Skocz do zawartości
mrcase85

Problem z burzeniem się oleju

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mrcase85    1

Wiatm mam problem z burzeniem się oleju w orbitrolu. Ciecz jest taka zburzona jak by z powietrzem, czy nie wiem jak to określić kolor ma taki biały a przecież wlewałem normalny olej do hydrauliki i moim zdaniem powinno byc wszystko dobrze a nie jest. Nie wiem czy to może być wina dostawającego się gdzieś powietrza?? Proszę o odpowiedź. Dodam jeszcze ze gdy ciągnik chodzi na wolnych obrotach to kręci sie dobrze bez żadnych zacięć a gdy dołoże gazu do dechy to kręci się ale zacinając się. Nie wiem cy to wina tego oleju??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    796

Sprawdz zasilanie pompy oleju czy nie ciągnie gdzieś powietrza, reszta przewodów jest ciśnieniowa więc nie pociągnie tam powietrza. Druga możliwość to poszło uszczelnienie na pompie i ifekt jest ten sam. Odnośnie przerywającego silnika to samo. Wymień filtr paliwa, sprawdz połączenia przewodów, czystość odstojnika. Zdaża się że zatyka się rurka w baku. Na to też zobacz i daj znać co masz.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    144

ja myślę że nie chodziło o przerywanie silnika tylko o to że na małych obrotach wspomaganie działa ok a na dużych kierownica przycina się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mrcase85    1

Koledzy o przerywanie takie zacinanie to mi chodziło o orbirtol. Bo gdy ciągnik ma wolne obroty to orbitrol kreci ładnie bez zadnych zaćięć a gdy dodam gazu wtedy orbitrol zaczyna się zacinać nie wiem jak to zmienić?? Czy to wina tego oleju z powietrzem?? Dzięki za wskazówki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    796

A no tek. Moja nieuwaga. Ale to przerywanie to efekt zaciągania powietrza. Zasilanie pompy oleju jest z dołu kolumny więc możliwość ciągnięcia piany prawie odpada. A na wysokich jest to odczuwane temu że; na wolnych obrotach cięgnie olej z kolumny wolno i nie ma podciśnienia. Na większych wydajność pompy jest większa, potrzebuje więcej oleju i rośnie podciśnienie na zasilaniu pompy w olej. Stawiam na przewody lub uszczelnienie pompy na wałku. Typowy objaw.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    796

Podziękuj jak naprawisz, a nasze rady okażą się słuszne.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    160

W mtz i innych kumurunach , powinna być do wspomagania pompa o większym wydatku i regulator przepływu taki ok 9l/min i by było po problemach, Musicie nad tym pomyśleć.


Ze względu na poziom niektórych użytkowników odpisuje na konkretne posty lub na pw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrcase85    1

A jak odróżnić że pompa do wspomagania jest prawa czy lewa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    306

jak patrzysz na nią od tyłu czyli od strony zabudowanej to wałek do napędu jest z lewej lub prawej. T-25 ma lewą MTZ wspomaganie też ma lewą. A co do wydajności pompy to belarusy mają już nsz 14 zakładaną a ta nie maj uz głupiej wydajnoiści


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    202

jeśli chodzi o kierunek: Na pompie powinno być ruskie L lub P, ale trudno je odróżnić:lol:


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrcase85    1

jaki może być zamiennik pompy do wspomagania (Nsz 10 orbitrol 100) i jaka będzie pasować na frezy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dzony9203
      Witam wszystkich.
      Mam problem z odpięciem przewodu paliwowego od lewego baku.
      Pytanie niby banalne ale nie mogę bo za nic odkręcić, nawet żabą.
      Ktoś ma podobne doświadczenia albo pomysły ?
      Załączam zdjęcie poglądowe.
      Pozdrawiam.

    • Przez Eryko
      Witam.jak podłączyc czujnik poziomu paliwa w MTZ? w załączniku fotka jak to wygląda

    • Przez rastafarmer
      Witam wszystkich bardzo serdecznie!
      Jestem nowym użytkownikiem- pomimo tego że przeczytałem regulamin, proszę o troszeczkę wyrozumiałości i uwagi jeśli robię jakieś błędy
      Mianowicie posiadam MTZ-ta 82 z przednim napędem. W najbliższym czasie chciałbym wymienić w nim opony z przodu.
      Fabrycznie mam wstawione 11,2 R20. W związku z powyższym mam do Was pytanie- czy jest możliwość wstawienia opon 12,4 R20? Czy to się wszystko "zgra" bez wymiany tylnych opon?
      Proszę o porady i uwagi.
      Pozdrawiam!
       
      Szymek
    • Przez dzastin
      Witam!
      Mam dylemat odnośnie przyłączenia hydrauliki wapniarki do ciągnika. Potrzebuje podłączyć dwa węże, z którego jeden będzie zasilający a drugi na powrocie. Standardowo podłączyłem je jak pług obrotowy do tych gniazd z lewej strony, zamieniając dwukrotnie pozycją prawy na lewe i lewe na prawe, ale za każdym razem wysadziło mi uszczelniacz przy wapniarce. jako że nie jestem wybitnym specjalistą w tych sprawach , a w książkach serwisowych ciężko cokolwiek znaleźć mam do Was pytanie: czy za powrót oleju nie będzie czasem odpowiadało to gniazdo z prawej strony ciągnika? Będę wdzięczny za jakąkolwiek poradę ;)

    • Przez Kacper2305
      Witam. Niechcący poprzestawialem ustawienia licznika w belarusie. 952 2011r przód krzyzakowy koła z tyłu r34. Czy wie ktoś jakie muszą być ustawione te kody i pomorze? 



×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.