Zet7211MF6140

Massey Ferguson 6140. Nie ma siły i nie wchodzi na obroty.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Witam. Jest taki problem że ciągnik nie ma tak jak by siły. Na postoju wchodzi normalnie na obroty a już przy małym obciążeniu max 1500 złapie, nawet jak sie jedzie samym ciągnikiem to nie można go rozpędzić. Dodam że dopiero była robiona pompa wtryskowa i przed naprawą było to samo. Co może być nie tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian20    24
Przy pompie wtryskowej jest taki zaworek z membraną w środku. Sprawdź czy ta membrana jest cała. U mnie to było przyczyną podobnych objawów. Był kilka lat temu mój post na ten temat. Tam są zdjęcia jak to wygląda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Uziu92    2704

a pompka zasilająca ? a przewody ze zbiornika do pompki ?


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    2704

brak ciśnienia doładowania i olej w dolocie albo w wydechu, luz na wałku duzy.


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    2704
gdzie stuka?

Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    2704

zawory ? sworznie? panewki ?


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Ceres96
      Witam mam problem, a mianowicie nie chce opasc podnosnik w renacie, wajcha od podnosnika chodzi luzno, i wychodzi poza zakres (wcześniej tak nie bylo) jakby cos sie zcieło. znalazlem na forum, ze mogla sciąc sie jakas śruba cięgiełka, lecz nie było gdzie ona jest dokładnie i czy trzeba wyciagac rozdzielacz, a jeśli tak to jak go wyciagnac? zdemontowałem siedzenie i podłoge pod, prosze o pomoc
    • Przez Lukecki
      Witam
      Mam do kupna MFa 3115 z 90' roku, 115km skrzynia 16/16 40km/h tylko podobno jest problem z 3 biegiem, raz wchodzi raz nie. Facet mówi że to tylko w transporcie tego biegu sie używa i wtedy czasem nie wchodzi. Cena sporo mniejsza od rynkowej, jednak nie wiem czy warto zaryzykować 
      Co myślicie? 
      https://www.olx.pl/oferta/massey-ferguson-3115-CID757-IDxPlKw.html
    • Przez TheJanekTV
      Witam. Przymierzam się do kupna jednego z tych ciągników. Są one moimi faworytami i chciałbym posłuchać opinii od was.
      Który z tych 2 wybrać?
      Ciagnik ma pracować z pługiem 4 skibowym obrotowym 4x40 lub 4x45
      Agregatem uprawowo siewnym na bronie wirującej 2.5m
      Bardzo istotne jest też że będzie używany w transporcie.
       
    • Przez adrian7211
      Witam. 
      Jest taki problem z ciągnikiem że nie ma mocy. Była zrobiona pompa wtryskowa i turbina i jest to samo co przed ale zauważyłem że jak odkręci się tą membrane od doładowania i spadnie z niej paliwo i się ją zakręci od nowa to przez jakieś 10 min jest dobrze a potem to samo. Co by to mogło być? Turbina nie daje takiego ciśnienia jak powinna czy jest może na duża dawka paliwa ustawiona? 
    • Przez Elektryk
      Z racji, że elektryczne siłowniki w kombajnach są dość chodliwym towarem w sezonie żniwnym, to może moja mała porada zaoszczędzi komuś odrobinę kasy i nerwów jak plony czekają na omłot, a my musimy latać po okolicznych szrotach.
      Na początku tylko wspomnę, że w pierwszej kolejności warto wymienić uszczelniacz na tłoczysku, wylać wodę z siłownika i dać w to miejsce smaru.
      Jeżeli po tym zabiegu dalej jest problem z siłownikiem to sprawdzamy, czy silnik działa podłączając go na krótko. tu chyba nie trzeba wyjaśnień. Jeżeli siłownik na krótko działa, a z magiczną kostką już nie to warto do niej zajrzeć i przekonać się co jest w środku. A okazuje się, że wiele tam nie ma. Raptem 2 diody i przekaźnik. Cewka przekaźnika zasilana jest przez 2 diody połączone przeciwsobnie a każda z nich jest podłączona równolegle do kontraktonu, który jest normalnie zwarty. Zasada działania jest banalnie prosta, jak podłączymy zasilanie to zasilanie przekaźnika idzie przez jedną diodę , ale przez drugą nie przejdzie bo jest odwrotnie wpięta i tu do akcji wchodzi kontrakton. Dopóki siłownik nie dojdzie do skrajnej pozycji jest on zwarty. Jak mamy skrajną pozycję kontrakton się rozwiera i siłownik staje. Żeby siłownik poszedł w drugą stronę wystarczy podać kostce napięcie o odwrotnej polaryzacji. Wtedy dioda z kontraktonem który był rozwarty zaczyna przewodzić natomiast druga nie przewodzi, ale za to jest zwarta przez drugi kontrakton dopóki nie dojedzie do drugiej skrajnej pozycji. I tyle tu filozofii.
      Teraz to co może się popsuć:
      1.Mogą puścić luty ze starości lub od przegrzania się zaśniedziałych wsuwek. Tu naprawa jest prosta. Wsuwki czyścimy lub wymieniamy i poprawiamy luty. Na zdjęciu jedna wsuwka całkiem wypadła.

      2. Może uszkodzić się przekaźnik. Oryginał raczej trudno dostać od ręki, ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby zamontować tam przekaźnik "świateł do malucha"  12v 30A wystarczy. Oryginał jest co prawda ze stykiem przełączalnym, ale tak naprawdę wystarczy nam styk normalnie otwarty.
      Nowy przekaźnik możemy podłączyć na przewodach według poniższego obrazka:

      3. Diody raczej będą sprawne, ale możemy je sprawdzić multimetrem ustawionym na symbol diody. Czarna sonda tu gdzie mamy pasek, czerwona z drugiej strony. Jak miernik pokaże ok 600-700 (wynik w mV) to dioda sprawna. Do pomiaru trzeba odłączyć kontrakton lub wylutować diodę.
      4. Kontraktony badamy omomierzem lub "brzęczykiem" mają być zwarte i rozwierać po zbliżeniu magnesu.
      Opis zrobiony po pewnym czasie, więc zastrzegam prawo do drobnych nieścisłości. Jak znajdę zdjęcia gotowej przeróbki to dorzucę.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.