Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
jonkszi

OPcje mtz 820

Polecane posty

jonkszi    62

Chodzi mi czy kupując belarusa 820 będzie mu można dokupić hydraulikę boscha i te inne opcje od tych większych ciągników.(czysta ciekawosć)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    11

820.3 mają most belkowy szersze gumy z monoblokiem nigdy nie widziałem ale jeżeli chciałbyś silnik 80 KM to jest opcja 920 most monoblok skrzynia gumy jak u tych większych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    9

Moim zdaniem 920 nie rozni sie niczym od 820...poza skrzynia i mostami...moc niestety w jednym i drugim taka sama....polecam wersje 952(bez intercoolera) najzwyklejszy silnik pompa made in belarus) z podnosnikiem boscha.. skrzynia synchro...nie do zdarcia maszyna....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

STANK    11

ale 952 też niczym się nie różni od 920 tylko tym że ma turbinę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
padre1989    9

"Stank" dla mnie turbina to podstawa...co 95km to nie 80 nie ma wogole porownania...inna kultura pracy silnika....i nie trzeba dawac po obrotach jak w silniku bez turbo...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    114

@prade1989 chyba 81KM i 89KM :P

Co do pompy to zależy jak się trafi jednemu Białoruska innemu Czeska ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
STANK    11

w moim 952 silnik ma symbol d-245-5 pompa rosyjska to 90km ma bo te 95 to euro 2 ale te 5km to trudno wyczuć a model 952.2 czym się różni kiedyś widziałem 920.4 z wyglądu miał inną maskę niż te z symbolem 3 mówili ze silnik euro 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MgrLukash    114

952.2 to chyba model z mostem krzyżakowym a 920.4 faktycznie ma silnik spełniajacy normy emisji spalin Euro III z układem wtrysku CR i skrzynię sterowaną za pomocą 3 dźwigni a nie 2 jak w poprzednich modelach ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Peron
      Witam
       
      Czy ktoś z Was wymieniał fotel w swoim MTZ 82 na bardziej komfortowy? Nie chcę kombinować z samochodowymi, chciałbym kupić coś dedykowane do ciągników. Najlepszy to byłby oczywiście jakiś Grammer pneumatyczny, no ale jakiś dobry mechaniczny też może być. 
       
      Zastanawiam się nad czymś takim:
       
      http://allegro.pl/agro-mar-fotel-siedzenie-komfortowe-mtz-pronar-mf-i6574126281.html
       
       
      http://allegro.pl/agro-mar-siedzenie-fotel-mtz-ursus-mf-pronar-i6574129397.html
       
       
      Jeśli ktoś ma, to byłbym wdzięczny za opinie.
    • Przez dzony9203
      Mam problem. Od niedawna nie mogę załączyć przedniego napędu w belarusie 920. Przedni napęd na krzyżakach, załączany dźwignią.
      Dźwigienka jest w jednej pozycji, jakby zablokowana i nie można jej przestawić. 
      Co może być przyczyną?
      Pozdrawiam.
    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez marka
      Kilka wieczorów poświęciłem na przejrzenie forum dotyczące MTZ i Belarusa i stwierdziłem że każdy ciągnik jest z innej bajki więc postanowiłem otworzyć własny temat na którym będę opisywał własne kłopoty z belarusem 820.3 rocznik 2008 i rozwiązania problemów, zwłaszcza że dzięki forum rozwiązałem już dwie "awarie"patrz problem z WOM w MTZ - Agrofoto.pl Forum - strona 2 i mtz nie odpala - Agrofoto.pl Forum
      A na dzisiaj nowy problem czyli niedziałający wentylator nagrzewnicy oraz prawdopodobnie świeca żarowa .studiując schemat doszedłem do wniosku że za wentylator odpowiada przekaźnik pierwszy licząc od strony kierowcy i na kostce powinno być napięcie idące od bezpiecznika .Czy z tą awarią mogą mieć związek bezpieczniki zabezpieczające ładowanie i gdzie one są fizycznie w ciągniku ?
    • Przez kuba3120
      Witam wszystkich, opiszę mi ktoś połączenie tego alternatora z regulatorem, poniżej fotki, pozdrawiam  
       


×