waldek315

Problemy ze światłami w C-360

Polecane posty

locke    293

Że nie masz krótkich to pewnie kable źle podłączone.

Kierunkowskazy to załóż przerywacz i powinno być po sprawie ja nie to zobacz czy jest prąd i masa w lampie.

Możesz założyć halogen, nie musisz zakładać alternatora.Ale jak masz to załóż lepiej to niż prądnica.

Edytowano przez locke

Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

Kolego jak nawet nie umiesz przerywacza podłaczyc to sie nie bierz w ogole za podłączanie swiatel bo jeszcze instalacje spalisz. Taka rada ode mnie ;)


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master228    0

kurde myślicie ze łatwo o kogoś kto coś kuma, jak kuma to nie ma czasu albo coś. wytłumaczył by ktoś a nie..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

przerywacz podlączasz do kabli prądowych od przełącznika kierunków i od stacyjki kabel prądowy do przrywacza i tyle.

podłączenie swiatel krotkich watpie zeby ktos Ci wytłumaczyl bo jak sa kablepomieszane to Ciezko bedzie. A do tyłu mozesz załozyc 1 halogen jak masz prądnice tak jak pisali koledzy wyżej. Dodatkowy kabel na halogena prądowy masz w prawej tylnej lampie jak sie nie myle.


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
HondaMtx    121

albo moze w lampach Ci styki nie łączą albo masz żarówki spalone na światłach krótkich?? Miałem tak w swoim zetorze.


Ursus C-360 --> Zetor 8011 --> Massey Ferguson 3090 :)
Jeśli pomogłem, kliknij w strzałkę na zielonym tle :)
Zapraszam ~~> https://www.facebook.com/Fanpagemf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Z tymi światłami to niestety sam musisz dojść bo jak masz coś zepsute to nikt ci nie pokaże przez forum co a przerywacz kierunkowskazów podłącza się pod styk prądu po kluczyku w stacyjce czyli że pod styk na którym jest prąd jak wciskasz kluczyk Tam pod 2 od góry bezpiecznikiem powinny być podłączone kierunki Sprawdź może masz od skrzynki przewód wolny od 2 styku tam właśnie ma byc podłączony i drugim biegunem pod środkowy styk przełącznika. Mam nadzieję że jasno napisałem Jakby coś nie tak było to na gg pisz to mogę pomóc

Edytowano przez Karol445

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    221

Dołączam się do pytania kolegi @ zorzyk2... Sprawdź bezpieczniki jak tego nie zrobiłeś. Jak nie wiesz który jest od świateł to leć po kolei (poruszaj nimi i patrz czy światła świecą lub też przeczyść)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
damian95    22

Po pierwsze schemat po drugie miernik (ewentualnie żarówka) i jazda sprawdzaj najpierw od stacyjki gdzie jest prąd a gdzie znika najlepiej trochę zdemontować zegary będziesz miał lepsze podejście. Te instalacje naprawdę nie są trudnę chwile posiedzieć pomyśleć i już zrozumiesz. :) Mogą być jeszcze zaśniedziałe styki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master228    0

przerywacz podlączasz do kabli prądowych od przełącznika kierunków i od stacyjki kabel prądowy do przrywacza i tyle.

podłączenie swiatel krotkich watpie zeby ktos Ci wytłumaczyl bo jak sa kablepomieszane to Ciezko bedzie. A do tyłu mozesz załozyc 1 halogen jak masz prądnice tak jak pisali koledzy wyżej. Dodatkowy kabel na halogena prądowy masz w prawej tylnej lampie jak sie nie myle.

 

 

W schemacie jest ze przerywacz nalezy podłączyć od srodkowej śrubki w przełączniku i do drugiego od góry albo od dołu bezpiecznika, tylko nie mam pojecia czy od dołu czy od góry.

Edytowano przez master228

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1155

prawdopodobnie od dolu, chyba ze ktos grzebal w kablach

swiatla jak pisali wczesniej, bezpieczniki, moze gdzies sie kabel przepalil lub odlaczyl przy skrzynce


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
master228    0

dobra panowie przerywacz zrobiłem. A ze światłami dalej lipa, jak przełoże kable 56A z 56B to sa albo krókie albo długie w zalezności z której strony jest który kabel.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zorzyk2    56

Znaczy, że na stacyjce nie masz wyjścia, bo tam przekładasz te kable? Jeśli tak, to stacyjka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

To najlepiej w lampie poszukaj,ale to raczej problem nie tkwi w lampie Nie wiem musisz sam rozwiązać.

 

Ja dzisiaj robiłem instalację w 3p to myślałem że wyjde z siebie.Tam kable były tylko w stacyjce,bezpiecznikach i na startrrze.Najlepiej weź popatrz jakie kolory kabli tam przychodzą w lampach i przy stacyjce.Dopiero jak bedziesz wiedział co i jak to wtedy zrobisz tak jak ja.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Instalacja prosta jak budowa cepa. Nie masz próbówki żeby zobaczyć gdzie prąd dochodzi a gdzie nie???

Gruby kabel przy stacyjce na styk 30 kluczyk wciskasz i sprawdzasz gdzie jest prąd i tam podlączasz kabelek od 2 od góry bezpiecznik za bezpiecznikiem podłączasz obwód kierunków i ja mam obwód wzbudzenia z lampką kontrolną ładowania do tego można dołączyć silniczek od wycieraczki jak ktoś potrzebuje. Dalej za bezpiecznikiem lecisz kabelkiem do przerywacza a po przerywaczu do środkowego styku przełącznika kierunkowskazów. od skrajnych styków przełącznika lecisz wiązką do tylnego złącza tego pod siedzeniem i dodatkowo dwa przewody do lampki kontrolnej Już prościej się chyba nie da wytłumaczyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luku86    0

a bedzie ktoś wiedział ewentualnie jakiś schemat podrzucił jak podłączyć kontrolki w kabinie 60 te które informują o załączeniu kierunkowskazów na przyczepie??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

W 360 nie ma i nigdy nie było kontrolek kierunkowskazów przyczepy. Nie wiem kto taka głupote wypisał że były i do pierwszej i do drugiej osobne ale to nie jest prawda jest tylko jedna ogólna i koniec na tym.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

a bedzie ktoś wiedział ewentualnie jakiś schemat podrzucił jak podłączyć kontrolki w kabinie 60 te które informują o załączeniu kierunkowskazów na przyczepie??

Najprostsza wersja:

Jak chcesz to zrobić to musisz podprowadzić kabel od złączy (tych co idą na kierunki) do kontrolki i później na masę i już świeci.

 

A jak chcesz żeby było realistycznie to podłączasz kabel od gniazda świateł w ciągniku do kontrolki i już.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Ale i tak będzie migała zawsze nawet bez przyczepy. Pomyśl trochę zanim coś napiszesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Nie jakieś " Pomyśl trochę zanim coś napiszesz" Bo ja wiem co napisałem i wiem że ona będzie migać bez przyczepy.Podałem najprostsze rozwiązanie, bo prowadzenie kabli od lamp z przyczepy to nie wiem czy takie by było fajne.

 

Można zastosować dziewięcio (czy tam ilu żyłowy kabel) wtedy dwa pozostałe kable podłączy się do kierunków i przed gniazdem przyczepy trzeba będzie wyciągnąć kable i zrobić taką wtyczkę na dwa kable w ciągniku i te kable będą szły do kontrolek.

 

Lub zastosować takie gniazdo 13 biegunowe http://www.forch.pl/documents/thumbs/-840450905_20111310011933_800x800_Fit_0_0.png


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    559

@ loce jak zwykle genialne pomysły :ph34r: :blink: .

Nie żebym to robil bo nie widzę takiej potrzeby ale żeby wiedzieć czy świeci kierunek w przyczepie trzeba dać plus na gniazdo do przyczep przez tą właśnie kontrolkę [szeregowo] . Jak obwód się zamknie zaświeci i kontrolka i kierunek w przyczepie.

tyle że jak któraś z żarówek będzie spalona druga też nie zaświeci


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Rafał2222
      Dzień dobry. Chciałabym sobie doświetlić pole widzenia za traktorem. Chciałabym to zrobić bezpośrednio z aku kablem 2x1.5 po drodze bezpiecznik potem jakiś włącznik, i tym kablem na tył kabiny tam zdobić ala kostkę która pozwoli mi rozgałęzić już do dwóch lamp LED 60w. Czy coś takiego można zrobić żeby to działało i się nie grzało? Co sądzicie o tym  tylko jaki by bezpiecznik zastosować.😃
    • Przez Kam78245
      Witam serdecznie 
      Próbowałem samemu rozwiązać problem lecz niestety, ale wiem że na Was można liczyc:) !
      Otóż, podczas próby rozruchu mojej 60tki rozrusznik na początku krecił jak zwykle lecz dosłownie po sekundzie zaczał wolniutko mielic i zgasł, zauważyłem jednocześnie błysk w skrzynce bezpieczników. Potem juz brak reakcji na przycisk start. Akumulatory są dobre, wszystkie światła i to co na prąd w maszynie działa...oprócz rozrusznika. Nie wiem jak prądnica bo jeszcze taka w nim jest ze względu na to że używam 60tki dwa razy na kwartał. Sprawdzałem klemy, mase 
      Proszę o pomoc 
      Pozdrawiam Kamil 
    • Przez Polski_czlowiek
      Jak naładuje akumulatory to padają następnego dnia albo w ten sam dzień
      Alternator chyba ładuje 
      Ursus c360 
    • Przez Mateusz100
      Witam ostatnio widziałem na internecie jak ktoś zrobił niby profesjonalną instalacje do ursusa c 360, a mianowicie puścił kabel od rozrusznika do puszki hermetycznej takiej instalacyjnej  ktorą umieścił w ciagniku i do tej puskzi ten kabel i za pomocą złaczek wago połączył tam do tego bezpiecznik na kablu samochodowy dał i jakieś właczniki i podłaczył lampy tylnie i przednie oczywiście ledowe. Moje pytanie czy to ma sens i będzie działać? od rozrusznika dał dwużyłowy kabel 2x1,5mm   jest od odpowiedni? Z tego co widziałem to kabel prądowy bezpośrednio do kostki wago i od niej innymi kablami do przełaćznikow dawał. Nie wiodziałęm żadnego rozłączania tego prądu ale niby mu to działa. Co wy na to jest to bezpieczne i dobre? Chciałbym to zrobić i zamontować lampy dwie ledowe ktore maja 29w jedna czyli razem niecałę 60w pobierają wytrzyma coś takiego? Oczywiście muszę wymienić prądnice na alternator bo inaczej to ciagnika nawet nie odpale haha o tym wiem.
    • Przez Bolo3
      Witam,mam problem z prędkościomierzem w claas arion 450 2021.Wszyqtjo działało dobrze aż tu nagle licznik przestał pokazywać prawidlową prędkość. Teraz jadąc 40km/h licznik pokazuje 4,6km/h. Pomoże ktoś co mogło się stać?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj