DżejSiBi

Members
  • Ilość treści

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O DżejSiBi

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Dobra, podpiąłem sobie zegary "na krótko" na stole i dorwałem czujnik cianienia 0-10bar chyba od powietrza on jest, oporność w spoczynku ~10ohm, zegar cisnienia oleju stoi na 0bar, podam ciśnienie z kompresora i wskazówka pokazuje normalnie, oczywiście zaniża, bo czujnik 0-10, a nie 0-6bar. Podpinam którykolwiek ztamtych czujników i wskazówka wali prawie na maksa, a jak dam ciśnienie ze sprezarki to spada 😂 ale fart 3 czujniki z rzędu i każdy wadliwy 😁 zamówię chyba ten orginał za 200-300zł i może się trafi dobry 😁 reszte też już se ogarne na stole i bd wszystko wiedział. Dzięki za podpowiedzi, napewno pomogły w znalezieniu przyczyny. Pozdrawiam, P.S. teraz jestem bogatszy wiedzą, ale biedniejszy o parę stówek 😂 Dobra, podpiąłem sobie zegary "na krótko" na stole i dorwałem czujnik cianienia 0-10bar chyba od powietrza on jest, oporność w spoczynku ~10ohm, zegar cisnienia oleju stoi na 0bar, podam ciśnienie z kompresora i wskazówka pokazuje normalnie, oczywiście zaniża, bo czujnik 0-10, a nie 0-6bar. Podpinam którykolwiek ztamtych czujników i wskazówka wali prawie na maksa, a jak dam ciśnienie ze sprezarki to spada 😂 ale fart 3 czujniki z rzędu i każdy wadliwy 😁 zamówię chyba ten orginał za 200-300zł i może się trafi dobry 😁 reszte też już se ogarne na stole i bd wszystko wiedział. Dzięki za podpowiedzi, napewno pomogły w znalezieniu przyczyny. Pozdrawiam, P.S. teraz jestem bogatszy wiedzą, ale biedniejszy o parę stówek 😂
  2. No dobra, apropo czujnika ciśnienia w silniku. Stary oryginalny czujnik DD-6M 0-6BAR, oporność na zgaszonym silniku i wypiętej wtyczce, mierzone miedzy, obudową czujnika,czy gdziekolwiek złapaną masą a pinem we wtyczce= ~180ohm, Drugi nowy czujnik DD-6M, jakiś zamiennik za 50zł ten sam pomiar ~ 180-190ohm Kupiłem trzeci czujnik DD-6M też jakiś zamiennik i oporność ~180ohm Dali mi kolejny czujnik ponoć ciśnienia ale 0-10bar do jakiegoś starszego modelu czy cuś na 1 wsuwkę, pomiar ~190ohm Co robię nie tak 😂😂 czy może zamawiać oryginał za 200-300zł? Już wiązkę silnika całą rozciąłem i kabelek po kabelku przejrzałem, bo se myślę, że może gdzieś jakaś zwara jest i jak tylko podepnę nowy czujnik to odrazu go uszkadza, ale pomijając kilka delikatnych przetarć samej izolacji paru kabelków nic nie ma, poprawiłem co trzeba i nic noł efekt Jeszcze co zauważyłem np. apropo ciągle święcącej kontrolki wysokiej temp silnika. Po włączeniu zapłonu i odłączonym czujniku przy termostacie na kabelku z czujnika jest napięcie około~ 9v, gdy wepnę wsuwkę na czujnik to oporność tego czujnika odrazu spada do zero Ohm
  3. Zmiana zegarów nic nie dała, trzeba wziąć na siebie szukamy dalej panowie
  4. Człowieku wymienić miałem pompe wody i węże i zostałem poproszony i namówiony przez starszą osobę pomimo że mówiłem że nie bardzo mi to leży żeby zobaczyć do elektryki, z dobrego serca się wziąłem za to i zrobiłem sporo bez twojej pomocy, ale czaje pewnie masz zły dzień panie mądrala. Pozdrawiam miłego dzionka
  5. Witam, belarus 1025.3, 12V/24V Poproszono mnie o poprawienie elektryki, choć się średnio znam na kabelkach. Ładowanie ogarnąłem, świece ogarnąłem, światła też i pare innych dupereli, ale ze wskaźnikami to mi już czaszka dymi. Ogólnie problem tkwi, że włączamy zapłon wskaźnik ciśnienia oleju w silniku pokazuje miedzy 5 a 6 bar + kontrolka braku ciśnienia oleju świeci na zgaszonym silniku xd kontrolka ostrzegawcza od wysokiej temperatury świeci, wskaźnik temperatury pokazuje poniżej 40stopni. Odpalamy silnik i kontrolka ciśnienia silnik gaśnie, wskaźnik pokazuje miedzy 3-4bar,(podpinałem też manometr i ciśnienie faktycznie w granicach 3-4bar) kontrolka za wysokiej temperatury świeci cały czas, ale wskaźnik temperatury normalnie prawidłowo wskazuje temperature w trakcie rozgrzewania sie silnika i po rozgrzaniu. Wskaźnik cisnienia oleju skrzyni po odpaleniu odrazu wali na maksa (tj18bar) Teraz tak, masa kabiny jest zrobiona, dodatkowa do deski też, czujnik temp przy termostacie nowy, czujnik cisnienia silnk nowy DD6M taki jak był stary, rezystancja do masy na zgaszonym ok. 180ohm, wskaznik sprawdzałem potencjometrem noi reaguje normalnie, poprowadzone nowe kabelki od samego zegara aż po czujniki, kombinacje alpejskie robie i wszystko wskazuje że same zegary mają w sobie jakieś zwarcie czy cuś ale nie chce na darmo naciągać na pare stówek właściciela. Jak myślicie, wymieniać zegary czy jeszcze gdzie indziej szukac przyczyny
  6. nie, nie można... znaczy można ale dla samego sprawdzenia oryginalnych zaworków zwrotnych w układzie paliwowym, ale na stałe nie można dokładać sobie
  7. witam jaki wąż, rure, przewód zastosować do wyrzutnika/wyciągu filtra powietrza 😀 tj. "wąż" łączący obudowę filtra powietrza z tłumikiem wydechu. Nie mam u sb tego węża, nie wiem jaki był wcześniej, podejrzewam że cos odpornego na temperature.Z jakiego materiału musi być ten "łącznik". pozdrawiam
  8. Witam, Gdzie powinna być miarka do sprawdzenia oleju w przekładni? Według instrukcji obsługi i ze zdjęć i filmików z internetu powinna być z lewej strony pod ramionem podnośnika. Niestety jej tu nie ma. Odsunąłem zbiornik paliwa i też nic nie widzę. Jedynie taka mała kostka w którą jest wkręcona śrubka, czy tutaj powinna się znajdować miarka ?
  9. Witam. Zakupiłem jakiś czas temu Fastrac 3185, poprzedni właściciel twierdził, że wymieniał olej w skrzyni i hydraulice, no pokazywał niby fakturę z warsztatu. Teraz tak, wspomaganie chodzi, ale trochę za ciężko bez tragedii, hydraulika zewnętrzna trochę ospała, z lekkim opóźnieniem działa oraz czy to przy używaniu hydrauliki czy po wciśnięciu hamulca trochę za głośno słychać pompę tą przy skrzyni. Podobne problemy miałem wcześniej z 1135 i okazały się zabite filtry w zbiorniku z olejem na hydraulikę, po wymianie wszystko hula do dziś. Więc pomyślałem, że może i olej zmienił ale do filtrów to pewnie nie zajrzał, więc spuściłem olej, a filtry nowe są i olej też widać czysty w miarę świeży jakby niedawno zmieniany, ale... ten olej jest jak dla mnie strasznie rzadki bez mała jak ropa, no może trochę gęstszy niż diesel, plus jest koloru ciemno czerwonego. Spotkał się kiedyś z takim olejem w hydraulice w jcb? no nwm może ten olej taki jest? a może ktoś zalał zły olej, podpowie ktoś ? Pozdrawiam. Dodam jeszcze że zapach oleju podobny bardzo do zapachu jakby oleju przekładniowego jak do skrzyni biegów
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj