Kulik

Problem z wymianą uszczelniaczy siłownika C-100

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
grzepo    32

Zdjąć nie ma problemu (śrubokręt płaski)- pewnie przy zdejmowaniu popękają bo jak sam zmieniałem to zauważyłem że zrobiły się sztywne i takie suche. A nowe trzeba tam wcisnąć z użyciem siły- też myślałem że popękają, ale okazało się że są bardziej elastyczne od starych. Tak sobie myślę teraz że jakby je włożyć do gorącej wody to może jeszcze łatwiej by weszły (byłby jeszcze bardziej elastyczne)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
flywin    1

te plastiki się nie wymienia , informacja potwierdzona przez serwisanta MTZ/Belarusów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kulik    2

Oj chyba się wymienia, bo kupiłem uszczelniacze z tymi "plastikami" to raczej się wymienia bo niby po co by je dali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasekk    0

Noo nie wiem, u mnie stare już ze starości zaczęły przepuszczać olej. Noo i stare zdjęliśmy bez problemu a z nowymi to chyba poł dnia my się męczyli. Jedną nam nawet przecieło ale potrzymać chwilę w ciepłej wodzie i wejdzie. Nam przynajmniej weszły i przeciek oleju ustał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

te plastiki się nie wymienia , informacja potwierdzona przez serwisanta MTZ/Belarusów

Wiesz co taki serwis to bym kopnął w dupe i to porządnie. Żal mi niektórych ludzi tych w sumie większości serwisantów bo odwalają taka popierdólke a kasują jak nie wiem co bym zrobili.

 

Te plastiki troche można podgrzać na grzejniku czy w wodzie. Wsadzisz bez wiekszych problemów śrubokręt płaski i jedziesz jak byś opone zakładał.


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ociec82    1

ja tez miałem z tym problem bo ciekł założyłem te uszczelki było ok i po sezonie orki znowu się to zaczęło więc założyłem nowy siłownik i mam spokój :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
davidsonn    1

Ja osobiście nie mam MTZ, ale jak wymieniałem uszczelniacze na tłoczysku w c-360 to też je wsadzałem w gorącą wodę na kilka sekund, i potem jak je założyłem to te tłoczysko wkładałem również w tą wodę to uszczelniacze tak elegancko się skurczyły i dopasowały do tłoczyska. I podnośnik nawet centymetra nie opadł. A przed wymianą opuszczał się sam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2406

mam pytanie czy gdy wymontowywaliscie ten słownik to zdejmowaliscie koła czy wystarczyło wam miejsca po zdjęciu siedzenia


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

W dużej kabinie nie trzeba kół odkręcać. Musiałem tylko jeden zbiornik popuścić i przesunąć żeby wyjąć bolec. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2406

dzięki będę prubowal a u was te swoźnie wyszły bez problemu czy były ciasno


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Bez problemu. Ogólnie wyciąganie siłownika idzie całkiem przyzwoicie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2406

a jak ty cofales ten zbiornik? tam nie ma zbytnio gdzie z tylu przeszkadza mocowanie kabiny a do przodu nie da się


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marioo117    1

Dokładnie jak koledzy wyżej piszą. Odkręć opaski zbiornika i przesuń go do koła, ja też trochę podnosiłem kabinę żeby zbiornik cofnąć maksymalnie do koła. Poszło bez większych problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bbolas    2

jakoś problemów nie było..robiłem to z 2 lata temu i nie pamietam dokładnie ale chyba udało sie bez przesuwania zbiorników...http://allegro.pl/zestaw-haczykow-haczyk-haczyki-hak-haki-yato-0843-i4902843375.html 15 zł ale bardzo pomaga przy takich pracach :)....ciepła woda a najlepiej w oleju zagrzać pierścienie i dopiero....podczas składania oringi posmarować olejem i powolutku nie mlotkiem składać

 

Edytowano przez bbolas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2406

a jeżeli wymienię już uszczelnienacze i założe go z powrotem to chyba trzeba będzie go odpowietrzyc ale jak?


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez DżejSiBi
      Witam, belarus 1025.3, 12V/24V
      Poproszono mnie o poprawienie elektryki, choć się średnio znam na kabelkach. Ładowanie ogarnąłem, świece ogarnąłem, światła też i pare innych dupereli, ale ze wskaźnikami to mi już czaszka dymi.
      Ogólnie problem tkwi, że włączamy zapłon wskaźnik ciśnienia oleju w silniku pokazuje miedzy 5 a 6 bar + kontrolka braku ciśnienia oleju świeci na zgaszonym silniku xd kontrolka ostrzegawcza od wysokiej temperatury świeci, wskaźnik temperatury pokazuje poniżej 40stopni. Odpalamy silnik i kontrolka ciśnienia silnik gaśnie, wskaźnik pokazuje miedzy 3-4bar,(podpinałem też manometr i ciśnienie faktycznie w granicach 3-4bar) kontrolka za wysokiej temperatury świeci cały czas, ale wskaźnik temperatury normalnie prawidłowo wskazuje temperature w trakcie rozgrzewania sie silnika i po rozgrzaniu. Wskaźnik cisnienia oleju skrzyni po odpaleniu odrazu wali na maksa (tj18bar) 
      Teraz tak, masa kabiny jest zrobiona, dodatkowa do deski też, czujnik temp przy termostacie nowy, czujnik cisnienia silnk nowy DD6M taki jak był stary, rezystancja do masy na zgaszonym ok. 180ohm, wskaznik sprawdzałem potencjometrem noi reaguje normalnie, poprowadzone nowe kabelki od samego zegara aż po czujniki, kombinacje alpejskie robie i wszystko wskazuje że same zegary mają w sobie jakieś zwarcie czy cuś ale nie chce na darmo naciągać na pare stówek właściciela. Jak myślicie, wymieniać zegary czy jeszcze gdzie indziej szukac przyczyny
       
       
       
    • Przez aniszek1
      Witam, właśnie montuje nowy rozdzielacz do MTZ-a  Badestost 80l  dla pompy nsz32, która to ma przepływ nominalny ok. 55l/m jak wszyscy wiemy. Rozdzielacz ma  przyłącze zasilające o rozmiarze 1/2" więc i węże planuje kupić DN12 na m22x1,5 które mają średnicę wewnętrzną ~13mm. Więc z tabeli przepływu prędkość wychodzi ok 8m/s  więc będzie ok.
      Ale, mierząc średnicę wew. końcówki (zakucia) tych węży jak również kolanek m22x1,4 czy złączki m22x1,5  Większość ma średnicę 10mm! Dla wyjść nie ma to znaczenia bo i tak się je przytnie jakimś dławikiem. Ale Dla zasilania czy to nie wpłynie na grzanie się oleju? Te kolanka czy złączki zadziałają jako spowalniacze. zwiększając ciśnienie.
      Więc co w takim wypadku zrobić olać to? czy zwiększyć przewód na powrocie i zasilaniu do dn16?
       
    • Przez Beniio369
      Dzień dobry mam pytanie MTZ 82 odnośnie działania opuszczania pływającego w podnośniku. Przerobiłem hydraulikę wyrzuciłem regulator pod siedzeniem i ten od siły podnoszenia pod kierownicą zostawiłem aby główny rozdzielacz i bezpośrednio puściłem przewody do siłownika, jednak pomimo wstawienia regulatora hydraulicznego na pokrętle do węża od opuszczania to jak dam podnośnik na pływający to cały ciężar maszyny opada od razu jakby regulator nic nie dawał,
      czy podczas dania podnośnika na pływający to olej wraca również przewodem od podnoszenia a nie tylko od opuszczania?
    • Przez Szczawa
      Co zrobić aby rozwiązać ten problem???


×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj