz .Pozdrawiam.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotras84    1

Czujniki w tych ciągnikach są słabe, lubią się rozwarstwiać, pękać, a wtedy nabierają paliwa i idą na dno. Nowy to nie jest duży koszt, ale radzę sobie skleić stary. Będzie chulać, a co do wycieku, musisz się przyjżeć a napewno znajdziesz, jeżeli tak mocno cieknie,. Więcej nikt Ci nie poradzi. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sosik88    0

A wie ktos może jak wyjąć ten śrubunek z baku co jest wkrecony kranik? Bo w lesie urwał patyk kranik i nie idzie tak łatwo wykręcić tej resztki która została bo to gwint stożkowy i jakies coś aluminiopodobne.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zakupić MTZ i chcę wiedzieć którą skrzynię biegów lepiej wybrać:
      -MTZ 892.2 SKRZYNIA 18/4
      -MTZ 952.2 SKRZYNIA 14/4
    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie do posiadaczy MTZ  o opinie o nowszych modelach MTZ lub konkretnym modelu 892.2. Co się w nich konkretnie psuje i czy w ogóle warto kupować nowego MTZ w dobrej cenie? Jak spisuje się w orce, talerzówce i agregacie siewnym 3m?
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez Maksol
      Witam mam pytanie co do biegów w mtz 892.2 mianowicie czy jeśli jadę ciągnikiem to muszę zmieniać w trakcie jazdy na tryb z szybszymi biegami czy mogę od stojącego wrzucić tryb z szybszymi biegami i od początku jechać tylko na nich? Zamiast zaczynać z trybu z niższymi biegami i zmieniać w trakcie jazdy na tryb z wyższymi żeby jechać po koleji czy od razu mogę z postoju jechać na szybszych nie ruszając wolniejszych?Chyba że to po prostu są biegi polowe i szosowe jak w starych ciągnikach?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj