Skocz do zawartości
HornetZnawca

Jak mają być podłączone przewody aku itp 1634

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Maja

witam w moim 1634 coś rozładowuje akumulatory...jak patrzałem akumulatory są podłączone razem i mają tyle samo wolt nie wiem czy tak ma być? mam wyłącznik masy ale tam jest jeden podłączony kabelek do przełącznika 12/24V i jest podłączony od razu przed masą czyli cały czas ma mase i nie wyłączę akumulatorów...przełożyłem ten kabel i jest nie typowa sprawa masa wyłączona a rozrusznik tak jak by chciał zakręcić czyli bierze prąd z 1 aku liczniki wszystko działa...przełożyłem ten kabel s powrotem i z ciekawości zobaczyłem czy nie ma pradu na + rozrusznika na wyłączonej masie i okazało sie że ma:/ cały czas jest nawet jak włączę mase i wyłączę...nie wiem jak to podłaczyć żeby na wyłączonej masie nie było nic a na włączonej było wszystko? ojciec mówi żebym założył wyłącznik masy drugiego aku...pomoże ktoś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LOST    7

W kablu ''+'' zamontuj wyłącznik, ponieważ masa jest podłączona 2 kablami, a od ''+'' wychodzi tylko jeden do rozrusznika.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    259

Prawidłowo wyłącznik powinien być założony przed przekaźnikiem 12/24 a aku.To ma być wyłącznik do którego zakłada się 4 kable.I tak jest prawidłowo bo on dopiero wszystko rozłączy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Sadek    536

Mamy 1 ten standardowy i rozłącza część ale nic nie rozładowuje mi układu.


"Cogito ergo sum"
Pozostaję: otwarty, elastyczny, ciekawy.

 

GG 8872878

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zakrzewiak    6

Jak dobrze pamiętam u mnie jest tak: lewy akumulator (od tłumika) masa podłączona jest pod wyłącznik pod jeden zacisk, pod drugim zaciskiem jest kabelek idący do przełącznika 12/24V i kabel podłączony do ciągnika, kabel plusowy podłączony jest do przełącznika 12/24V. Prawy akumulator: plus podłączony do rozrusznika, a minus do przełącznika 12/24V. Jescze sprzwdzę przy ciągniku czy dobrze napisałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez LUKGAMERPL
      Witam.
      Moje pytanie do was forumowiczów jest nastepujace.
      Czy w Ursusie 912 jest czujnik biegu jalowego? 
      Ojczulek mi powiedzial ze jest przy dzwigni zmiany biegów od 1 do 4 (zalaczam zdjęcie)
      Zapewne pytacie mnie czemu tam zagladalem. Przyczyna byla taka ze olej wyciekal spod czujnika oleju w skrzyni i spytalem sie ojca od czego jest ten czujnik a on mi powiedzial ze od biegu jalowego.
      Oczekuje odpowiedzi mniej wiecej w stylu czy to jest czujnik biegu jalowego, jak go podłączyć, jak sprawdzic czy jest sprawny.
      Chial bym abyście mogli mi udzielić odpowiedzi takiej na jaka wasza wiedza pozwala.
      Dolaczam jego zdjęcie Pozdrawiam.

    • Przez jarek555
      Witajcie! 
      W internecie znalazłem informację, że w 80tkach były stosowane dwa rodzaje zegarów ciśnienia oleju
      Mechaniczny:

      I elektryczny:

      Moje pytanie tyczy się tego drugiego, mianowicie: jaki czujnik z nim współpracuje (i jaki gwint ma) ?
    • Przez BUSTED
      zawsze gdy odpalam ciągnik muszę dodać gazu do oporu aby alternator zaczął ładować, czy to jest normalne przy alternatorze. Dodam że dzieje się to w ursusie c-385. Z góry dzięki za pomoc
    • Przez maciek
      Witam musze kupić nowe akumulatory są tam dwie 12stki bo ma palenie na 24volty tylko nie wiem jakiej powinny być pojemności wydaje mi się że coś między 120-170Ah ale pewności nie mam, jak ktoś ma ursusa z rozruchem na 24 niech napisze jakie powinny być albo w instrukcjii co piszą, za informacje z góry dzięki.
    • Przez Robson76
      Witam, ursus 912, pływak w zbiorniku na 3 piny,zegar też ale jak to porawnie połączyć? Bo niby podłączyłem plus do wskaźnika i pod 2 pozostałe piny podpięte są piny brzegowe z pływaka i coś niby pokazuje na sucho jak poruszam pływakiem ale jak jest w zbiorniku to nie pokazuje faktycznego stanu paliwa, ktoś pomoże?



×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.