35bogus

690 Buja na boki- jaka przyczyna

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
35bogus    0

Witam, problem polega na tym że jak zaczynam jechać ciągnikiem buja go na boki z delikatnymi ruchami tak jakby chciał podskakiwać. Gdy przejadę dłużej zaczyna się to uspokajać ale nie do końca i ten ruch jest odczuwalny. Traktor przed zakupem miał założone smietnikowe opony więc myślałem że to wina różnego bieżnika dlatego zdecydowałem kupić się nowe opony Kabaty, nic to nie zmieniło jak bujało tak buja. Dodam że felgi są regulowany, jest możliwość ich rozszerzenia i zwężenia. Teraz jest max zwężony. Podejrzewam że to może łożyska wew, ale jak podniosłem ciągnik nie jest wyczuwalny luz nawet podkładając dużego łoma. 

Pytanie do was czy ktoś może przypuszczać co to może być. Będę wdzięczny za każdą radę. Jeszcze spróbuję go rozsunąć o jeden na felgach może się wyrobiły felgi na poprzednich oponach w tym miejscu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Opony niskociśnieniowe od stania robią się krzywe ja miałem opony bkt to nawet przejechanie 30 km nie pomagało żeby się wyrównały a teraz mam mitasa to przejadę z 1 km to się prostują a z ciężką maszyną to zaraz się prostują 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
35bogus    0

Czyli najlepiej napompować tak jak zaleca producent, tam jak pamietam jest coś 2.3, wydawało mi się to przesadą ale wychodzi na to że tak ma być. Dzięki za podpowiedź. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    712

Kabaty mam w przyczepie i jak postoi przez zimę to na początku strach jechać bo paka chce odlecieć. Dopiero jak dostanie ciężaru albo zrobi się cieplej to te efekty mijają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mateo105    24

A moze  byc tak ze za waska felga do tej opony. Bo ja tak mialem ze ktos wcisnal szeroka opone az ciagnik momentami drzal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    142

A może luz na skręcaniu felg? Miałem podobnie i 2 śruby były popuszczone przy gwieździe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    446

A czasami przedni napęd jest cały czas włączony?

Edytowano przez Alchemik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

i po paru kilometrach przestaje bić? 🤔

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    712

Tak, wał jest wkur... na cenę paliwa i po czasie dociera do niego że to nie on zapłaci tylko kierowca i mu nerw przechodzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
35bogus    0

Tak jak czytam wasze wypowiedzi wychodzi na to że to będzie wina opon. Gdy przejadę nim 5-10 km po asfalcie po mały się uspokaja, więcej powiem, przed zakupem kabatów i zmianie tych opon co pisałem miałem przejściowe używane vredestainy. I tak jak pomyślę to na nich jeździło się bez zarzutów, tylko były popękane na bokach i szczypaly dętki i musiałem kupić nowe. Wychodzi na to że to wina opon. Jeszcze spróbuję napompować na 2psi i zobaczę jak będzie. Dzięki za wasze doświadczenia i wpisy. 

Edytowano przez 35bogus
Błąd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzej78    588

Jakie masz to ciśnienie w oponach , bo napisane bez składu , jeśli już to 20 psi, czyli niecałe 1,4 bar,

Edytowano przez andrzej78

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
35bogus    0

Może i bez składu, nie psi tylko bar, tak jak tu zauważono, mam 1.2 bara w oponach, ale jak postoi dłużej to jazda jest jak na hopkach. Spróbuję napompować powyżej 2 barów, zobaczę co się będzie działo, choć to będzie uciążliwe pompować i upuszczać ciśnienie ale trudno sam wybrałem takie opony. Dam znać czy coś się zmieniło. 

Ps. Psi- mój błąd. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Haczyk93
      Witam, mam problem z Mf255. Na każdym biegu szarpie. Jedzie tak jakby coś przeskakiwało i za chwilę łapał od nowa. Przy wyższych prędkościach aż cały przod podskakuje. Jakieś sugestie co to może byc ? Dodam że jest po remoncie skrzyni biegów i wymianie pompy podnosnika.
    • Przez Karter_66
      Proszę o pomoc mam problem z podnośnikiem i nie działa również wałek wom w Massey Ferguson 375 .Podczas pracy w polu przestał działać podnośnik jak i wałek czy to może pompa hydrauliczna jest problem czy ktoś może wie z czym to się je. Proszę jakieś informacje. Co może być problemem.
    • Przez huard
      Witam panowie chciałem się dowiedzieć czy ktoś zwiększał moc w MF 5460 posiadam takiego z 2008rok oryginał ma 115 chciałbym zwiększyć na 125 czy się da? Jakie koszty, i czy trzeba w nim wyciągać pompę?
    • Przez center
      Witam wszystkich mam problem związany z wyciekiem oleju z prawej zwolnicy z mojego MF255, po pracy gdy został umyty i stał w garażu olej wyciekł ze zwolnicy na świeżutko umytą felgę trudno powiedzieć czy jest to między uszczelką czy na wałku trudno tam teraz zajrzeć dokładnie. Ale chcę się spytać czy to ktoś rozbierał może? jest to bardzo skomplikowane żeby wymienić same uszczelniacze? pozdrawiam
    • Przez slavo666
      Witam
      Od jakiś dwóch lat sporadycznie pojawiają się głuche stuki z okolic silnika przy pracy pod duzym obciazeniem  ponad 2000 obr.  Czasami ustaną same po chwili jak zmniejszę obroty a czasami muszę zagasić silnik. Obstawiałem na początku panewke ale po takim czasie to już by waliło cały czas poza tym nie widzę spadku cianienia oleju. A poza stukami nie ma żadnych innych objawów. Jakieś propozycje?
      Uprzedzam stuki zależne są od obrotow a nie od predkosci jazdy. Zawsze swój początek mają od przeciążenia ( np podjazd pod górkę z ładunkiem) 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj