rabit500

jd 6155m kontrola spalonej żarówki

Polecane posty

rabit500    12

Witam

Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Ewentualnie komputer serwisowy i to taki dedykowany. Lub oszukanie systemu przy pomocy dedykowanych rezystorów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabit500    12

Czyli bez wizyty serwisu się nie obejdzie. Montaż oporników jakoś  mi nie leży bo ciezko je schować że o chłodzeniu nie wspominając a pracując po nocach w lecie wydaje mi się że długo nie pożyją. Jesteś w stanie nakierować gdzie szukać opcji wyłączenia bo coś czuję że serwis będzie szukał na chybił trafił lub na dzień dobry powie że się nie da żeby nie trzeba było szukać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki21    35

O jakiej mocy te ledy zakładasz? Może trochę mocniejsze dobrać i będzie OK?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653
13 godzin temu, rabit500 napisał:

Czyli bez wizyty serwisu się nie obejdzie. Montaż oporników jakoś  mi nie leży bo ciezko je schować że o chłodzeniu nie wspominając a pracując po nocach w lecie wydaje mi się że długo nie pożyją. Jesteś w stanie nakierować gdzie szukać opcji wyłączenia bo coś czuję że serwis będzie szukał na chybił trafił lub na dzień dobry powie że się nie da żeby nie trzeba było szukać.

Trzeba najpierw zapytać czy się w ogóle da. To jest powiedzmy nie autoryzowana przez producenta operacja i pytanie czy soft ciągnika na to pozwoli. Nie długo będę przerabiał taki numer w starym mercedesie. Bo też wywala błąd. Koleś od komputerów powiedział, ze się powinno dać. Musisz pytać. I się liczyć z tym, ze nie każdy serwisant będzie wiedział bo nie wiem czy na szkoleniach ich o tym uczą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jarecki21    35

O jakiej mocy jest oryginalna lampa? Pewnie 50-60W. To led 40W nie powinien stwarzać problemów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Jak jest dobry system w nowoczesnym ciągniku czy aucie to sprawi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabit500    12

Oryginalnie żarówki h3 55W. I niestety lampy LED założone w formie przymiarki (montaż na drugim ciągniku) jak będą wyglądać i świecić itp. I muszę powiedzieć że wszystko fajnie ale na desce komunikat sprawdź oświetlenie. Stąd myśl o wyłączeniu autodiagnozy.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

Można spróbować gdzieś w układ wpiąć żarówki o brakującej liczbie W. Albo pytaj po serwisach o to wyłączenie co było by lepsza opcją.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabit500    12

Zalozone na próbę 2 lampy vesen CRV 70w 5500 lumenow i błędu nie wyrzuca. Więc chyba trzeba będzie wymieniać na raty bo wymiana wszystkich na jeden raz trochę za bardzo zagladnie do portfela. Ale po założeniu tych dwóch na słupkach kabiny oryginalne w dachu wyglądają jakbym zapalił świeczkę zamiast włączyć oświetlenie.  Po pierwszych testach dam znać jak będzie podczas pracy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabit500    12

Mam do was jeszcze jedno pytanie czy ktoś z was montował dodatkowe lampy robocze na błotnikach tylnich (w oryginalne otwory nad lampami zespolonymi). I czy mógłby podpowiedzieć czy jest możliwość wpięcia się w oryginalna wiązkę i sterować razem z resztą z oryginalnego panelu. Czy całą instalację trzeba tworzyć od zera. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
edi89    39

Możliwe że instalacja jest ale prawdopodobnie i tak nie będą świecić bez wgrania odpowiedniej aktualizacji w serwisie i zakupu jej w JD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rabit500    12

Jeszcze nie dobrałem się do instalacji tak że fizycznie nie sprawdzałem co jest faktycznie po chowane pod plastikami. Ale z tego co się dowiedziałem wersja na europe podobno nie ma instalacji bo podobno nie przeszłoby homologacji (brak widoczności świateł z zespolonych gdy są włączone robocze). A czy to faktycznie prawda to się okaże jak się za to wezme. Dam znać co udało się znaleźć po zabawie w demontaż plastików.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez marcin3153
      Witam mam problem z jd7430 premium, przetarła się rurka hamulca, po wymianie i odpowietrzeniu przy zaworze pneumatyki hamulce działają ale dopiero za drugim naciśnięciem, dodam że po nocy schodzi powietrze z pneumatyki ale niestety nie mogę zlokalizować nieszczelności. Ktoś miałby jakąś poradę gdzie szukać problemu ?
    • Przez krystianeczek
      Pacjent ciągnik JD 6155m, 2022 rok, 450 mtg, skrzynia Command Quad. Przy pracach polowych w okolicach 1600 - 1800 obr/min występują wibracje, drgania trudne do zlokalizowania. Przeważnie występują przy tych obrotach, kwestia też obciążenia.  Im większe obciążenie i obroty tym większe drgania najczęściej. Może macie jakieś sugestie? Na biegu jałowym silnik nie generuje żadnych wibracji w każdym zakresie obrotów. 
    • Przez mrbarti44
      Witam. Mam dwuletni traktor John Deere 6155m, już po gwarancji. Ostatnio podczas jazdy pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju, silnik od razu zgasiłem. Po obejrzeniu silnika zauważyłem, że pod rozrusznikiem wyleciał korek (chyba zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem oleju), przez który bardzo szybko ucieka olej. Czy miał ktoś podobny problem? Co może być przyczyną wysokiego ciśnienia oleju w silniku? 
      Pozdrawiam 
    • Przez jedenZwielu
      Witam czy to ma tak wyglądać ? robi się tak podczas pracy na zgaszonym olej jest czysty klarowny temp oleju powyżej 60 stopni ciśnienie od 2.6 na niskich obrotach do 4 na wysokich przy rozgrzanym ciągniku 

    • Przez toooomaszewski
      Mam problem z nawiewem w kabinie, działa tylko na ostatnim biegu. Wymieniłem rezystor na nowy, było ok, i po kilku dniach z powrotem chyba padł, bo znowu działa tylko na najwyższym biegu. Jakieś sugestie gdzie szukać przyczyny 🤔 załączam zdjęcie panelu nawiewu. Kabina jest identyko jak w serii R, M, E.

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj