Kulik

Problem z wymianą uszczelniaczy siłownika C-100

Polecane posty

grzepo    31

Zdjąć nie ma problemu (śrubokręt płaski)- pewnie przy zdejmowaniu popękają bo jak sam zmieniałem to zauważyłem że zrobiły się sztywne i takie suche. A nowe trzeba tam wcisnąć z użyciem siły- też myślałem że popękają, ale okazało się że są bardziej elastyczne od starych. Tak sobie myślę teraz że jakby je włożyć do gorącej wody to może jeszcze łatwiej by weszły (byłby jeszcze bardziej elastyczne)?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
flywin    1

te plastiki się nie wymienia , informacja potwierdzona przez serwisanta MTZ/Belarusów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Kulik    2

Oj chyba się wymienia, bo kupiłem uszczelniacze z tymi "plastikami" to raczej się wymienia bo niby po co by je dali

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasekk    0

Noo nie wiem, u mnie stare już ze starości zaczęły przepuszczać olej. Noo i stare zdjęliśmy bez problemu a z nowymi to chyba poł dnia my się męczyli. Jedną nam nawet przecieło ale potrzymać chwilę w ciepłej wodzie i wejdzie. Nam przynajmniej weszły i przeciek oleju ustał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    309

te plastiki się nie wymienia , informacja potwierdzona przez serwisanta MTZ/Belarusów

Wiesz co taki serwis to bym kopnął w dupe i to porządnie. Żal mi niektórych ludzi tych w sumie większości serwisantów bo odwalają taka popierdólke a kasują jak nie wiem co bym zrobili.

 

Te plastiki troche można podgrzać na grzejniku czy w wodzie. Wsadzisz bez wiekszych problemów śrubokręt płaski i jedziesz jak byś opone zakładał.


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ociec82    1

ja tez miałem z tym problem bo ciekł założyłem te uszczelki było ok i po sezonie orki znowu się to zaczęło więc założyłem nowy siłownik i mam spokój :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
davidsonn    1

Ja osobiście nie mam MTZ, ale jak wymieniałem uszczelniacze na tłoczysku w c-360 to też je wsadzałem w gorącą wodę na kilka sekund, i potem jak je założyłem to te tłoczysko wkładałem również w tą wodę to uszczelniacze tak elegancko się skurczyły i dopasowały do tłoczyska. I podnośnik nawet centymetra nie opadł. A przed wymianą opuszczał się sam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    1161

mam pytanie czy gdy wymontowywaliscie ten słownik to zdejmowaliscie koła czy wystarczyło wam miejsca po zdjęciu siedzenia


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    821

W dużej kabinie nie trzeba kół odkręcać. Musiałem tylko jeden zbiornik popuścić i przesunąć żeby wyjąć bolec. 


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    1161

dzięki będę prubowal a u was te swoźnie wyszły bez problemu czy były ciasno


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    821

Bez problemu. Ogólnie wyciąganie siłownika idzie całkiem przyzwoicie.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    1161

a jak ty cofales ten zbiornik? tam nie ma zbytnio gdzie z tylu przeszkadza mocowanie kabiny a do przodu nie da się


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marioo117    1

Dokładnie jak koledzy wyżej piszą. Odkręć opaski zbiornika i przesuń go do koła, ja też trochę podnosiłem kabinę żeby zbiornik cofnąć maksymalnie do koła. Poszło bez większych problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bbolas    2

jakoś problemów nie było..robiłem to z 2 lata temu i nie pamietam dokładnie ale chyba udało sie bez przesuwania zbiorników...http://allegro.pl/zestaw-haczykow-haczyk-haczyki-hak-haki-yato-0843-i4902843375.html 15 zł ale bardzo pomaga przy takich pracach :)....ciepła woda a najlepiej w oleju zagrzać pierścienie i dopiero....podczas składania oringi posmarować olejem i powolutku nie mlotkiem składać

 

Edytowano przez bbolas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    1161

a jeżeli wymienię już uszczelnienacze i założe go z powrotem to chyba trzeba będzie go odpowietrzyc ale jak?


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Voo
      Mam problem z wałkiem WOM w MTZ 82 A dokładniej z dźwignią od przełączania zależny -> niezależny. Po włączeniu womu niezależnego i kilku minutach pracy, dźwignia przesuwa sie sama w stronę zależnego i rozłącza wom. Trzeba znów ją napchnąć na własciwe miejsce. Dodam ze u mnie ta dźwignia chodzi bardzo luźno . Sasiad ma z małą kabiną ,dźwigni nie ma, tylko klucz zakłada żeby przełączyć ale u niego to chodzi bardzo ściśło. I moje pytanie czy jest jakiś wodzik,zapadka która to powinna trzymać we właściwym miejscu ?
    • Przez alkobusb6
      Witam mam pytanie czy można rozjechać MTZa 1025.3 od tylnego mostu aby wymienić uszczelkę między skrzynia a tylnim mostem , czy jednak trzeba rozjechać go najpierw od sprzęgła 
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez sosik88
      Witam,
      Mam nadzieję, że piszę w dobrym miejscu bo żaden ze mnie forumowicz i założyłem konto specjalnie żeby przedstawić mój problem :). Posiadam nowy ciągnik MTZ 1025 i jest on mega zmulony w porównaniu do moich 3 innych mtz 82 i 2x820. Serwis gwarancyjny twierdzi że jestem przyzwyczajony do ciągników bez doładowania gdzie moment obrotowy jest od samego "spodu" lepszy niż w tych doładowanych i tego doładowanego turbina wręcz na niskich obrotach hamuje. Mechanikiem nie jestem ale coś mi się to nie widzi. Wydaje się że to niemożliwe bo gdy czasem widzę jak te modele sobie radzą gdzieś na filmikach to mam wrażenie że to idzie jak dzik w kukurydze. Mój egzemplarz dostaje "życia" ale to gdzieś od 1400-1500 obrotów a to dla mnie trochę  lipa bo ja zajmuję się zrywką drewna przyczepą gdzie nie ma potrzeby tak "cisnąć" jedynie gdzieś przy wyjazdach przy dużym ładunku. Trochę się boję że jak go wezmę do pracy to przy obrotach WOM ustawionych na 1000 jak włączę pompę przyczepy na obrotach niskich(prawie bez gazu) to mi zgaśnie maszyna. Pompa wtryskowa nie jest jak w moich zwykłych ruskach tylko MOTORPAL czeski. W ogóle reakcja na gaz jest jakaś opóźniona, po wciśnieciu pedału wydaje mi się że pierwszą sekundę ciągnik się "zastanawia" czy będzie się rozkręcał czy nie i dopiero zaczyna się coś dziać. Może użytkownicy podobnych modeli mogliby coś doradzić lub utwierdzić mnie że faktycznie muszę się przyzwyczaić do innego stylu jazdy.
    • Przez GenTur
      Witam wszystkich grupowiczów.  WOM w moim MTZ Belarus 1025 przestał kręcić. Podciągnął majster jakieś tarczki, ale nie przyniosło to rezultatu i pod prasą belującą po prostu stanął..😔. Kręci bez podłączonego Wałka. Do wymiany jest jakiś koszyczek, który można zamówić, tylko ktoś sie orientuję, jakie mogą być koszta wymiany tego mechanizmu? Jestem nowym użytkownikiem tego ciągnika. Z góry dziękuje za wszelkie info. Jeśli ktoś ma sprawdzony mechanizm i chciałby go odsprzedać, jestem zainteresowany. Pozdrawiam wszystkich grupowiczów.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj