Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem z ładowaniem akumulatora mianowicie napięcie ładowania jest takie samo jak na zgaszonym ciągniku czyli 12,6V.Sprawdziłem napiecie z tyłu obudowy prądnicy i przy obrotach około 1200 wynosi 1,85V

Opublikowano

Witam mam problem z prądnicą wymienione szczotki na nowe po odpaleniu kontrolka od ładowania się nie świeci, w ogóle nawet nie wsadzeniu kluczyka, żarówka sprawna dodatkowo przy odpalaniu robi się zwarcie między automatem a rozrusznikiem na tym krótki kablu który je łączy, czasem potrafi tam pojawić się mały płomyk, w czym może być problem ?

Opublikowano

Prądnice odłóż na półkę, zamontuj alternator od jakiegoś małego samochodu przyjemny do przeróbki jest od fiata 1.1 ma 65A więc trzeba wymienić przewód łączący go z rozrusznikiem na grubszy. 

Opublikowano

   Witam, mam pewny problem  z ładowaniem  w swoim ciągniku.  Po włożeniu kluczyka do stacyjki  i odpaleniu lampka kontrolna od ładowania gaśnie i  wszystko byłoby dobrze, gdyby  nie fakt że napięcie  na akumulatorze nie rośnie  tzn  cały czas mam te 12,5V (tyle mają akumulatory w chwili obecnej).  Problem zauważyłem po  wymianie łożysk i szczotek w prądnicy, bo wcześniej się grzała i  tak jakby buczała,  efekt ,,buczenia" występuje nadal przy wyższej prędkości obrotowej. I teraz mam pytanie do grona , które miały lub mają prądnice nadal:

1. Czy  to normalne , że prądnica  hałasuje

2.  Przy  1200obr/min na regulatorze mam na styku  nr 16: -13,6V na nr19 - 13,6V, a na nr 18 - 8-9V.  Tak powinno być? . Przy zwiększaniu obrotów napięcia nie rosną. Czy to wina uszkodzonego regulatora ? Dodaję zdjęcie do wglądu.

reg.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Patryk6
      Dzień dobry czy posiada ktoś instrukcje do opryskiwacza tecnomy ( nie wiem jaki model będzie na zdjęciu) chodzi mi najbardziej o instrukcje do sterownika. Lub zajmuje się ktoś naprawianiem tych opryskiwaczy w szczególności chodzi mi żeby można było zmieniać dawkę a nie pryskać cały czas na jednej. Od kad kupiłem w Francji jest jedna stała dawka.



    • Przez DonPadre
      Witam,
      Wiem że to forum rolnicze ale kierunkowskazy w mszynach też są. Mam problem w moim peugeocie 208gti z kierunkowskazem ledowym w przedniej lampie od strony pasażera. Po przekręceniu zapłonu ale nie odpalaniu dioda jak i kierunkowskaz działają poprawnie ale gdy odpalę samochód to nagle dioda na desce zaczyna migać szybko jak przy spalonej żarówce a taśma ledowa w lampie niewyraźnie o równie szybko miga. Jak to naprawić, może zamontować opornik w jakiś sposób żeby zmniejszyć napięcie gdy samochód jest odpalony?
      Proszę o pomoc nie jestem orłem z elektroniki.

    • Przez Wiktorrrr
      Czy polecacie taką instalację do C-360?
      https://elmot-swidnica.pl/produkt/instalacja-c-360-laczona-kompletna-alternator-elmot-premium-line/
    • Przez gruber9
      Witam, mam problem z ciągnikiem. Ursus C-328 z silnikiem C-330. Akumulator 12V, 62Ah, rozrusznik szybkoobrotowy. Problem jest tak jak na filmiku, raz pali normalnie, a potem ciężko mu przekręcić i przełamać się, winny jest akumulator, czy co? Zrobiłem dotychczas tak
      -wyjąłem rozrusznik, zdjąłem i sprawdziłem czy nie ma luzów na łożyskach i brak luzów, na imadle bez obciążenia kręci jak oszalały
      - akumulator padł w sobotę mi, choć palił wcześniej dobrze, podładowałem go i założyłem i przy rozruchu jak tak ciężko kręci ma spadki na akumulatorze do 10v a i niżej typu 6-8V, i co ciekawe z zacisku alternatora podczas pracy silnika wychodzi napięcie 14V, a na samym akumulatorze na 1600 obrotach dopiero łapie 13,9V, więc trochę lipne ładowanie, czy może być winny przewód zasilający temu? Czy sama akumulator jest wyeksplatowany i nie ma siły rozruchu i nie przyjmuje ładowania? Choć trzyma, bo od soboty do dziś trzymał w granicy 12,7V. Co polecacie? Zmiana akumulatora?
      Filmik poniżej: 
      481796126_9719509461406820_9059274403169755457_n.mp4
    • Przez YeLoN3
      Witam. Założyłem czujnik ciśnienia powietrza dd20e z mtz i taki wskaznik https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-powietrza-mtz-60-mm-0-10-bar-12v-z-kontrolka-15832259774 i zawór mam ustawiony na 6 barów a ten wskaźnik dochodzi do 10 a go zamyka. Przy 5bar pokazywał ponad 8. Podobny problem mam z czujnikiem i wskaźnikiem ciśnienia z c385 po odpaleniu odrazu go zamyka 10bar a w rzeczywistości ma 5 bar ciśnienia oleju. https://allegro.pl/oferta/czujnik-cisnienia-oleju-c-385-zetor-oryginal-ursus-5035392031
      https://allegro.pl/oferta/wskaznik-cisnienia-oleju-c-385-elektryczny-89352931-4959889766 
      Wiem że czujnik musi być sparowany ze wskaźnikiem ale jak widać jest z tym problem przy takich ilościach producentów? Można to wyskalować za pomocą rezystorów?
      Podłączenie i masa są dobre.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v