Skocz do zawartości
Damian505

Steyr 6140 Profi

Polecane posty

Damian505    0

Witam. Wczoraj byłem na konkursie orki i o dziwo były tam dwie takie maszyny (Steyr 6140), latały z UG ibis 3+1 i byłem pełen podziwu jak dobrze sobie radziły, w środku tych sprzętów było wszystko elegancko rozmieszczone, powiem szczerze że pierwszy raz widziałem tą markę na własne oczy na żywo. A tu moje pytanie czy te ciągniki są na prawdę dobre czy tylko z wyglądu, jaka jest cena modelu wymienionego powyżej bądź 4110. Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus3502PL    2

z tego co wiem to steyr to ciągnik z koncernu CNH więc jest to to samo co New holland i case tylko w innym opakowniu


www.agromarchobrzany.pl.tl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Ale też standardowo lepiej wyposażony :D

Bynajmniej tak w prasie pisali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Damian505    0

No dobrze wszystko ładnie, pięknie, ale jak z ceną ? Tańszy od Case, NH, czy droższy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Cenowo podobnie jak Case, chociaż słyszałem o kilku procentowych różnicach wzwyż.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andrzej24871    12

Ja się pytałem dilera to mi powiedział że jeśli będe chciał steyra to "nie ma problemu sprowadzimy steyra" dilera case oczywiście bo nh steyra nie prowadzi i cena taka sama jak porównywalnego case .


O to chodzi , że każdy zachwala i uwielbia zachodnie ciągniki za KOSMICZNE ceny, chociaż wielu tych maszyn nie widziało na oczy i sobie ich nie kupi, a Pronara nie chcą za darmo nawet, bo wstyd nim jezdzić, bo ktoś tam powiedział komuś ze mu się popsuł kiedyś.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

A ja powiem tak interesuje mnie Seria 4120 Profi i cena narazie ok 230 tyś brutto ;) jeżeli będzie za 210 to biorę . W lipcu byłem w fabryce w Austrii i po przejażdce byłem zachwycony zwrotnością jak i wykonaniem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus3502PL    2

no jezdziem tm modelem co mówisz @albania846 bardzo dobrze wykonany jest , wszystko dopracowane , a ta cena co podales to do negocjajci ?> bardzo wzrotny jest ten model , w srodku bardzo dobrze wyciszony , nie ma az tyle plastkików itp


www.agromarchobrzany.pl.tl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Oczywiście że do negocjacji ;) myślę że jak unia da to taki sprawie sobie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

I wiem że na AS będzie model jakiś :D warto jechać i zobaczyć bo mam też pare innych rzeczy na oku :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus914    6

W konkursie orki to ja startowałem tym Steyr-em i to jest model 6115 Profi :P Nie wiedziałem ze ktoś z AF był na konkursie ;[ Steyr to marka w polsce dostępna na zamówienie przez dilerów case. Cena 4110 Profi Clasic to koło 220000zł brutto, a w wrsji profi około 250000zł brutto ( to wersja z MC). Na agro show był pokazany model który również brał udział w tym konkursie (4110) którym startował nasz diler. Jak macie jakieś pytania dot. Steyr-a to piszcie a postaram się odpowiedzieć.


Poland,Austria and Japan= moc naszego gospodarstwa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Jeśli możesz powiedz mi czy ma on dobry uciąg , planujemy ok 140 km i nie wiem jak będzie sobie radził z Horschem Pronto Dc , myślę że da radę . Czy miałeś jakieś awarię w nim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No chyba masz racje bo w Case -ie to Mx albo jakoś inaczej dokładnie nie pamiętam :) i wiem że teraz naraże się użytkownikom Nh ale gdy byłem w fabryce w Austrii to gość mówił że gdy silnik zapala za pierwszym razem idzie do Casea lub Steyera a gdy za drugim idzie do Nh :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No nie wiadomo ;D my się jednak zdecydujemy na Steyera ;D ale bierzemy pod uwagę jeszcze kilka traktorów :) zobaczymy kto da mniej :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus914    6

No uciąg ma porządny , z resztą przy 140 KM to będziesz miał szersze opony i zawsze możesz wrzucić obciążniki na tylne koła. Ale wątpię żeby to było koniecznie, u mnie to maszyny trzeszczą a ciągnik nie klęka... Sprawność przekładni jest duża, silnik też ma dobrą charakterystykę. Awarii w nim nie miałem żadnych. A oto jak wygląda nazewnictwo z porównywalnymi modelami koncernu (Tutaj bardzo uogólniam, bo każdy z nich nawet na takim poziomie w pewnych miejscach naprawdę znacznie różni) :

Marka: Nazwa pakietu:

 

Steyr: Profi Classic | Profi

Case: Maxxum x-line | Maxxum Multicontroller

New Holland: T6000 Plus | T6000 Elite


Poland,Austria and Japan= moc naszego gospodarstwa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No koła będą trochę węższe bo do oprsykiwacza , ale nie ukrywam że czasem będzie chodził z siewnikiem :) dzięki za pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursus914    6

Spoko, to pewnie będziesz miał te koła co u mnie tak ?? Czy jednak już typowe międzyrzędówki??


