Polecane posty

Tomek90    2280
55 minut temu, miwigos napisał:

U nas 1670

To u nas złodzieje więcej płacą. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miwigos    3541

1790 jest w Kruszwicy , muszą to zawieżć i zarobić ,nie wiem gdzie ten skup sprzedaje co kolega wyżej pisze że mu aż tyle dali , chyba że napisał brutto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek28_28    2111
4 godziny temu, hubertuss napisał:

Bo ktoś im kitów na wciskał. Tym czasem ludzie do najnowocześniejszych silników diesla w samochodach często droższych od nie jednego ciągnika leją na stacji b7. A rolnik do siuntki b0. Taki 2,0 tdi z mocą fabryczną 240 koni tuningowany do 300 chodzi na b7 a siuntka musi na b0. A potem jęk, że rzepak tani. Tak wiem nie cały rzepak idzie w b7 ale tak to działa tu mniej towaru chcą tu mniej chcą a towaru więcej i cena w dół.

Powiem tak- pier**lisz jak głupi. Mam jd które na b7 zimą przy minus 10 nie ma siły utargać na b7 i d47 a latem ciągnie 2 hl po 12 ton na każdej i idzie jak wściekłe. B7 tylko na okres letni zimą nie nadaje się do nowych ciągników a 60 którą sprzedałem w tym roku to jezdzila na opale plus olej do paliwa z silnika jd

Poza tym powiem ci że najnowocześniejsze silniki diesla w autach jak to napisałeś padają po 120-150 tys km a nie jak kiedyś po 0.500 mln

Wiec to b7 to gowno. Sam odkąd kupuje b0 to jestem w szoku jaka moc drzemie w moich ciągnikach bez tuningu

  • Haha 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4680

Bredzisz ale to nie temat o tym. Kto napisał, ze b7 to paliwo zimowe a b0 to letnie lub na odwrót? O reszcie twoich bzdur szkoda pisać. Bo jak pisałem to nie temat o paliwach. Skoro jeździsz zimą na letnim ON to nie wina paliwa, ze ciągnik nie da rady ciągnąc tylko twojej głowy.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
misiak    26
6 godzin temu, hubertuss napisał:

Bo ktoś im kitów na wciskał. Tym czasem ludzie do najnowocześniejszych silników diesla w samochodach często droższych od nie jednego ciągnika leją na stacji b7. A rolnik do siuntki b0. Taki 2,0 tdi z mocą fabryczną 240 koni tuningowany do 300 chodzi na b7 a siuntka musi na b0. A potem jęk, że rzepak tani. Tak wiem nie cały rzepak idzie w b7 ale tak to działa tu mniej towaru chcą tu mniej chcą a towaru więcej i cena w dół.

Olej  napędowy  B 0  lepiej  się  przechowuje a  wiadomo  że rolnicy  posiadają  zbiorniki  (z wyboru  lub  przymusu) i nie  jeżdzą  tak  często  na stacje  jak  właściciele aut 2,0 TDI tuningowanych  do  300 koni.

Osobiście jak  tankuje do  auta  bo  jestem daleko  od domu  to  biorę  B7.

Miłego  odpoczynku.

 

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panczo1922    638

Ktoś kitów nawciskal o magicznym b0 i się z tego śmieje 🤣

Dzisiejsze Auta z silnikami najnowszej technologii jeżdżą tylko na B7 z taką mocą i przyspieszeniem że gówno samo z d*py wylatuje...

A 20 letnie jd nie mają siły przyczepy ciągnąć?

Pierdolenie i nic więcej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek90    2280
5 godzin temu, miwigos napisał:

1790 jest w Kruszwicy , muszą to zawieżć i zarobić ,nie wiem gdzie ten skup sprzedaje co kolega wyżej pisze że mu aż tyle dali , chyba że napisał brutto

Kosów 1830, złodziej największy 1700, ceny netto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Desperado    4231
5 godzin temu, przemek28_28 napisał:

Powiem tak- pier**lisz jak głupi. Mam jd które na b7 zimą przy minus 10 nie ma siły utargać na b7 i d47 a latem ciągnie 2 hl po 12 ton na każdej i idzie jak wściekłe. B7 tylko na okres letni zimą nie nadaje się do nowych ciągników a 60 którą sprzedałem w tym roku to jezdzila na opale plus olej do paliwa z silnika jd

Poza tym powiem ci że najnowocześniejsze silniki diesla w autach jak to napisałeś padają po 120-150 tys km a nie jak kiedyś po 0.500 mln

Wiec to b7 to gowno. Sam odkąd kupuje b0 to jestem w szoku jaka moc drzemie w moich ciągnikach bez tuningu

To jest akurat bzdura, jedyne co to to ,że może być letnie b7 lub zimowe oszukane i przy -10 wytrąca się parafina i na tyle blokuje filtry że nie ma mocy.

  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomek90    2280

7 aut w tym 6 na CR, 3 ciągniki 2 na CR, kombajn na CR i od prawie 2 lat na b7. Zima bez problemu, chodź jeśli ktoś ma hodowle i dzień w dzień to może do mrozy b0? 

Kombajn 2 zbiorniki (1000l) zrobił na opałowce i nic się nie stało. 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ZELKOW    1299

Jak czyste paliwo to co może się stać, większość problemów robi się od jakości przechowywania bo jak pociągniesz osadu jakiegoś to filtry zabija ale i w wtryski też może wejść bo wszystkiego filtr nie wyłapie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Desperado    4231

b0 na zimę też musi być zimowe albo z dodatkami, letnie też wszystko {smalcem} zawali.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
przemek28_28    2111
7 godzin temu, panczo1922 napisał:

Ktoś kitów nawciskal o magicznym b0 i się z tego śmieje 🤣

Dzisiejsze Auta z silnikami najnowszej technologii jeżdżą tylko na B7 z taką mocą i przyspieszeniem że gówno samo z d*py wylatuje...

A 20 letnie jd nie mają siły przyczepy ciągnąć?

Pierdolenie i nic więcej.

8 letnie a nie 20 letnie….

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miwigos    3541
8 godzin temu, Tomek90 napisał:

Kosów 1830, złodziej największy 1700, ceny netto

Kruszwica 1790, Szamotuły 1820 obecnie ,tylko u nas ten rzepak leży w firmie od żniw, nie martwie się o robaka , wilgotność, to 100 zł muszą zarobić na czysto, za przechowywanie nie płace 

Edytowano przez miwigos

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michał88    335

Z nowymi dieslami to nie tak do końca że są do d*py. Moje audi z 2006r  ma 380 tys km i jeszcze daje radę, Kolegi ford  z 2020r ma 150tyś i też jeździ. Oczywistym jest że ford nie dożyje wieku audi bo jest eksploatowany 4 razy bardziej niż moje audi i się szybko zużyje co nie oznacza że ma gorszy silnik. 

B7 trzymałem przez zimę i wytrąciła się parafina, ciężko domyć zbiornik a w sprzętach różnicy nie zauważyłem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4680

Parafina jest również w b0. Letnim jest jej więcej w b7 i b0. Zimowe paliwa mają dodatki przeciwko jej wytrącaniu. Nie ma co drążyć tematu nie wiedza kosztuje. Jak ktoś nie ma wiedzy niech dopłaca do b0 i tyle w temacie. Parafina to jest zupełnie co innego jaka bio dodatek np oleju rzepakowego w wysokości 7 % w b7.

A co do nowych aut crafter 2018 na dwóch turbinach dwa litry motor 435 tys km i chodzi jak zegarek a wytrzymują i po 600 bez problemu i za bramę każdy na kołach wyjeżdża. Tak więc to, ze nowe silniki są słabe to bzdura. Awarie oczywiście się zdarzają. Ale to nie temat o tym.

Co do cen rzepaku czas pokaże na cuda nie liczę. Część na pewno będę musiał sprzedać gdzieś w lutym bo musze miejsce zwolnic pod budowę garażu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jajanek1    315

dodatek bio poprawia właściwości smarne paliwa i jest zalecany przez producentów silników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Michalmeer    483

1820 netto z odbiorem , już nie czekam z sprzedażą


Ziemia to skarb , który trzeba pielęgnować i chronić .!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez aaimk
      Jakie będą ceny pszenicy w 2024 roku?
      każdy z nas zadaje sobie to pytanie. Rok 2023 w głównej mierze opierał się na spadkach cen ziarna.  Aktualna cena pszenicy nie jest już tak wysoka a same notowania cen ziarna nie napawają optymizmem. Rolnicy i handlowcy mają w magazynach jeszcze duże zapasy pszenicy paszowej i konsumpcyjnej którą chcieli by sprzedać po najwyższej cenie.  
      Jakie jest Wasze zdanie? Sprzedawać pszenice po obecnych cenach czy czekać na podwyżki? a może pszenica będzie tylko tanieć? 
      zapraszam do merytorycznej dyskusji, podwajając propozycje cenowe lub transakcyjne dopiszcie jakie są warunki sprzedaży, jakość pszenicy i miejsce z którego pochodzi oferta.
       
      Jest to kontynuacja tematu: 
       
    • Przez Bartek933
      Ceny nawozów utrzymują się nadal na bardzo wysokim poziomie. Cena i dostępność nawozu sprawia trudności z zaplanowaniem zakupów. Ciężko przewidzieć czy ceny będą spadać czy nieoczekiwanie będziemy obserwować ich wzrost
       
      Jak myślicie? czy ceny będą spadać? jaki nawóz najlepiej kupić? 
      Proszę o podawanie cen, miejsca zakupu i wolumenu ton dla której sprzedający zaoferował tą cenę 
      Temat jest kontynuacją: 
       
    • Przez DanielFarmer
      Jakie są u was ceny mleka? Jak płacą poszczególne mleczarnie? Podawajcie ceny i parametry w swoich regionach. Uważacie, że nadchodzący rok 2024 będzie dla nas lepszy czy gorszy?
       
      Czas zacząć narzekania w nowym temacie 🙂
    • Przez danielhaker
      Jak Waszym zdaniem będą się kształtować ceny paliw w 2024? Czy można liczyć na obiecywane w kampanii wyborczej spadki?
      Dziś wiodące koncerny zaktualizowały cenniki uwzględniając nowe stawki podatków i opłat, a więc olej napędowy drożeje o +5,3gr
      Najlepszego w Nowym Roku
       
      kontynuacja zeszłorocznego tematu:
       
    • Przez Neveragain
      Jakie będą ceny kukurydzy mokrej i suchej w sezonie 2024? W jakich cenach sprzedajecie kukurydzę w Waszych regionach? Z tego co pisaliście w poprzednim temacie o notowaniach kukurydzy, ceny rosną.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj