Skocz do zawartości
mrcase85

Problem z burzeniem się oleju

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
mrcase85    1

Wiatm mam problem z burzeniem się oleju w orbitrolu. Ciecz jest taka zburzona jak by z powietrzem, czy nie wiem jak to określić kolor ma taki biały a przecież wlewałem normalny olej do hydrauliki i moim zdaniem powinno byc wszystko dobrze a nie jest. Nie wiem czy to może być wina dostawającego się gdzieś powietrza?? Proszę o odpowiedź. Dodam jeszcze ze gdy ciągnik chodzi na wolnych obrotach to kręci sie dobrze bez żadnych zacięć a gdy dołoże gazu do dechy to kręci się ale zacinając się. Nie wiem cy to wina tego oleju??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    575

Sprawdz zasilanie pompy oleju czy nie ciągnie gdzieś powietrza, reszta przewodów jest ciśnieniowa więc nie pociągnie tam powietrza. Druga możliwość to poszło uszczelnienie na pompie i ifekt jest ten sam. Odnośnie przerywającego silnika to samo. Wymień filtr paliwa, sprawdz połączenia przewodów, czystość odstojnika. Zdaża się że zatyka się rurka w baku. Na to też zobacz i daj znać co masz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    57

ja myślę że nie chodziło o przerywanie silnika tylko o to że na małych obrotach wspomaganie działa ok a na dużych kierownica przycina się

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mrcase85    1

Koledzy o przerywanie takie zacinanie to mi chodziło o orbirtol. Bo gdy ciągnik ma wolne obroty to orbitrol kreci ładnie bez zadnych zaćięć a gdy dodam gazu wtedy orbitrol zaczyna się zacinać nie wiem jak to zmienić?? Czy to wina tego oleju z powietrzem?? Dzięki za wskazówki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    575

A no tek. Moja nieuwaga. Ale to przerywanie to efekt zaciągania powietrza. Zasilanie pompy oleju jest z dołu kolumny więc możliwość ciągnięcia piany prawie odpada. A na wysokich jest to odczuwane temu że; na wolnych obrotach cięgnie olej z kolumny wolno i nie ma podciśnienia. Na większych wydajność pompy jest większa, potrzebuje więcej oleju i rośnie podciśnienie na zasilaniu pompy w olej. Stawiam na przewody lub uszczelnienie pompy na wałku. Typowy objaw.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bobytempelton    158

W mtz i innych kumurunach , powinna być do wspomagania pompa o większym wydatku i regulator przepływu taki ok 9l/min i by było po problemach, Musicie nad tym pomyśleć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    303

jak patrzysz na nią od tyłu czyli od strony zabudowanej to wałek do napędu jest z lewej lub prawej. T-25 ma lewą MTZ wspomaganie też ma lewą. A co do wydajności pompy to belarusy mają już nsz 14 zakładaną a ta nie maj uz głupiej wydajnoiści

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mrcase85    1

jaki może być zamiennik pompy do wspomagania (Nsz 10 orbitrol 100) i jaka będzie pasować na frezy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×