Poland,Austria and Japan= moc naszego gospodarstwa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

gdy byłem w fabryce w Austrii to gość mówił że gdy silnik zapala za pierwszym razem idzie do Casea lub Steyera a gdy za drugim idzie do Nh :/

He też to słyszałem :lol: Ale nie wiem ile w tym prawdy ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie raczej takie jak u ciebie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad82    50

Czym się różni 4110 profi od classica . jeden ma common-rail a drugi nie,to wiem.. Jest różnica w spalaniu miedzy nimi?


kupie silos na pasze!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Daro20    16

Ten drugi czyli classic to ma mechaniczny wtrysk czyli pompę rotacyjną. Common rail jest sterowany przez komputer i tam jak jest zapotrzebowanie na większą moc to jest wzrost mocy czyli pewnie komputer zwiększa dawkę paliwa czyli więcej wtedy pali.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
konrad82    50

Daro tyle to ja wiem. czym jeszcze się różnia te modele?


kupie silos na pasze!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez case135
      Witam:) Mam takie pytanko, czy wie ktoś co może być powodem nie działania nagrzewnicy w kabinie?? Byłbym bardzo wdzięczny za odpowiedz:)
    • Przez osio
      Otóż to jest taki dla mnie szkopuł. Ostatnio gdy włączałem wom wskaźnik obrotów normalnie wskazywał czy na 540 czy na 1000 (przełączanie jest mechanicznie ) a teraz gdy jest na 540 to dobrze wskazuje a gdy na 1000 przełączam to wałek kręci się szybciej ale kontrolka pali się od 540 i wskaźnik wskazuje też jak by było na 540. Dodam ,że ostatnio wymieniałem uszczelniacz od wałka bo się lało :lol:
      I mi się zdaję że podczas wymiany nic nie przestawiłem bo tam trzeba było wyjąć wałek i nabić inny uszczelniacz. Nie wiem być może to jakiś czujnik ale nie wiem gdzie on może się znajdować.
      Proszę o pomoc może ktoś wie coś na ten temat ;[
    • Przez mf6140omen
      witam mam taki problem z moim 6140 zapala mi sie czerwona lampka od hydrauliki w instrukcji jest zapisama pod numerem 7 oraz czerwony trojkat po lewo na poczatku myslalem ze to od stanu bo moze brakowalo 3-4 litrow ktore musialy gdzies sie zapodziac przy wymienianiu uszczelki odbioru mocy wom ale dolalem i to samo. mechanicy doradzili mi wymiane filtra oleju tak tez zrobilem , moj stary filter byl w srodku w idealnym stanie nie bylo prawie zadnych opilkow a spodziewalem sie ich sporo. teraz nie wiem co robic dodam ze wszystko dziala biegi wspomaganie podnosnik tur polbiegi wspomaganie a kontrolka nie zapala sie od razu tylko po jakims czasie przy srednim lub duzym obciazeniu ,czy jest moze jeszcze jakis filtr krory powinienem wymienic bo ktos mi mowil ze ten mf ma 2 filtry POMOCY!!!
    • Przez osio
      Otóż Moj Mf wogóle za dużo dymu nie puszcza ale przeważnie jak ma ciężko widać trochę że spaliny idą przez odmę. Ale nieraz widać jak dym idzie przez tłumnik. Wiadomo że silnik ma już tam jakieś przedmuchy tylko nie wiem czym to może być spowodowane???????? Proszę o odpowiedź
    • Przez osio
      Otóż ostatnio odkręciłem pokrywę zaworów by wymienić uszczelkę. A jak pisałem wcześniej w jednym temacie, że z odmy wydobywają się spaliny i tak jak ktoś mi podpowiedział , że są wyrobione prowadnice zaworów to tak jest największy luz jest na wydechowych. I teraz nie wiem czy w tym typie da się wymienić to czy można kupić te prowadnice i jakie są tego koszty czy oddawać gdzieś głowicę do regeneracji , a może lepiej za bardzo tego nie ruszać. Proszę o jakiekolwiek informacje
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.