Skocz do zawartości

jd 6155m kontrola spalonej żarówki


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli bez wizyty serwisu się nie obejdzie. Montaż oporników jakoś  mi nie leży bo ciezko je schować że o chłodzeniu nie wspominając a pracując po nocach w lecie wydaje mi się że długo nie pożyją. Jesteś w stanie nakierować gdzie szukać opcji wyłączenia bo coś czuję że serwis będzie szukał na chybił trafił lub na dzień dobry powie że się nie da żeby nie trzeba było szukać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, rabit500 napisał:

Czyli bez wizyty serwisu się nie obejdzie. Montaż oporników jakoś  mi nie leży bo ciezko je schować że o chłodzeniu nie wspominając a pracując po nocach w lecie wydaje mi się że długo nie pożyją. Jesteś w stanie nakierować gdzie szukać opcji wyłączenia bo coś czuję że serwis będzie szukał na chybił trafił lub na dzień dobry powie że się nie da żeby nie trzeba było szukać.

Trzeba najpierw zapytać czy się w ogóle da. To jest powiedzmy nie autoryzowana przez producenta operacja i pytanie czy soft ciągnika na to pozwoli. Nie długo będę przerabiał taki numer w starym mercedesie. Bo też wywala błąd. Koleś od komputerów powiedział, ze się powinno dać. Musisz pytać. I się liczyć z tym, ze nie każdy serwisant będzie wiedział bo nie wiem czy na szkoleniach ich o tym uczą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oryginalnie żarówki h3 55W. I niestety lampy LED założone w formie przymiarki (montaż na drugim ciągniku) jak będą wyglądać i świecić itp. I muszę powiedzieć że wszystko fajnie ale na desce komunikat sprawdź oświetlenie. Stąd myśl o wyłączeniu autodiagnozy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalozone na próbę 2 lampy vesen CRV 70w 5500 lumenow i błędu nie wyrzuca. Więc chyba trzeba będzie wymieniać na raty bo wymiana wszystkich na jeden raz trochę za bardzo zagladnie do portfela. Ale po założeniu tych dwóch na słupkach kabiny oryginalne w dachu wyglądają jakbym zapalił świeczkę zamiast włączyć oświetlenie.  Po pierwszych testach dam znać jak będzie podczas pracy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam do was jeszcze jedno pytanie czy ktoś z was montował dodatkowe lampy robocze na błotnikach tylnich (w oryginalne otwory nad lampami zespolonymi). I czy mógłby podpowiedzieć czy jest możliwość wpięcia się w oryginalna wiązkę i sterować razem z resztą z oryginalnego panelu. Czy całą instalację trzeba tworzyć od zera. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze nie dobrałem się do instalacji tak że fizycznie nie sprawdzałem co jest faktycznie po chowane pod plastikami. Ale z tego co się dowiedziałem wersja na europe podobno nie ma instalacji bo podobno nie przeszłoby homologacji (brak widoczności świateł z zespolonych gdy są włączone robocze). A czy to faktycznie prawda to się okaże jak się za to wezme. Dam znać co udało się znaleźć po zabawie w demontaż plastików.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez wirruss
      Potrzebuje zaczep kulowy K80 do ciągnika JD6120M. Może ktoś użytkuje taki i jest w stanie konkretny model polecić. Znalazłem 3 modele z naciskiem 4t  na kulę. Pierwszy jest najlżejszy, ma blisko kulę ciągnika ale nie wiem czy będzie pasował bo w szynie jest poprzeczka a zapadka otwiera się do tyłu i może kolidować. Drugi jest firmy Rocinger a ostatni firmy Sapala. 




    • Przez 19seba
      Witam , wyskakuje mi błąd pod obciążeniem w John Deere 6150m że jest niskie ciśnienie na wtryskiwaczu nr.1 i 6 , nie zdarza się to często ale się zdarza , miał ktoś taki problem albo wie co może być? Zawor jakiś na pompie czy pompa ? Wyskocza dwa błędy na jakiś moment i znikają przeważnie po odjęciu gazu 
    • Przez mx_racer
      Witam miał ktoś taki przypadek że przy skręcie trzeszczy(piszczy) siłownik od wspomagania? Dzieje się tak tylko przy skręcie w lewo co może być przyczyną?
    • Przez michał26
      Napisałby ktoś czy ciągnik odpali z włączonym reduktorem czy musi być na luzie i czy mogę zmieniać w czasie jazdy bardzo dziękuję za odpowiedź:)

    • Przez kobalt87
      Dzień dobry,
      Nie ładuje mi się program w JD 8320r jak na zdjęciu. Stało się tak jak padł mi akumulator. Zmieniono na nowy który potem okazało się, że robi zwarcie. Nie wiem czy to było przyczyno. Serwis już raz próbował wgrać od nowa soft i mu się nie udało. Co proponujecie? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v