Damian505

Steyr 6140 Profi

Polecane posty

kaseji    0

classic to jest odpowiednik maxxuma x-line czyli bez multicontrolera a profi to jak multicontroler. Teraz jak weszła nowa emisja spalin dla ciągnikow pow. 100km to wszystkie mają ad-blue i common-rail.

Edytowano przez kaseji

to tam że diesel, ważne ze turbo!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad82    50

spytam inaczej :) ...mam zamiar taki kupic ,lepszu bedzie z tym komputrem czy bez? za bajery sie placi,pzy zakupie i pozniej pewnie tez..Czy jest to wogole potrzebne? mam okolo 40h moze sie zwiekszy a moze nie..


kupie silos na pasze!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kaseji    0

kod komputer tez musisz miec maszyny, jak ma gonic ze zwykłym agregatem i pługiem obrac to nie potrzebne, jak zamierzasz programować prace na uwrociach itd regulowac czas i natęrzenie przeplywu to warto zainwestowac w multicontrolera.


to tam że diesel, ważne ze turbo!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MFforever    0

Witam, mam pytanie dotyczące Steyr 6140 profi, myślimy kupić jakiś nowy ciągnik. A jak narazie z tego co widzę to Steyr jest dość w przystępnej cenie. Czy może ktoś posiada taką maszynę.? Mógł by coś powiedzieć o nim ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boruch    0

Witam, jestem szczęśliwym użytkownikiem Steyera 6140. Kupiłem go w kwietniu 2012r z dosyć bogatym wyposażeniem: miękka oś, Eco bieg, radar uślizgu, przedni tuz amortyzowany z oddzielną sekcją i sterowaniem, 14 halogenów za 330 tyś. Jak na tą chwile ma przepracowane 360 mth i jest przed drugim przeglądem. Jestem z okolic Koronowa woj kuj-pomorskie, zapraszam do mojego gospodarstwa., służę również radą co do ciągnika. Jeżeli masz pytania z chęcią na nie odpowiem. pozdrawiam.

Edytowano przez boruch

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
boruch    0

Witam. Od razu na wstępie wyjaśnię że nie jestem żadnym przedstawicielem. Jestem rolnikiem, prowadzę rodzinne gospodarstwo w gminie Koronowo i postanowiłem napisać coś od siebie po 360 Mth użytkowania ów ciągnika. Steyr 6140 Profi jest odpowiednikiem Case 140 MC. Bezpośrednim czynnikiem skłaniającym mnie do zakupu ciągnika tego typu były testy zorganizowane przez ODR Minikowo. Najwięksi Dilerzy w regionie, ponad 12 marek ciągników zagregowanych z agregatami upr. siewnymi pracujących na dosyć wymagającym terenie. Wrzucam linki z niektórymi zestawami:

http://www.youtube.com/watch?v=r4YcKQp9rMI

http://www.youtube.com/watch?v=rosHrL-_Xls

 

Zacznę od wad.

· Odwrotność działania klawiszy obsługi hydrauliki zewnętrznej na Muliconrtrolerze. tzn. gdy wciśniemy klawisz na dół to siłownik się podnosi, natomiast gdy odsuwamy klawisz do góry to siłownik opada. Podobne ustawienie spotykane jest w kombajnach Case. Oczywiście z czasem idzie się do tego przyzwyczaić.

· Miękka oś

amortyzator przedniej osi działa dosyć sztywno i to do takiego stopnia że trudno jest odczuć różnice między wł a wył amortyzacją.

Przedni TUZ przy pracy z balastem 1,1 t trzeba co jakiś czas podnosić joystick do góry gdyż obciążnik opada

· Nawiewy i klimatyzacja

obsługa odpowiedniej temperatury w kabinie jest dosyć kłopotliwa gdyż panel jest umiejscowiony na lewym tylnym słupku. Aby coś przestawić trzeba się odwrócić do tyłu. Znacznie lepszym miejscem był by tylny prawy słupek.

· Rolety przeciwsłoneczne zarówno te przednie jak i te tylne wykonane są z dziurkowanego tworzywa które w małym stopniu blokuje promienie słoneczne

· Słaba widoczność na dolny zaczep. trzeba się sporo wychylić aby celnie podłączyć maszynę.

· Ostatnią rzeczą którą postanowiłem wymienić jest PawerBoost, który włącza się jedynie na ostatnim zakresie biegowym. Od 13 do 16 biegu.W transporcie ok dodatkowa moc się przyda, ale te dodatkowe 26 KM powinny być dostępne w całym zakresie przełożeń.

 

ZALETY:

  • MultiControler

Największą zaletą jest niewątpliwie MC. Jest to naprawdę przemyślana konstrukcja Ergonomiczny, zintegrowany z pneumatycznym fotelem. praktycznie 100% funkcji ciągnika mamy pod ręką - dosłownie. Podczas jazdy czy pracy na nierówności mamy cały czas doskonałą kontrole nad najważniejszymi funkcjami ciągnikiem. Trzymając joystick mamy w zasięgu kciuka sterowanie: kierunkiem jazdy, biegi góra dół, sprzęgło, TUZ góra dół, Hydraulika - jedna para, jak również obroty silnika. W nocy MultiControler jest dodatkowo oświetlony, zarówno cały podłokietnik jak i klawisze.

  • Fotel

Siedzisko ma wiele ustawień połażenia, oraz regulacji dotyczących twardości. Można go również odchylać na boki co jest nieocenione podczas orki.

  • Kabina

W środku siedzi się dosyć wysoko, mamy dobrą widoczność we wszystkie strony. Drzwi otwierają w całości, nie ma bocznych słupków ograniczających widoczność. Dodatkowo cały komputer, zegary znajdują się w prawym słupku. To rozwiązanie również przypadło mi do gustu gdyż jestem wysoki i zdarzało się że w ciągniku ze standardowym ustawieniem kierownica przysłaniała mi zegary. Wszystkie nawiewy zostały przeniesiony na środkowa kolumnę. Dodatkową zaletą takiego rozwiązania jest chłodzony schowek na napoje za kierownicą.

Kabina posiada również otwierany lufcik PCV nad głową kierowcy, który znacznie ułatwia manewrowanie TUREM na wysokościach.Z kabiny daje się również rozłączać górny zaczep transportowy.

  • Oświetlenie

14 halogenów daje pełne oświetlenie.Ciągnik doświetlony jest praktycznie z każdej strony.

  • Skręt

55 stopni oraz tzw "łamane błotniki"

manewrowanie ciągnikiem porównywane jest ze zwrotnością ciągnika mocy średniej. Promień skrętu to 4m, co w praktyce daje możliwość zawrócenia w garażu u szerokości 8m.

  • Tył

Rozwiązania z tyłu ciągnika są też warte uwagi. Przewody hydrauliczne Euro instalujemy w gniazdo typu "klik" poprzez wciśnięcie jaki i łatwe wyciągnięcie przewodu. Cały olej który się pojawi podczas odłączania gromadzi się w zbiorniczku poniżej - pozwala to utrzymać czystość. Na obu tylnych błotnikach mamy możliwość sterowania pierwszą parą hydrauliki jak również TUZem i WOMem.

 

Użytkuje go krótko, nie wypróbowałem jeszcze wszystkich funkcji takich jak zrządzanie na uwrociach czy obliczanie wykonanej pracy przez np. agregat.. W transporcie super rozwiązaniem jest automatyczna zmiana przełożeń na najwyższej grupie biegowej. Praktycznie kierowanie ogranicza się na operowaniu kierownicą i gazem. Możemy w całości skupić się na drodze, jednak podczas pracy na polu automatyka zmiany biegów niezbyt się sprawdza.

Podsumowując wg mnie jest to oferta godna polecenia. Pomimo pewnych mankamentów naprawdę ciągnik oferuje bogate wyposażenie za niewygórowaną cenę.

Mam nadzieję że nikogo nie zanudziłem moim wpisem. W razie pytań oto mój e-mail boruch18@o2.pl

Edytowano przez boruch

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tormelinda    0

Witam w moim 6140 profi gdy puszczę hamulec nożny to przedni most trzyma jeszcze ok 3sekundy i dopiero puszcza.

Mieliście może coś takiego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pawlaki
      Witam , jeśli naciskam pedał gazu do końca to ciągnik gaśnie a jak normalnie tak do większej połowy to jest ok. Co jest przyczyną tego gaśnięcia?
    • Przez andrewk
      Witam, do sprzedania instrukcja obsługi do traktorów Massey Ferguson 6110 - 6190 w języku polskim. Gratis dla kupującego dorzucam instrukcję napraw do powyższych modeli w formie pdf (ang).
       
      Cena 70zł + wysyłka
       
      Chęć zakupu kierujcie wysyłając mi wiadomość
       
      Pozdro
       
       


       
      ______________________________________________________________________________________________________________________________
      http://www.traktorpedia.pl - dane techniczne ciągników rolniczych, kombajnów zbożowych oraz ładowarek teleskopowych.

    • Przez młodystaryrolnik
      Witam co byście mi doradzili mam do wyboru z pośród 3 typów. Traktor jako główny w gospodarstwie do 30 ha, bydło mięsne i uprawy na ziemia ciężka teren pogórkowaty, 10ha oddalone o ok 8 km od gospodarstwa.   
      Valtra N104 z podłokietnikiem active praktycznie na maksymalnym wyposażeniu : pojemność 4,4 AGCO moc znamionowa 105 km moc max z doładowaniem 115km przekładnia 30+30  pod obciążeniem wom 540/540E/1000 koło 540/65R38 i 440/65R28 rozstaw osi 2665mm kabina amortyzacja  oś przednia amortyzacja  przedni TUZ valtra pompa 90 l/m 4 pary wyjść z tyłu sterowne mechanicznie  tylny podnośnik max 6,3T zawory miedzyosiowe + 1 wyjście z przodu  strownanie tuza i hydrauliki z joystica fotel pneuatyczny + oświetlnie dodotkowe klima zwykła cena ok 270-280 netto 2. Styer 4115 Profi 
      pojemność 4,4FPT moc znamionowa 116 km moc max z doładowaniem 145km przekładnia powershift 24x24 pod obciążeniem wom 540/540E/1000 koło 600/65R38 i 48065/R28 michelin rozstaw osi 26845mm kabina amortyzacja  oś przednia amortyzacja  przedni TUZ  pompa 150l/m 4 pary wyjść z tyłu sterowne elektrohydrauliczne  tylny podnośnik max 7,8T zawory miedzyosiowe + 1 wyjście z przodu  strownanie tuza i hydrauliki z joystica lusterka el i grzane fotel pneuatyczny podgrzewany + oświetlnie max klima automatyczna cena ok 260-265 netto 3. Class Arion 430
       pojemność 4,4 FPT moc znamionowa 105 km moc maxymalna 110km przekładnia powershift 16x16 pod obciążeniem /DYNA 4 wom 540/540E/1000 koło 440/65R38 i 540/65R28  rozstaw osi 2525mm kabina bez amortyzacja  oś przednia amortyzacja  bez przedni TUZ  pompa 100l/m 3 pary wyjść z tyłu sterowne mechanicznie  tylny podnośnik max 5,7T fotel pneuatyczny  + oświetlnie max klima manualna kolorowy wyświetlacz cena ok 240- 248 netto Wszystkie ciągniki są super  w wyposażeniu bogatym w stosunku do podstawowej wersji, proszę o opinie na temat takich ciągników i co byście mi polecili, ceny już raczej już nie do negocjacji. ( nie wiem czy dilerzy  nie chcą ze mnie za bardzo zedrzeć i już wspominają o szykujących się podwyżkach ) 
       
    • Przez hopper5
      Witam. Problem z rewersem. Podczas manewrowania po podwórku zanikł rewers do przodu. Działa tylko do tyłu, ten przy kierownicy bo jeżeli wrzuce do tyłu przy kierownicy to mogę przerzucić jazde do przodu na multikontrolerze. Ale jeżeli zaniknie też do tyłu to wtedy juz wogle nie ruszę. Bezpieczniki sprawdzone cale. Czy może to być wina dźwigni?
    • Przez BartekTruszkowski
      Witam, mam problem z EPL, błąd 12188, wiem, że chodzi o regulację hamulca elektronicznego EPL, czy ktoś jest mi w stanie podrzucić skany z serwisówki odnośnie regulacji i kalibracji tego modułu. W zasadzie opis jak to zrobić mam, ale niestety brakuje w nim rysunków pomocniczych. Dzięki serdeczne.
       
      Opis po angielsku bez rysunków.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj