lukman2

Pompa wtryskowa Ursus C-330

Polecane posty

lolek2000    8

Wymieniłem końcówki, i przy 2000obr nie kopci a na wolnych obrotach leci dymek,

Może zawory są za ciasne , albo głowica jest do regeneracji bo nie była robiona.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, odgrzebuję temat bo zastanawia mnie pewna kwestia według tej instrukcji;

http://rolczar.com.pl/katalogi/Instrukcja obsługi i katalog cześci URSUS C-330.pdf

do pompy trzydziestki wchodzi 20ml, regulatora obrotów 90ml, wszyscy piszą że około 500ml jak to w końcu jest?

i czy regulator i pompa mają jakiś osobny wlew czy te wartości po prostu należy zsumować ?

kolejna kwestia czy każda pompa czy do c330 czy c360 czy c385 pochodny zetor 8011 mają przelew na zewnątrz gdy do oleju pompy dostaje się ropa?

Pytam bo w mojej c360 po odkręceniu bagnetu pompy jest pełny stan ropy i zauważyłem delikatny wyciek przy korpusie gdzie dokręcona jest pompa no i obroty falują na ciepłym to samo jest w zetorze 8011 obroty falują i wyciek jest za pompą. 

Chce spuścić w tych wszystkich ciągnikach tą ropę tylko nie wiem ile do poszczególnych ciągników wlać oleju czy zgodnie z bagnetem min czy więcej czy jak na filmiku poniżej??

tu na tym filmiku chłopak wlał 1l oleju do c360 i też ma pełny stan 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

O mój film hehe,w pompie nie powinno być ropy świadczy o tym że pompka zasilająca przepuszcza lub sekcje do wymiany.W c-330 jest mniejsza pompa więc oczywiste że wejdzie mniej.Odkręć miarkę,wlewaj ostrożnie aż będzie widać olej przez otwór,tak robię właśnie w tej c-360 i nie faluje.Każda pompa ma swoją pojemność się postępuje według instrukcji,a jeśli masz wątpliwości sam możesz sprawdzić ile wchodzi.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zdaje sobie sprawę z tego właśnie ale na ten moment nie zamierzam na razie regenerować bo wszystkie ciągniki mają moc nie kopcą i palą na dotyk tylko chce ewentualne opiłki znajdujące się w tej ropie z olejem jeśli takowe są wylać zalać tyle oleju ile faktycznie dana pompa potrzebuje i obserwować. Czyli ta nierówna praca na wolnych obrotach na ciepłym nie będzie związana z napełnionymi po brzegi pompami w c360 i zetorze 8011 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Nie wiem jak w Zetorze ale ja mam nalane po brzegi i pracuje normalnie.Zalej mniej niz trzeba tak 100 200 ml mniej nic sie nie stanie i zobacz co będzie się działo.

Edytowano przez Adi96
  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomn95    51

Leci mi ropa tam gdzie jest przyczepiony pedał gazu przy pompie? Da radę to naprawić samodzielnie? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1828

Jak leci ropa to kiepsko raczej jak już to olej powinien tam lecieć bo jak ropa to pompka zasilająca przepuszcza lub sekcje.

Ale co do samego wycieku tam na ośce powinien być oring uszczelniający, a czy da się samemu naprawić oczywiście jak nie boisz się odkręcić pokrywy regulatora zozłączając dzwignię gegulatora. Wewnątrz na osi jest kołek rozprężny wybijasz go wtedy oś wychodzi na zewnątrz dobierasz odpowiedniej grubości orning aby wchodziło na wcisk na samą oś jak i gniazdo w korpusie pompy i w kolejności odwrotnej montujesz :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomn95    51

Kiedyś ta pompa była regenerowana, ale za długo nie pochodziła niestety. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1828

Teraz większość to partacze i tyle... ładuje chińszczyznę do środka lub regenerowane części i jak to ma chodzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomn95    51

Nie znasz jakiegoś dobrego pompiarza? Albo ktoś z forum? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

skrobów    woliński

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Prawdziwych pompiarzy już nie ma, tylko koni, tylko koni, tylko koni, koni żal.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KULAWA_KOZA    156

Mam dobrego pompiarza , polecił mi go seweryn z tutejszego forum , robił mi już kilka pomp i bez zarzutu.Ciągniki bardzo ładnie pracują.Części daje polskie , nie wkłada dziadostwa.Gość jest z okolic BB

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
interested    6
23 godziny temu, KULAWA_KOZA napisał:

Mam dobrego pompiarza , polecił mi go seweryn z tutejszego forum , robił mi już kilka pomp i bez zarzutu.Ciągniki bardzo ładnie pracują.Części daje polskie , nie wkłada dziadostwa.Gość jest z okolic BB

Kolega KULAWA_KOZA z kolei polecił go mi i mogę potwierdzić. Jeśli ktoś potrzebuję zregenerować pompe gość jak najbardziej na +. 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusc335m    10

Witam, mam problem z pompą wtryskową w C 330. Był źle dokręcony korek wlewu oleju do pompy i nie da się go wykręcić kręci się w koło. Czy można dolać  potrzebna ilość oleju przez korek kontrolny pompy? Czy w żadnym wypadku? Pytam, bo nie mam w tym praktyki za bardzo. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomn95    51

Czy to że w pompie wtryskowej jest ropa zamiast oleju możliwe jest przez awarie pompki zasilającej? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek3773    230
2 godziny temu, ursusc335m napisał:

Witam, mam problem z pompą wtryskową w C 330. Był źle dokręcony korek wlewu oleju do pompy i nie da się go wykręcić kręci się w koło. Czy można dolać  potrzebna ilość oleju przez korek kontrolny pompy? Czy w żadnym wypadku? Pytam, bo nie mam w tym praktyki za bardzo. 

Można

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursusc335m    10
1 minutę temu, jacek3773 napisał:

Można

Dziekuje bardzo za odpowiedź, doleje w takim razie bagnetem kontrolnym, jakby, było za dużo to nadmiar powinien wylecieć, ta rurką?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Junak19    14

Witam potrzebuje kogoś sprawdzonego  zajmującego się regeneracja pomp i wtryskiwaczy. Kogo możecie polecić? ( Świętokrzyskie)

Edytowano przez Junak19

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Gość
      Przez Gość
      witam
      Problem jest praktycznie od dawna ale to olewałem
      Ogólnie to ciagnik ciezko pali chmura białego dymu jak juz złapie to dopuki sie troche nie zagrzeje to na jeden gar szczególnie na niskich obrotach jak sie przegazuje to ok a im zimniej tym gorzej
      Remont kapitalny ok 6lat temu rocznie ok 200mth ale nie widział orki ani ciężkiej roboty zawory ok pompa ok a przyczyny nie widac w sumie mozna tak robic bo mi to nie przeszkadza ale czy to nie wykonczy silnika jest dosc mocny nie pluje olejem i go tez nie bierze
       
      A jeszcze napisze w temacie kupiłem zetora z UK 7045 nie wiem jaki ma przebieg ale oleju nie bierze i wcale nie kopci co mnie martwi bo za to ciezko zapala wydaje mi sie dostaje za mało paliwa albo zapłon żle ustawiony
      A drugi problem to ze w zakresie od 1300-1700obr silnik dostaje sporych drgan ale nic w nim nie puka pracuje cicho co to moze byc????????
      pozdr
    • Przez PolandOnion
      Mam do wymiany chłodnice, nowa to koszt 500 zł a opinie mają takie że po roku czy dwóch i tak będzie dziurawa. Orginal Ursus niby lepsza ale tam już 1000 PLN. Montował ktoś chłodne z jakiegoś samochodu/busa ? Tam nie ma problemu że po roku padnie a i cena niższa. Z czego może pasować ?
    • Przez Deutz537
      Witam
      Co sądzicie o tej panewce z silnika c360?


    • Przez v11
      Ma ktoś doświadczenie w wymianie pompy CR -jak ustawić synchronizację pompy w stosunku do momentu  wtrysku  wtryskiwaczy  -pompa dwusekcyjna silnik sisu 6 cylindrów brak a raczej brak chęci zdejmowania pokrywy rozrządu bo to demontaż całego przodu nie ma dojścia do koła zamachowego   
    • Przez MarianT
      Witajcie potrzebuję pilnie głowicę do silnika TOYOSHA 3S200  lub MF 1040. może być do regeneracji. Potrzebuję ją do ciągnika Hinomoto E384 . Moja pękła i nie da się ją pospawać.. Gdyby ktoś taką posiadał to proszę o kontakt pod. tel. 604457046. W oczekiwaniu na wiadomość pozdrawiam Marian
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj