Piotr190497

Naprawa skrzyni New Holland Ts 135A

Polecane posty

Piotr190497    0

Mam na oku new holland ts 135A rok  2003 i ile by kosztował naprawa takiej skrzyni biegów elektro command bo ma niby 11000 mth i tylny podnośnik bardzo nie wyrobiony oraz silnik jest w dobrym stanie. Czy te skrzynie są drogie w naprawie w nh porównując je do innych zachodnich ciągników np. mf dynashift lub w fendt turboshift oraz do john deere.Biegi w NH przełączają się na razie dobrze. Rewers w tym ciągniku jest przełączany ze sprzęgłem czy bez bo przejechałem się nim i kierunek jazdy zmieni dopiero po naciśnięciu sprzęgła  tak jakby był rewers mechaniczny a gdzieś czytałem ze jest elektro-hydrauliczny nie wiem czy coś już jest do wymiany czy tak miały a może coś z elektryką się działo i kierunek zmieniał dopiero po naciśnięci sprzęgła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daizor    23

Jak masz electro command to rewers przy kierownicy elektrohydrauliczny i ma działać bez sprzęgła. Jeżeli skrzynia 16x16 to masz cztery kosze, w każdym zestaw tarczek, sprężyn dystansowych, uszczelniacze (to na każdy kosz same części grubo ponad 1000 musisz liczyć). Nie wiadomo co z wałkami, łożyskami. Sprawdź sobie na załączonej blokadzie mostu czy traktor skręca słabo czy normalnie bo od razu podpowiedź czy przypadkiem dyferencjał nie jest w drzazgach.

Stan zużycia tarczek w koszach mógłbyś sprawdzić poprzez kalibrację, zaś stan uszczelniaczy trzeba się podłączać zegarem w punktach pomiarowych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr190497    0

Skrzynia jest elektro Command ale od rewersu i skrzyni żaden błąd nie wyskakuje to oznaczało że rewers  jest do wymiany może sam przełącznik albo trzeba rozbierać skrzynię. Ponieważ zmienia kierunek rewers przez naciśnięcie sprzęgła. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daizor    23

na postoju jak załączysz rewers jak po chwili nie ruszy powinien pojawić się sygnał dźwiękowy(to napewno)  i błąd z tego co pamiętam. Druga sprawa, niektóre błędy nie pokażą się ale zapiszą w pamięci.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotr190497    0

Zobaczę czy coś wyskoczy. Biegi płynie zmienia ale jest coś z rewersem.Czy pomogła by jakaś kalibracja rewersu na ten problem?Chyba z tego ciągnik już zrezygnuje bo najgorszy wypadku trzeba rozbierać już skrzynię. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
daizor    23

nie ma kalibracji rewersu jako takowego w tych traktorach. To prawdopodobnie może być problem elektryczny bo jeżeli ze sprzęgła rusza biegi się zmieniają płynnie to na to by wskazywało. Żadna rozbiórka w tym wypadku nie jest konieczna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez driver24
      Wystąpił w moim t6 błąd 12806. Wiem, że to błąd coś związany z pneumatyka, hamulcami przyczep, ale może ktoś spotkał się i wie coś więcej co jest przyczyną?
    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj