gofermk4

Jaką przyczepę16t na tandemie wybrać ??

Polecane posty

gofermk4    1
Cześć wszystkim, jak w temacie stoję przed wyborem przyczepy skorupowej na tandemie. Zastanawiam się nad markami Umega spc16, Auto-tech aps16 i Metal tech ts16. Przyczepa będzie służyć do przewozu zbóż oraz do wywozu obornika( dość sporo towaru). Może ktoś z was użytkuje którąś z tych przyczep i doradzi w co doposażyć przyczepę?? Jakie opony wybrać 600czy 560 wystarczą, czy skrętna oś czy bez tego idzie przeżyć....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki88    212

Mam 18t z Wieltonu. Bez skrętnej osi potrzeba lotniska do zawracania. To jest element konieczny, tak samo jak amortyzacja zaczepu.  Opony bym brał 600 bo makaronu to tam naładujesz sporo więcej niż 16t i na polu będzie problem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie ma mowy o 16t bez skrętnej osi, chyba że masz 2 ha podwórka do zawracania, opony jak kolega wyżej wspomniał mniej niż 600 odpada, o ile na drodze nie robi to żadnej różnicy tak w polu odczujesz to, pytanie jaka różnica w cenie jest w tych 3 przyczepach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gofermk4    1

Najkorzystniej cenowo wychodzi przyczepa od Auto tech... Wiadomo za każde dodatkowe wyposażenie trzeba dopłacić. Skrętna ośka zależy ode firmy trzeba dodatkowo dopłacić 8-10 tyś... co do opon wszyscy kładą alliance lub bkt, które lepsze nie wiem...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zefir    75
Napisano (edytowany)

mam osobiście wieltona 14 ton skorupa realnie wchodzi koło 15 ton oraz zasława 14,5t gdzie realnie wchodzi ok 19 t pszenicy . Drugi raz jakbym kupował to tylko i wyłącznie zasław . Ogólnie przyczepy obydwie bezawaryjnie ale lepiej się pracuje mi zasławem , jakbyś miał jakieś pytania to mogę śmiało pomóc . W zasadzie najważniejsze też pytanie ile wozisz towaru bo jak to są symboliczne ilości gdzie śmiało idzie i tandemem 10 lub 12 obrobić to co byś nie kupił będzie ok 

Edytowano przez Zefir

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gofermk4    1

Wieltona i Zasława nie brałem pod uwagę ze względu na cenę. Mam wieltona 10 t normalną na krańcu i wiem, że wykonanie jest dobre, ale ceny nowych topowych polskich marek to lekka przesada.... chce przyczepę bez nadstawkę, bo wydaje mi się że do obornika są zbędne. Tak jak mówicie skrętna oś tylna raczej musi być, nigdy nie miałem z nią styczności i nie widziałem jak to działa dlatego się zastanawiam.... I jeszcze pytaniem czy ciągnik 155 km da sobie w niej radę??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zefir    75

jak 6 to tak jak 4 to może mieć ciężko u mnie latają  z jd 6175r

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki88    212
Dnia 21.02.2024 o 09:04, gofermk4 napisał:

 jeszcze pytaniem czy ciągnik 155 km da sobie w niej radę??

Da radę. Ja 18t Wieltona ciągałem 2 sezony 130KM. Ciężko miał z pełną ale jakoś tam się jeździ.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zefir    75

wszystko zależy od terenu jak masz w okolicy spore podjazdy to będzie ciężko a jak w miare równo to na luzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Clark
      Wiem, że temat wałkowany wielokrotnie ale mam kilka pytań a odpowiedzi nie znajduję. Otóż: wyczytałem, że stary olej można wypchnąć sprężonym powietrzem i teraz pytanie w jaki sposób?
      Rozbieranie całego układu odpada. Jedynie co pozostaje to czyszczenie za pomocą układu ciągnika ale to strata kilku albo nawet kilkunastu litrów oleju a tani on nie jest. Wpadłem więc na pomysł aby wstępnie wydmuchać układ sprężonym powietrzem a następnie podłączyć pod ciągnik i wypłukać resztę.
    • Przez Hinco
      Czy teraz można zarejestrować jednoosiówke SAM do traktora? Bo kiedyś ojciec zrobił do samochodu i problemu nie było, a jakby sie dało traktorową rejestrnąć byłoby miło..
    • Przez tomb2
      Zbliża sie zima ;D a więc planuję wyremontować moją 4,5 t jednak nie wiem czy dojdzie to do skutku ??? Jeżeli znajomu udostepni mi garaż to tak bo on ma ogrzewany A więc mam kilka pytań.
      - ile mogą kosztować burty do przyczepy 4,5 t typ D-46B
      - Lepszcze są z blachy falistej czy z prostej ?
      - Jakiej grubości blache dać na podłoge ?
      - czym najlepiej wyczyścić przyczepe, czy piaskowanie się opłaca ile może kosztować?
      Narazie tyle
    • Przez MichaKpiski
      Chcę przerejstowac przyczepę Sanok D47A (wywrotka) , w dowodzie mam wpisane rok produkcji, numer podwozia , dopuszczalną łatwość 3500, Pani w starostwie powiedziała że diagnosta będzie musiał ustalić pozostałe dane. Czy ktoś by się podzielił pozostałymi danymi jakie ma wpisane w dowodzie ? z góry dziękuję
    • Przez PawelS
      Witam potrzebuję opinii na temat firmy Perfect-Agro Koluszki, gdyż prawdopodobnie będę u nich zamawiał przyczepę, są one całkowicie odnowione i wyglądają jak nowe a cena to jest 1/2 w porównaniu do Nowej np Pronarki. Czy ktoś z użytkowników kupił od niech przyczepę i czy jest zadowolony jak z trwałością i wykonaniem >? Za każdą informację będę wdzięczny 
      http://www.remonty-przyczep.com/ 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj