racha

napęd kół przyczepy

Polecane posty

ik91    0

Witam,

 

jestem studentem i jako temat pracy inżynierskiej wybrałem 'Hydrostatyczny most napędowy do przyczep rolniczych.". Czy moglibyście podpowiedzieć, od jakiej literatury powinienem zacząć oraz jacy producenci produkują przyczepy z napędem? Byłbym bardzo wdzięczny.

 

Pozdrawiam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marcin974    30

Chyba najpierw Ty nam powinieneś podpowiedziec na poczatek co nie co w temacie, jakies zalety napedu hydrostatycznego itd ;)


Czujniki (nowe zamienniki) do kombajnu buraczanego stoll sprzedam
Kontakt 661995047

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolego ik91 moze ty jak przyszły inz. rozwiązesz poruszany temat, odnośnie obwodu kól do mojej przyczepy. dane masz wyzej..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

cóż zwróce most na złom... orientujecie się jakiego mostu szukać??? gdzieś przeczytałem ze można uzyć mostu od starego zuka o przełozeniu 5,125 , tarpana honkera 5,85 uaza 469 o przełozeniu 5,125 w gre wchodzi podobno jeszcze robur 5,80 i 5,17 ten ostatni jest znacznie szerszy i niebotycznie drogi. prosze o rade. ewentualnie który z wymienionych byłby najsolidniejszy i wytrzymały

Edytowano przez mirastrucker

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Bez dodatkowej przekładni sie nie obejdzie - w żadnym z tych mostów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolego zorzyk 2 poradz mi jakiego mostu szukać albo zdradz jak to wyliczyć... ewentualnie czy w gre mogła by wejść przekładnia pasowa???(solidnie wykonana np.na 4 paski 17 z napinaczem) nie było by kłopotu ze zmianą kierunku a przy okazji spełniała by tez role dodatkowego sprzegła,,, z machaniczną jest za duzo roboty i kosztów a koła pasowe zatocze sam na dowolny wymiar wiec tylko koszt materiału

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamil496    39

A na sam koniec kiedy w miare spasuje się obroty wom i mostu można by założyć wiskozę od land rovera, wtedy by wyrównywała obroty a przy większych zmianach różnicy obrotu wom i mostu zaczęło by ciągnąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sadek    1128
Napisano (edytowany)

,

 

 

Czemu edytowałeś post ?

 

Taki fajny był !

 

Przy obwodzie koła ok. 3 mb przełożenie powinno być ok. 1:6, a jak sytuacja wygląda dla biegu 4 na zależnych może przełożenie drogi do obrotów jest korzystniejsze. .

Edytowano przez Sadek

"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gelo707    21

Widziałem taki napęd w przyczepie jedno osiowej z mtz. Most od stara 266 i reduktor. Nie wiem czy to się idealnie zgrywało, ale działało:)


c20xe- to 150 powodów do bezczelności na szosie;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez m_i_c_h_a_l
      Cześć,
      Chciałbym się poradzić czy warto kupić przyczepę zrobioną ze stara na jednej osi z podwójnymi kołami?
      Zastanawiam się nad zakupem takie przyczepy aby w transporcie zboża zamiast ciągnąć dwie zwykłe stare przyczepy na które wchodzi łącznie 8 - 8,5 tony zboża, ciągnąć jedną z takim samym ładunkiem.
      Jak taka przyczepa zrobiona ze stara zachowuje się na ściernisku? Czy ciągnik 75 KM da radę bez problemu ją ciągać?
      (załączam przykładowe zdjęcie takiej przyczepy z internetu)
      Pozdrawiam

    • Przez FarmerDyzio
      Czy jest możliwość przerobienia układu hamulcowego w taki sposób żeby przyczepa miała możliwość współpracowania z ciągnikiem który jest wyposażony w instalację dwuobwodową. Przyczepa ma instalację jedno obwodowa która pracuje że starszym ciągnikiem. Jednak od czasu do czasu jest spięta z drugą przyczepa która ma instalację dwuobwodową. W skrócie czy jest możliwość zrobienia takiej przeróbki żeby przyczepa miała instalację jedno i dwuobwodową.? Ewentualnie jak rozwiązać problem hamulcow w drugiej przyczepie gdy są spięte razem ?
    • Przez Hinco
      Czy teraz można zarejestrować jednoosiówke SAM do traktora? Bo kiedyś ojciec zrobił do samochodu i problemu nie było, a jakby sie dało traktorową rejestrnąć byłoby miło..
    • Przez Clark
      Wiem, że temat wałkowany wielokrotnie ale mam kilka pytań a odpowiedzi nie znajduję. Otóż: wyczytałem, że stary olej można wypchnąć sprężonym powietrzem i teraz pytanie w jaki sposób?
      Rozbieranie całego układu odpada. Jedynie co pozostaje to czyszczenie za pomocą układu ciągnika ale to strata kilku albo nawet kilkunastu litrów oleju a tani on nie jest. Wpadłem więc na pomysł aby wstępnie wydmuchać układ sprężonym powietrzem a następnie podłączyć pod ciągnik i wypłukać resztę.
    • Przez tomb2
      Zbliża sie zima ;D a więc planuję wyremontować moją 4,5 t jednak nie wiem czy dojdzie to do skutku ??? Jeżeli znajomu udostepni mi garaż to tak bo on ma ogrzewany A więc mam kilka pytań.
      - ile mogą kosztować burty do przyczepy 4,5 t typ D-46B
      - Lepszcze są z blachy falistej czy z prostej ?
      - Jakiej grubości blache dać na podłoge ?
      - czym najlepiej wyczyścić przyczepe, czy piaskowanie się opłaca ile może kosztować?
      Narazie tyle
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj