tomek1974

Members
  • Ilość treści

    259
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

13 Good

1 obserwujący

O tomek1974

  • Ranga
    Zaawansowany

Ostatnio na profilu byli

1337 wyświetleń profilu
  1. zabezpieczenia hydrauliczne są bardzo dobre możesz sobie nabić ciśnienia ile potrzeba
  2. przy zdejmowaniu głowicy zawsze płyn poleci na tłoki
  3. paliwo nie dochodzi albo pompa wtryskowa słabnie
  4. zazwyczaj się zacinają a pomaga wymiana na nowy ale najpierw podmień od innego bizona żeby wiedzieć na 100% czy to jego wina
  5. ten co idzie z niego olej na kierowanie
  6. mi to wygląda na słodyszka
  7. ja mam starego matadora i były ciągle problem z paskami młocarni wkurzyłem się i wywaliłem wszystko ,założyłem skrzynie biegów od busa 4 biegową na 1 jest 600 obr na 2 biegu 800 na 3 biegu 1400 a 4 nie używam bo by było 2200, oczywiście jakbym założył inne szajby to obroty by się zmieniły.
  8. zrób jak mają stare claasy ,jeden pas na 3 ustawieniach
  9. co często nie działa ? ano wszystko od ciężko chodzącej kierownicy po pedał sprzęgła ,lichej hydrauliki i padniętego silnika jak będzie -10 to zapomnij żeby spalił bez opalarki w kolektorze ale jak pisałem wcześniej skrzynia jest najważniejsza jak wajchy od biegów maja duży luz to jedź od razu do domu, ale jak będziesz nim jeździł to na wszystkich piegach czy nie ma stuków a 4 nie może głośno wyć bo to jest najważniejszy bieg ,zobaczy czy nie zgrzytają biegi przy jeździe bo to oznacza brak hamulca w skrzyni ,sprawdź czy włączy się wałek wom pod obciążeniem i czy są obroty 500 i 1000 czy działają elektrozawory od załączania pneumatyki ,czy działają wentylatory na głową ,czy działa żółw ,sprawdź czy hamują wszystkie 4 koła,czy załącza się przedni napęd po obciążeniem samoczynnie no i opony bo będzie trzeba wydać 6 tyś na nowe ,sprawdź krzyżaki na przednim moście bo nowe są bardzo drogie i luz na sworzniu od przodka bo będzie cie prowadzać po całej drodze ,rozgrzej silnik i ciśnienie oleju na wolnych chociaż 3 bar ,jak chcesz się pobrudzić to odkręć pokrywę filtra oleju i zobacz czy filtr nie jest zgnieciony i czy jest plastikowa tulejka bo jeśli pękła to wystawi kopyto , sprawdza czy olej się nie leje między skrzynią a przednią przystawką napędu bo to oznacza zarwane gwinty ,i jeszcze czy działają wajchy od wolnego spływu hydrauliki zewnętrznej bo to rzadko działa a o automatyce od regulacji podnośnikiem to zapomnij żeby działa . pobujaj tylnymi kołami jak jest luz to zwolnice padnięte a to bardzo trudno naprawić
  10. nie kupuj fortschritta bo będziesz żałował kup normalny ciągnik a nie taki wynalazek
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj