Skocz do zawartości
News
młodystaryrolnik

Valtra N104 hitech vs Styer 4115 profi vs Class Arion 430 CIS

Polecane posty

Witam co byście mi doradzili mam do wyboru z pośród 3 typów. Traktor jako główny w gospodarstwie do 30 ha, bydło mięsne i uprawy na ziemia ciężka teren pogórkowaty, 10ha oddalone o ok 8 km od gospodarstwa.   

  1. Valtra N104 z podłokietnikiem active praktycznie na maksymalnym wyposażeniu :
  • pojemność 4,4 AGCO
  • moc znamionowa 105 km
  • moc max z doładowaniem 115km
  • przekładnia 30+30  pod obciążeniem
  • wom 540/540E/1000
  • koło 540/65R38 i 440/65R28
  • rozstaw osi 2665mm
  • kabina amortyzacja 
  • oś przednia amortyzacja 
  • przedni TUZ valtra
  • pompa 90 l/m
  • 4 pary wyjść z tyłu sterowne mechanicznie 
  • tylny podnośnik max 6,3T
  • zawory miedzyosiowe + 1 wyjście z przodu 
  • strownanie tuza i hydrauliki z joystica
  • fotel pneuatyczny + oświetlnie dodotkowe
  • klima zwykła
  • cena ok 270-280 netto

2. Styer 4115 Profi 

  • pojemność 4,4FPT
  • moc znamionowa 116 km
  • moc max z doładowaniem 145km
  • przekładnia powershift 24x24 pod obciążeniem
  • wom 540/540E/1000
  • koło 600/65R38 i 48065/R28 michelin
  • rozstaw osi 26845mm
  • kabina amortyzacja 
  • oś przednia amortyzacja 
  • przedni TUZ 
  • pompa 150l/m
  • 4 pary wyjść z tyłu sterowne elektrohydrauliczne 
  • tylny podnośnik max 7,8T
  • zawory miedzyosiowe + 1 wyjście z przodu 
  • strownanie tuza i hydrauliki z joystica
  • lusterka el i grzane
  • fotel pneuatyczny podgrzewany + oświetlnie max
  • klima automatyczna
  • cena ok 260-265 netto

3. Class Arion 430

  •  pojemność 4,4 FPT
  • moc znamionowa 105 km
  • moc maxymalna 110km
  • przekładnia powershift 16x16 pod obciążeniem /DYNA 4
  • wom 540/540E/1000
  • koło 440/65R38 i 540/65R28 
  • rozstaw osi 2525mm
  • kabina bez amortyzacja 
  • oś przednia amortyzacja 
  • bez przedni TUZ 
  • pompa 100l/m
  • 3 pary wyjść z tyłu sterowne mechanicznie 
  • tylny podnośnik max 5,7T
  • fotel pneuatyczny  + oświetlnie max
  • klima manualna
  • kolorowy wyświetlacz
  • cena ok 240- 248 netto

Wszystkie ciągniki są super  w wyposażeniu bogatym w stosunku do podstawowej wersji, proszę o opinie na temat takich ciągników i co byście mi polecili, ceny już raczej już nie do negocjacji. ( nie wiem czy dilerzy  nie chcą ze mnie za bardzo zedrzeć i już wspominają o szykujących się podwyżkach ) 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Arek1111
      Witam. Mam problem z kombajnem Claas Lexion 430. Mianowicie nie mogę wejść w zakładkę wydajności( pole E22) na panelu CEBIS. Po prostu klikam OK na tą zakładkę i nic się nie dzieje. Wszystkie inne zakładki działają prawidłowo.
      Pozdrawiam
    • Przez Toki112
      Witajcie. Mam problem z moim Ursusem 10014H z 2011r. Napęd cały czas jest załączony. Pomimo tego, że lampka od napędu gaśnie, napęd przedni nie rozłącza się, przez co jakiś czas temu urwała mi się flansza przy przednim moście  Odnalazłem pod siedzeniem elektrozawór odpowiedzialny za rozłączanie przodu, napięcie dochodzi, masa również sprawna. Wyjąłem cały elektrozawór i sprawdzałem na krótko na stole. Zaworek wewnątrz po przyłożeniu napięcie przesuwa się o ok 1cm na zewnątrz, więc jest sprawny. W ciągniku tym napęd jest domyślnie załączony, a podanie napięcia na elektrozawór powinno napęd rozłączyć, co u mnie się nie dzieje. Podniosłem cały ciągnik do góry, wrzuciłem bieg i zacząłem kręcić w powietrzu. Czy napęd był włączony, czy nie przednie koła kręciły się jednakowo. W terenie też widać, że pomimo wyłączonego napędu przód pobiera, przez co mam bardzo zużyte przednie opony. 
      Czy ktoś miał podobny problem i udało mu się go jakoś rozwiązać? Co może być przyczyną nierozłączającego się napędu oprócz elektrozaworów? 
      Korzystając z okazji, może ktoś poleciłby mi jakiś olej do hydrauliki i skrzyni biegów, bo szykuje się do wymiany, ponieważ pod dolaniu do hydrauliki oleju Orlen Gl-4 80w cały układ hydrauliki zaczął się bardzo mocno grzać i na rozgrzanym oleju wspomaganie zaczyna ciężej chodzić. Myślałem nad zastosowaniem oleju 10w30 coś takiego jak UTTO lub STOU, bo są rzadsze i grzanie się hydrauliki powinno ustać. 
    • Przez MedionClaasic
      Witam 
      Poszukuje instrukcji do ciągnika Claas Ares 620c. Czy ktoś jest w stanie pomóc w tej sprawie ?
      Z góry dziękuje 
    • Przez manul090
      Przed remontem kombajn palił olej przez co szedł niebieski dym. Po wymianie pierścieni i uszczelki pod głowicą wcale nie chce zapalić co może być przyczyną nie zapowietrza się . Z wlewu oleju jest przedmuch
    • Przez jabolekk
      Witam. Jaka kabina pasowala by do consula bez wiekszego przerabiania, moze ktos wie czy ktos ma cos do sprzedania. Odrazu mowie ze nie interesuje mnie kupno innego kombajnu poniewaz consul mi wystarcza. Chodzi tylko o wiekszy konfort
       
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.