Zaloguj się, aby obserwować  
jonkszi

OPcje mtz 820

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
jonkszi    66

Chodzi mi czy kupując belarusa 820 będzie mu można dokupić hydraulikę boscha i te inne opcje od tych większych ciągników.(czysta ciekawosć)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    15

820.3 mają most belkowy szersze gumy z monoblokiem nigdy nie widziałem ale jeżeli chciałbyś silnik 80 KM to jest opcja 920 most monoblok skrzynia gumy jak u tych większych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

Moim zdaniem 920 nie rozni sie niczym od 820...poza skrzynia i mostami...moc niestety w jednym i drugim taka sama....polecam wersje 952(bez intercoolera) najzwyklejszy silnik pompa made in belarus) z podnosnikiem boscha.. skrzynia synchro...nie do zdarcia maszyna....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    15

ale 952 też niczym się nie różni od 920 tylko tym że ma turbinę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    13

"Stank" dla mnie turbina to podstawa...co 95km to nie 80 nie ma wogole porownania...inna kultura pracy silnika....i nie trzeba dawac po obrotach jak w silniku bez turbo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

@prade1989 chyba 81KM i 89KM :P

Co do pompy to zależy jak się trafi jednemu Białoruska innemu Czeska ;)


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Stary 952.2 w kanciatej masce ma według danych 89KM a nowszy w okrągłej 952.3 95KM


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    15

w moim 952 silnik ma symbol d-245-5 pompa rosyjska to 90km ma bo te 95 to euro 2 ale te 5km to trudno wyczuć a model 952.2 czym się różni kiedyś widziałem 920.4 z wyglądu miał inną maskę niż te z symbolem 3 mówili ze silnik euro 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    154

952.2 to chyba model z mostem krzyżakowym a 920.4 faktycznie ma silnik spełniajacy normy emisji spalin Euro III z układem wtrysku CR i skrzynię sterowaną za pomocą 3 dźwigni a nie 2 jak w poprzednich modelach ;)


♫Life Is Music♫
♫Music Is Life♫

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez michal0734
      witam mam problem z pronarem 82a kupilem 2 nowe aku i nie ma pradu w kabinie i świateł nic tylko jest prad na rozrusznik jak odpale to jest prad w kabinie ale tak jaby tylko z alternatora bo jak dam ale oborty to swiatla przygasaja radio gasnie ktos wie cos moze byc przyczyna?
    • Przez upadłymtz
      Witam. Czy mógłby ktoś zrobić i wrzucić zdjęcie całego mechanizmu załączania świateł STOP pod pedałem hamulca w mtz Pronar? Z góry dziękuję
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez DoorJan
      Witam serdecznie, jestem operatorem Belarusa 820 z 2022 roku. Mam problem z dźwignia walka wom która jest "luźna" i przy pracy z kosiarka bijakowa wałek zwalnia przy większym obciążeniu. Próbowałem zwiększyć naciąg na zewnętrznym mechanizmie. W starszym modelu dźwignia działała ciężej jednak "przeskakiwała" w pozycję włączona i nie było z tym problemu. Proszę o jakąś poradę, czy jako laik mechaniki będę w stanie coś z tym zrobić, czy będzie to wymagać interwencji doświadczonego mechanika ? Z góry dziękuję 
    • Przez tomekxx1
      Witam. Ostatnio udało mi się okazyjnie kupić silnik rozruchowy od dt 75 za całe 40 zł. Silnik chcialem odpalic ale niestety nie ma iskry. Na iskrowniku znalazłem wystającą śrubę, jakby do podłączenia prądu. Czy moje domysły są słuszne i tam powinien być podłączony prąd?

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj