Mateusz100

hamulce ursus c 360

Polecane posty

Mateusz100    10

Witam jak w temacie problem z hamulcami ursus 360 a mianowicie wszystko nowe cylinderki szczęki przewody i pompki i pruybowałem odpowietrzac na prawe kołe idzie płyn i działą a na lewo pompuje i pompuje i nie chce płyn wypłynać dlaczego? czyżby pompka była do du.... dodam że pompki były kupioner i założone jeszcze przed remontem hamulców. nioe mam sił już na to... przecież jak sie odpowietrza to prawym pedałem trzeba pompować a jak lewym wciskam to płyn pojawia sie w tym lewym kole znaczy wypływa z odpowietrznika wie c to cvhyba popmpka do du...

Edytowano przez Mateusz100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Odkręć przy pompce i zobacz czy będzie płyn leciał. Jak coś się zacznie pokazywać to zatkaj palcem i zobacz czy daje jakiekolwiek ciśnienie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thomek    53

Jak masz ustawione popychacze przy pedałach co pchają tłoczki w pompkach? Nie mogą być za długie bo tłoczek się za mało cofnie i nie pociągnie płynu ze zbiorniczka.To jest taka szpilka z gwintem i nakrętką do kontrowania

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz100    10
54 minuty temu, thomek napisał:

Jak masz ustawione popychacze przy pedałach co pchają tłoczki w pompkach? Nie mogą być za długie bo tłoczek się za mało cofnie i nie pociągnie płynu ze zbiorniczka.To jest taka szpilka z gwintem i nakrętką do kontrowania

no własnie też sie zastanawiałem nad tym ale jak na prawe kołe daje rade tłoczyć płyn to na lewe też powinno ile tak mniej więcej powinien wystawać ten popychacz? 

Edytowano przez Mateusz100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Ma być minimalny luz między popychaczem a tłoczkiem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    447

Jakiś czas temu miałem wadliwą pompkę. Tłoczek mimo, że był w skrajnej pozycji, to odsłaniał tylko minimalnie otwór którym napływa płyn ze zbiorniczka. Nie pamiętam firmy, ale jakaś teoretycznie nie najtańsza- "lepsza". Kolejny egzemplarz w sklepie miał tą samą wadę i zamontowano pompkę innej firmy.

Edytowano przez Alchemik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bbb131    31

Ja kiedyś miałem podobny problem, jedno koło ok drugie nie da się odpowietrzyć. Trzeba rozłączyć pedały i odpowietrzać tak że wciskasz jeden do oporu a drugim pompujesz, i tak na zmianę. Musi się odpowierzyć, no chyba że wadliwa pompka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz100    10

tylko ze nie ma światła stop po wciśnięciu hamulca więc jest zapowietrzony układ chyba nie ma ciśnienia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz100    10
2 godziny temu, bbb131 napisał:

Ja kiedyś miałem podobny problem, jedno koło ok drugie nie da się odpowietrzyć. Trzeba rozłączyć pedały i odpowietrzać tak że wciskasz jeden do oporu a drugim pompujesz, i tak na zmianę. Musi się odpowierzyć, no chyba że wadliwa pompka.

dobra jednbak odpowietrzyłem i działją lewe troche słabiej ale to kwestia czasu jak sie odpowietrzy do końca ale ujest problem bo światło stop sie nei pali po wciśnięciu pedałów dlaczego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    594

Wystarczy zewrzeć kabelki , a będzie wiadomo czy to wina włącznika , czy awaria prądowa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz100    10
4 godziny temu, andrzej78 napisał:

Wystarczy zewrzeć kabelki , a będzie wiadomo czy to wina włącznika , czy awaria prądowa.

dobra ogarnąłem to ale jeszcze jeden problem a mianowicie chodzi o hydraulike jak podniose np. przyczepę i potem opuszczam to otwiera sie drugie wyjście hydrauliczne i leci z niego olej dlaczego? przyczepa opada olej cofa sie ale normalnie otwiera sie tamto prawe gniazdo i leci z niego olej nie dużo ale jednak o co chodzi dźwignie cisnę w dół zeby opuścic przyczepę ale nie całkowicie zeby nie wcisnac drugiego wyjścia a i tak sie otwiera co jest?...dodam ze cały plecak był regenerowany nowe zawory uszczelnienia na cylindrze rozdzielacz regenerowanmy i co jest z nim...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz100    10
4 godziny temu, peewee1984 napisał:

Szybkozlacze do wymiany...

ciekawa sprawa bo obna złacza byly wymieniane na nowe i to waryńskiego.... praktycznie nic nie używane dopiero teraz ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    91

Może jakieś wadliwe się trafiło. Na próbę możesz je zamienić miejscami i sprawdzić to drugie. Albo powciskac ta kulkę w środku, mógł się jakiś paproch dostać i nie domyka...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz100    10
Dnia 23.03.2023 o 12:07, andrzej78 napisał:

Wystarczy zewrzeć kabelki , a będzie wiadomo czy to wina włącznika , czy awaria prądowa.

jednak nie wina czujnika bo wymieniłem, nowy i dalej pali bezpiecznik o co tu do ch... chodzi pomocy.....kabelki sa całę nie są nigdzie przetarte więc o co chodzi? gdzie szukać prblemu słaba masa na błotnikach tylnich i wtedy tak jest czy co do tego jak wcisne pedały hamulca to po chwili zapadają się dlaczego? pompki nie trzymajha te tłoczki czy co ??/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    594

W pierwszej kolejności sprawdź kostkę pod siedzeniem - kabelki .Następnie w owej kostce wypnij  przewód od włącznika stopu i zapodaj prąd np z pozycji na przewody zasilające żarówki stop lampach tylnych . Jeżeli stop - zadziała to odcinek kostka - bezpieczniki - do sprawdzenia . Jeżeli spali bezpiecznik pozycji to przyczyna jest na odcinku kostka - lampy. 

Edytowano przez andrzej78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Grubson124
      Witam mam taki problem gdyż w moim deutzu zaczęły łapać hamulce na przednim wale pedynm więc postanowiłem to rozebrać i naprawić i odkręciłem ten zasisk wyciągłem stare klocki a raczej kawelk blachy co po nich pozostało i jeden tłoczek cofkem ładnie a tego drugiego co jest do mostu przykręcony nie mogę próbuje na siłę breszka to aż się tarcz wygina a to ani mam się nie wsunie. Z góry dziękuję za pomoc 
    • Przez Perkins1992
      Mam problem z hamulcami w ursusie 360. Przed remontem działało tylko prawe koło, w lewym kole był wymieniany cylinderek, wymieniłem jeszcze obydwie pompki. Jak go poskładałem to wszystko działało jak przed remontem. :angry: Co tu zrobic????????
    • Przez ceston
      Witam mam nowe cylinderki tarcze i przewody. jak to prawidłowo odpowietrzyć? zdjąć ta gumkę z odpowietrznik a i go jeszcze zluzować? bo pompuje pompuje a efektu brak jak tylko zdejmę gumke
    • Przez ceston
      Jak w temacie macie jakiś sposób na to poza wymiana samego cylindra? początek gwintu jest uszkodzony reszta jest ok. jak to wkręcić. Swoją drogą brawo dla konstruktora za tak wlfantastyczne umieszczenie gwintu
    • Przez ursusikc330m
      Wymieniłem ostatnio cylinderek hamulcowy i bęben okładziny zostały stare bo nie były jeszcze mocno zużyte i jest teraz taki problem że po kilku krotnym odpowietrzeniu słabo hamuje
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj