Gucio12

Filtr powietrza C-330

Polecane posty

quercus    7

No ja mam filtr raz wymieniany .... Ale to jeszce za PRLu ;] tak więc nie ma problemu ;]


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz84    0

witam i znowy piszecie bzdury!! prawidłowy poziom oleju w tej misce to max do 2 cm!!!! wie ktos jak działa ten filtr??? wogólle???

 

to wam powiem!!

 

na szczycie filtru jest siatka tak?? przez nia jest zasysane powietrze do filtra to jest pierwszy stopień filtracji tego filtra!

potem powietrze przesysane jest przez taka rurke co jest w środku prowadzi ona do miski z olejem w ilości max do 2 cm. tam zostaja utopione w oleju resztki tego co przeszło przez 1 filtracje!!

potem jest zwinięta siatka słurzy ona do oczyszczenia powitrza z resztek oleju i tego co nie utoneło w oleju, to jest 3 stopień filtracji w tym filtrze. jaki z tego morał ???

 

jesli zalejesz zbyt durzy poziom oleju to silnik bedzie go zasysał a jeśli bedzie go mało to niema prawa go zassać!!!! umnie ta siatka po wyciagnieciu jest umoczona w oleju do poziomu maks 3 cm dalej jest suchai tak to powinno wygladać.

nastepna osoba która chce utopić ciapka w oleju z filtra dajcie jej oddychaćpowierzem a nie resztkami oleju!!!!!!!!

 

olej lej taki jak do silnika a zmienniaj go w tym samym czasie co w silniku i bedzi edobrze.

a i nieprzektaczaj tego poziomu co pisałem max 2 cm jak wlejesz mniej nic sie nie stanie to nie mam za zadanie smarować silnik! tylko czyścić powitrze!! z kurzu drobin pyłu tylko i wyłacznie z tego. wystarczy taki poziom max do 2 cm.

 

na srodku misy masz taka wypustke zakryj ja olejem i to jest wskaźnik oleju w niej!!!!!!!!!!!

Powodzenie napisz jak działa!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz84    0

Nie ma znaczenia jakie macie filtry czy stare czy nowe!! poziom oleiu jest warzny!! nowe filtry sa nie co krótsze i maja mniej wypełnienia w środku to ta (metalowa siaka) zasada działania jest identyczna czy to ten stary czy nowy co to za różnica?? wyglad zmieniony nieco i nic więcej!!!

 

 

Jeaszcze raz mówie max 2 cm oleju!!!!!!!!!

A w nowym typie z racji na jego długośc lałbym jeszcze miej max. 1cm taka ilośc wystarczy do zatrzymania zanieczyszczeń, olej wyłapie nawet najmniejsze drobuny bo ma właściwości bardzo lepkie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7

Po pierwsze naucz się edytować posty !!

A po drugie DO WORDA !!


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aro500    0
Po pierwsze naucz się edytować posty !!

A po drugie DO WORDA !!

 

:rolleyes: :( :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lopo    0

Lukasz84

Ty masz za mało oleju w filtrze i chyba w ..., stary typ filtra ma na misce wytłoczenie i oznaczenie poziomów MIN/MAX, jest to ok. 0.5l idąc dalej ten poziom oleju jest oddalony o ok. 1cm od rury "kominowej", a wkład filtra ma do oleju ok. 4cm.

Nowy "stary" typ ma taki sam wkład filtra, ale inne wypełnienie, zamiast drucianego ma gąbczaste, olej ma prawo tam przenikać ale w znikomych ilościach w stopniu coraz mniejszym ku górze a nowy to wypełnienie ma tandetne, bo gdyby tam było sucho to zanieczyszczone cząsteczki powietrza by się tam nie zatrzymywały i takie wypełnienie było by zbędne. Poziom oleju wyznacza przetłoczenie w misce olejowej.

Ja zakładam stary filtr a nowy będzie ozdabiał garaż. :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7
:rolleyes: :( :rolleyes:

 

 

Chodziło mi o to żeby zadbał o swoja pisownie (nie kalanie J.Polskiego) a jak sam nie umie dobrze pisać to niech chociaż do WORDa użyje.


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinPykuS    68
Chodziło mi o to żeby zadbał o swoja pisownie (nie kalanie J.Polskiego) a jak sam nie umie dobrze pisać to niech chociaż do WORDa użyje.

 

Albo niech ściągnie sobie "Mozilla Firefox"... :rolleyes: :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7

Albo. Ja tak mam i zdarza się że zorbie błąd i poprawie i w miare moja polszczyzna jest OK . :rolleyes:


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
aro500    0

No dobra chłopaki ale zdawało mi sie że na tym forum ważniejsza jest wiedza na temat maszyn a nie wiedza o polszczyźnie....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz84    0

Powiem krótko ma to gdzieś co piszecie. Ja wiem jedno jak lałem olej do poziomu fabrycznego to silnik go zasysał, kiedyś pewien mechanik powiedział mi ze lepiej jest nie dolać oleju od zaznaczonego poziomu, nic się nie stanie a silnik nie będzie zasysał go wraz z powietrzem.olej i tak wyłapie nawet najdrobniejsze drobin. Stosuje to od 6 lat i jak na razie nigdy nie miałem takich problemów!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7
No dobra chłopaki ale zdawało mi sie że na tym forum ważniejsza jest wiedza na temat maszyn a nie wiedza o polszczyźnie....

 

No to prawda ale niech to jakoś wygląda OK ??

 

Powiem krótko ma to gdzieś co piszecie. Ja wiem jedno jak lałem olej do poziomu fabrycznego to silnik go zasysał, kiedyś pewien mechanik powiedział mi ze lepiej jest nie dolać oleju od zaznaczonego poziomu, nic się nie stanie a silnik nie będzie zasysał go wraz z powietrzem.olej i tak wyłapie nawet najdrobniejsze drobin. Stosuje to od 6 lat i jak na razie nigdy nie miałem takich problemów!!

 

Ale co każda maszyna inaczej pracuje. I jeden będzie robić tak jak ty a inny tak jak fabryka każe (a raczej filtr)


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz84    0
No to prawda ale niech to jakoś wygląda OK ??

 

 

 

Ale co każda maszyna inaczej pracuje. I jeden będzie robić tak jak ty a inny tak jak fabryka każe (a raczej filtr)

 

ja nikomu nie kaze stosowac tego co napisałem mówie tylko ze ja tak robie, i jak narazie nie mam z tego powodu problemów z ciapkiem,!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7
ja nikomu nie kaze stosowac tego co napisałem mówie tylko ze ja tak robie, i jak narazie nie mam z tego powodu problemów z ciapkiem,!!

 

Ja wiem że ty tego nie każesz nikomu stosować.

 

 

Tylko nie wiem po ce to !! (wykrzykniki)??


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość peres100   
Gość peres100

jaka jest roznica miedzy nowym typem a starym? czy ktorys jest lepszy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7

Różnica jest w tym że nowy inaczej wygląda i ma inny wkład , ale i tak robią to samo . Był temat i ktoś zmieniał na nowy ale był problem i jednak wg mnie stare są lepsze :]


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krolikNH    56

A ja mam nowy typ i myśle, że są lepsze... Nieznacznie, ale jednak :P


Moje fotografie chronione prawem autorskim!!!
"Fotografia to sztuka, a nie naciskanie palcem na przycisk"

© 2016 krolikNH All rights reserved.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7
Różnica jest w tym że nowy inaczej wygląda i ma inny wkład , ale i tak robią to samo . Był temat i ktoś zmieniał na nowy ale był problem i jednak wg mnie stare są lepsze :]

 

Ja mam od 86' roku stary typ i do dziś bardzo dobrze służy :P . Miałem z 76 ale został uszkodzony :/


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinPykuS    68

Ja mam jeszcze stary, przydałoby się go kiedyś wymienić na nowy... :)

 

Nowy będzie lepszy, stare to tylko dobre wino... :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lopo    0

To właśnie ja mam problem z filtrem powietrza odkąd kupiłem nowy filtr starego typu, polecam filtry nowego typu lub eksploatacje starego ale oryginalnego :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukasz7604    238

Nowy typ różni się tym że posiada filtr wstępny tzw. cyklon który oddziela zanieczyszczenia, wprawiając powietrze w ruch wirowy. Cięższe cząstki spadają na zewnątrz tego "wiru". Ta duża miska na górze to właśnie to. Ten filtr trzeba czyścić przy duzym zapyleniu nawet co 10 godz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
c330ursus    2

Ja mam stary filtr powietrza i sprawuje sie dobrze. Wystarczy założyć uszczelki na misce olejowej filtra i jest czyściutki. W lato czyściłem ten "grzybek" co jest na górze filtra i nieźle tam było "Syfu" hehe


:D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukman2    1

da sie cos zrobic z filtrem powietrza ( jakas przeróbka) żeby lepiej zasysał powietrze?? filtr mam ten nowszy..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quercus    7

To nie filtr zasysa powietrze tylko silnik. Filtr jak sama nazwa wskazuje je tylko oczyszcza.


,, Idę dalej żeby być jak najbliżej ..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukman2
      witam chciałem sie dowiedziec jak sie podkreca pompe w C-330???? <_<
    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj