John6600

new holland tm165 dymil odmą , teraz nie odpala

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
John6600    1

witam kupiłem new holland tm 165 , był po remoncie silnika w raitech . po 100mtg zaczął dymić odma trochę po jeździłem stracił moc i już nie odpalił . zwalilem głowice .  tuleje dość ładnie wyglądają .  czy możliwe żeby stracił kompresje ? blok tłoki cylindry były zmienione 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    620

Strach teraz oddawać silnik do remontu nawet z tymi prostymi konstrukcjami są cyrki, nie potrafią szlifować  po drugie z jakością części jest to samo co do Ursusów już, wiekszośc klepana w pakistanach, a pewnie dawali zamienniki. Mierz kompresje na początek.

Gwarancje jakąś dali? Zresztą jeszcze się nie spotkałem aby jakaś firma ją uzwględniała xD, zawsze mówią, że źle docierany czy takie cześci teraz...

Edytowano przez Dastan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    444

Szkoda, że głowicę zdjęte. Teraz ciśnienia sprężania nie zmierzy i niewiadomo czy stracił kompresję.

Chyba zostaje zweryfikować głowicę, pomierzyć luzy na prowadnicach zaworów. Zmierzyć tuleje, tłoki, szczelinę na pierścieniach, czy ich sam stan  itp. 

Ja jak wygląda olej itp. Może trochę płynu poszło gdzieś w olej. 

Jak wyglądała próba odpalenia? Kopcił, próbował coś załapać, obracał normalnie silnikiem? Widać że paliwo dostawał? 

Może padła pompa wtryskowa?

Edytowano przez Alchemik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rocco0987    112

Tamtego roku niedaleko w kombajnie NH rozleciał sie silnik, zrobili przez serwis kapitalny remont przechodził tegoroczne żniwa i podobno wypluł troche części. Tragedia.

  • Sad 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    620

Mnie tez czeka kapitalka Cumminsa i po tym co czytam to mocno sie zastanawiam czy samemu nie rozbierac i składać z instrukcją krok po kroku. Przynajmniej wiesz co włozysz i jak dokręcisz. 

  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
John6600    1

ciśnienie było mierzone przed zdjęciem głowicy ,  tuleje i pierścienie fatalne .  wyglada na to ze jakieś tureckie musieli wstawić . pytanie mam wyciągał ktoś samemu w nh tuleje ? ciężko idą ? 

IMG_8868.jpeg

IMG_8866.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
John6600    1

ogólnie ciśnienie średnio 7 bar było ale coś słabo kręcił silnikiem . pompa paliwo dawała ,  wtryski ok.  Nawet nie odezwał się na plaka  dymek dawal

olej wiadomo trochę gesty i siwy od opiłków .  pierścienia olejowego prawie nie ma . jeden zapieczony . wiec widomo . może ktoś poleci dobre zamienniki do new hollanda ?  bo orginal trochę kosztuje . np w john deere zakładałem bepco i jestem zadowolony . 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bialy8011    45
Dnia 13.10.2023 o 10:44, Dastan napisał:

Strach teraz oddawać silnik do remontu nawet z tymi prostymi konstrukcjami są cyrki, nie potrafią szlifować  po drugie z jakością części jest to samo co do Ursusów już, wiekszośc klepana w pakistanach, a pewnie dawali zamienniki. Mierz kompresje na początek.

Gwarancje jakąś dali? Zresztą jeszcze się nie spotkałem aby jakaś firma ją uzwględniała xD, zawsze mówią, że źle docierany czy takie cześci teraz...

Ja oddałem silnik do remontu fakt faktem że Zetora 8011 ale nie mam z nim żadnego problemu, silnik dotarty przez firmę która go robiła tak więc trzeba do sprawdzonego zakładu dać. Jakość części to normalne że jest lipna ale to już tak wszędzie. Serwisy autoryzowane są czasami gorsze jak zewnętrzne firmy ale niektórzy twierdzą że jak serwis zrobi to już będzie cacy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    620

Nie twierdze, że nie ma, ale cieżko trafić i ryzyko spore. Mam znajomego co składal , ale juz dał sobie spokoj bo co z tego, że poskladal jak szlify byly skopane. Juz pomijam krętaczy co wsadzaja badziew a kasują jak za oryginał. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    444
27 minut temu, tomek1974 napisał:

tu nie było żadnego remontu

Dość prawdopodobne.

Chyba najgorsze badziewie po 100 godzinach nie wyglądałoby tak tragicznie. Chyba, że jakieś przegrzanie doszło, czy woda w oleju. Tylko wtedy dziwnie wyglądają, że ciśnienia były równe, bo raczej w awaryjnych sytuacjach jest większy rozrzut. 

Panewki jak wyglądają? 

Są gdzieś jakieś loga producenta na tłokach czy coś?

Edytowano przez Alchemik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MarcinKa    153
40 minut temu, Alchemik napisał:
1 godzinę temu, tomek1974 napisał:

tu nie było żadnego remontu

Dość prawdopodobne.

Chyba najgorsze badziewie po 100 godzinach nie wyglądałoby tak tragicznie.

Kilkanaście lat wstecz ojciec zrobił c330 sam więc wiadomo co i jak i po niecałych 100h pracy jedna tuleja była wybita dwie dychy od nominału....tak więc jest to możliwe.

Tutaj albo nie było jednak remontu albo nie wiem z czego te tuleje....

7bar to nic dziwnego że nie odpali.

Nie ma opcji zapalić ropy choćbyś na kolanach go błagał😀

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsbil    29
12 godzin temu, John6600 napisał:

ciśnienie było mierzone przed zdjęciem głowicy ,  tuleje i pierścienie fatalne .  wyglada na to ze jakieś tureckie musieli wstawić . pytanie mam wyciągał ktoś samemu w nh tuleje ? ciężko idą ? 

IMG_8868.jpeg

IMG_8866.jpeg

To nie jest nowa tuleja. Tylko stara. Pewnie pierścienie tylko założyli nowe. Poniżej 20bar zapomnij i prawidłowej pracy i mocy.


Ursus C360
Ursus C330
Sprzęty stare ale jadą, po swojemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wsbil    29

Nie była ani szlifowana ani honowana.

Napewno nie 100 ani 1000mth temu. Widać progi, przebarwienia, prawie nie ma śladu po honowaniu.


Ursus C360
Ursus C330
Sprzęty stare ale jadą, po swojemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez przemekk22
      Witam mam problem z TM165 mianowicie chodzi o to że po rozgrzaniu podczas zmiany kierunku jazdy zapala się i gaśnie kontrolka ciśnienia skrzyni ,szarpie przy zmianie na 13 bieg.  Również zapala się przy zmianach biegu, na zimnym wszystko dobrze nie szarpnie na 13 i nie zapala się kontrolka. Co to może być?.
    • Przez adam1968z
      Witam wszystkich, Mam pytanie czy w nch pompka zasilająca powinna pracować po przękręceniu kluczyka w stacyjce cały czas czy tylko dopompowywać ciśnienie i się wyłaczać. Proszę o podpowiedzi jeżeli ktoś coś wie.
    • Przez Ziomek111222
      Cześć !
      Chciałbym zapytać o wskazania temperatury w New Holland TM 120. W moim ciągniku wykres jest elektroniczny, a skala jest kreseczkach. Chciałbym zapytać jak to odczytać? 

    • Przez Marcin821010
      Witam, proszę o pomoc w moim TM zapalił się taki błąd  i nie wiem od czego jest, ciągnik jeździ normalnie nic się nie dzieje ale po odpaleniu za jakiś czas się zaświeca.

    • Przez Młody56
      Witam. Mam problem z moim ciagnikiem. Wyglada to tak, że po zakonczonej pracy został zgaszony(nic podczas pracy się nie działo) i gdy poszedłem 8 godzin pozniej go odpalić to nie mogę tego zrobić. Po przekreceniu kluczyka na zapłon kontrolki się zaświecają lecz gdy chce odpalić nawet rozrusznik nie przekręci (akumulator jest nowy) Objawy wyglądają tak jakby rewers był ustawiony na jazde w przód albo w tył ale rewers jest w pozycji neutralnej. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj