Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Muj władek 1979 rok 6 lat jedynak na 17 ha potem 60 ka teraz Farmtrac i co robie nim może ok50 mtg rocznie mam ok 5 tyś mtg i pompa fabryczna i pali na pierwszy obrót ile zrobiliście mtg co wymiana pompy jest potrzebna

Opublikowano

Witam, też myślałem nad tą sekcyjną. Mój władek też jest z 83r. i ma ponad 8500mtg i z tego co wiem też nic nie było robione z pompą i silnikiem. Ale na wiosnę będe robił remont kapitalny całego ciągnika, i muszę kupić nową pompę ta daje słabe ciśnienie, nowe głowice bo jedna jest pęknięta. Kupie nowego typu z świecą żarową w głowicy i oczywiście zestaw naprawczy też nowego typu. Będe też robił instalację elektryczną od podstaw (nie ma obecnie żadnych bezpieczników i kable są ponadpalane, izolacja poprzecierana).

A jakie polecacie końcówki rozpylaczy ruskie czy polskie wuzetemy ??

I jeszcze pytanko gdzie najlepiej oddać wał korbowy do szlifu ? Jestem z dolnegoślaska okolice Jeleniej Góry może ktoś też jest z tych okolic i może polecić jakiś warsztat w którym robią szlify

Opublikowano

Czyli nie robić szlifu wału ?? a moze orientujecie się jaki byłby koszt takiego szlifu ?? z tego co patrzyłem to ten wał z tyczyna kosztuje około 800zł ?? są niby oryginalne za około 450zł

Opublikowano

Było już kilka razy albo więcej tutaj na forum innym też, że jednak pękają po szlifie wały. Lepiej zmienić na nowy niż zaraz znów rozbierać chyba, że masz dużo czasu to możesz próbować. Nie znam przypadku z nie z forum bo nikt chyba wału u mnie nie zmieniał jeszcze

Opublikowano (edytowane)

Panowie wymieniłem starą popem paliwa na nową ponieważ tamta skończyła żywot i nie wymieniłem filtrów paliwa ani żadnych uszczelek i połączeń też wtryskiwacze stare są odstojnik wyczyściłem i obcieka mi paliwem ta nowa popa.Kiedy jadę i trzy mam gaz na maksa to jak by paliwa jeden wtrysk nie podawał i wtedy robię prze gazówkę i znów jet normalnie i po chwili znowu czyż by się coś zapowietrzało, trochę głowica ocieka oleję tam gdzie kolektor może to jet przyczyną bo ostatni kapitalny remont był chyba z 10 lat temu .

Edytowane przez kapi123
Opublikowano

Witam-prawdopodobnie nie jest do końca odpowietrzony, bądż jest nieszczelność w układzie paliwa i łapie powietrze lub mało paliwa jest w zbiorniku i też w czasie jazdy łapie powietrze z paliwem, ale pewnie jak czyściłeś filtry jak dobrze zrozumiałem, to przyczyna będzie pewnie we wstępnym filtrze paliwa, jest go trudno dobrze odpowietrzyć jeżeli będzie niski stan paliwa w zbiorniku, najlepiej zalać ten filtr do pełna i dopiero wkręcić śruby i dokręcić rurki, najlepiej go się odpowietrza na pełnym zbiorniku ,na filtrach dokładnego oczyszczania poluzuj kolejno śruby od rurek paliwowych, i ręczną pompką tłocz paliwo aż będzie leciało bez powietrza, wtedy prędko dokręcaj aby nie dostało się powietrze.Częściowo sam się odpowietrza po zapaleniu dodając gazu na maksa i raptownie ujmując ,ale to nie jest najlepszy sposób na odpowietrzanie ,być może że któryś z wtrysków zaczyna nawalać, i będą podobne objawy jak by był zapowietrzony,najpierw postaraj się dobrze odpowietrzyć i może będzie dobrze :rolleyes: Pozdrawim

Opublikowano (edytowane)

Pompa była nowa zapalił i jeździ cały czas a w zbiorniku jest dużo paliwa . A wymienić tylko filtry dokładnego czyszczenia czy też wstępnego ?Miałem takie zdarzenie gdy została wymieniona pompa paliwa to odpalił i przez kilka dni stał, po czym chciałem go odpalić i nie chciał zapalić i wtedy pompowałem ręcznie pompką i dopiero wtedy zapalił . A macie jakiś pomysł dlaczego pompa paliwa ocieka paliwem. A co do oleju w pompie to przecież jest smarowana z układu silnikowego czy trzeba nalać dwie setki ?

Edytowane przez kapi123
Opublikowano

Filtry dokładnego wymienia sie. A wstępny-odstojnik czyści się, ale trzeba sprawdzić sitko wkręcone do góry nogami w kształcie lejka. Przedmuchać je, jeśli bardzo brudne także należy wymienić. Koszt niewielki. To sitko przytrzymuje podkładke z dziurkami która zatrzymuje wieksze elementy ze zbiornika, warto je także sprawdzic. Wszystkie połaczenia powinny być szczelne bo paliwo bedzie sie cofać i zapowietrzać.

W którym miejscu pojawia się to paliwo na pompie. Wszystkie przewody przy niej dokręcone, dane nowe podkładki miedziane.

Pompa powinna być zalana olejem silnikowym w ilości 1 setki. Bądz do wysokości korka kontrolnego. Wymieniany co 40Mth.

A wtryski tez wartało by sprawdzić.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez Cumins
      Witam wszystkich , jestem posiadaczem ciągnika case 1055 silnik d358 , ostatnio  gdy odkręciłem bagnet od oleju zaczeła wylewac się z niego spora ilość wody , dodam że dzieje się to tylko wtedy gdy postoi dłuzszy czas , w czasie sezonu gdy pracuje dzień w dzień nie zaobserowałem takich objawów . Jaka może być przyczyna tak dużej ilości wody w oleju podczas postoju ? Z góry bardzo dziękuję 😉
    • Przez Polacek
      Witam,

      Zeby wymienić pompe oleju muszę odjechać przodem, czy jest to konieczne ? Czy wystarczy zdemontować zbiornik paliwa ? Sprawdzę luz na pompie odkręcając miskę oleju ?
    • Przez m3tysek
      Witam, orientuje się ktoś gdzie  dostanę korbowód pompy hardi typ 1301 nr z korbowodu "110 224" 
      "4-4" pierwszy od strony wałka wom, może ktoś posiada na sprzedaż lub wie kto ma  


×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v