Kondzio342

4255 włączony napęd na skręconych kołach szarpie

Polecane posty

Kondzio342    5
4255 włączony napęd na skręconych kołach szarpie tak jakby tylne koła sa nie równe bierzniki czy to może być problem. proszę o opinie. Z góry dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
olkosio    126

ale szarpie przód czy tył? bo nie sprecyzowałeś objawów. jak przód to podnieś przednią oś i zakręć kołami w powietrzu. sprawdz czy nie czuć dziwnych objawów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrest    26163

A sprawdzaĺeś czy przód ciągnie?

Może ktoś zamienił kable na cewkach i włączając napęd załączasz blokadę?

@Bananek może tak być czy wyobraźnia zbytnio mnie ponosi?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bananek    17049
Kondzio342 napisał:

Ok ale ona musi być załączone na tylnych kołach tylko podczas włączenia 4x4

Co musi być załączone? Blokada mechanizmu różnicowego? A kto ci takich bajek nagadał?


Agrest napisał:

A sprawdzaĺeś czy przód ciągnie?

Może ktoś zamienił kable na cewkach i włączając napęd załączasz blokadę?

@Bananek może tak być czy wyobraźnia zbytnio mnie ponosi?

W traktorach z drugiej ręki można się spodziewać dosłownie wszystkiego. Sam to wiesz najlepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrest    26163

No ja mu wyżej nagadałem, bo skoro szarpie na zakrętach to może blokada załączona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kondzio342    5

No właśnie napęd normalnie ciągnie wszystko ok


Tak samo i blokadę jak załączę to ciągną wszystkie na raz koła. koledzy a czy może być to że jedna opona łysa z tyłu a druga ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bananek    17049

Na to wygląda. Trzeba by w drzewo zaprzeć i spróbować jak się poszczególne koła zachowują przy 2x4, 4x4, bez blokady mostów, z blokadami mostów, tylko z tylną blokadą mostu. Jest jeszcze opcja, że oleju nie puszcza na silowniczek i nie rozłącza blokady mimo, że prąd podany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kondzio342    5

No właśnie podany to jest coś dziwnego. Bo jak jest rozłączona wszystko ok. Ale też czasami przy ostrym skręconych kołach szarpie. ale jak załączę napęd tez i jak blokada ciągną wszystkie koła jak wyłączę każde osobno.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bananek    17049
Kondzio342 napisał:

Ale też czasami przy ostrym skręconych kołach szarpie.

Bez załączonego przodu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrest    26163

A rozmiar kół jest zgodny z tym co fabryka podaje czy ktoś kiedyś wymienił i przód z tyłem się niezgrywa?

To nowy nabytek  od handlarza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
olkosio    126

opony pasuja. może uszkodziłeś mechanizm różnicowy jeśli masz az tak znaczaca roznice w bieżniku opon. panuje trochę zamęt w twoich postach. to co bez 4x4 działa wszystko dobrze tak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bezbarwny    1286

Jak ma nie szarpać, skoro tylne koła, niby z tą samą prędkością się kręcące, pokonują, z racji różnicy w wysokości bieżnika, inną drogę. Weź sznurka i zmierz obwód tej łysej opony, a później przyłóż na tą ze zdrowym klockiem. Poza tym, łysa szybciej w poślizg wpada , co różnicowemu również zadania nie ułatwia. 


You Shook Me All Night Long

M&M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4770

Jaja se ktoś robi? Jedna opona łysa druga z dobrym bieżnikiem? Co to w ogóle jest? Weź najpierw pozakładaj opony jak potrzeba a potem zacznij ludziom głowy zawracać. Jak szarpie na włączonym napędzie to obroty obu osi się nie zgadzają. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ppiotr
      Czy ktoś wie jak zablokować wał korbowy w górnym martwym punkcie w MF 6465 na pompie wtryskowej VP ?
    • Przez Bartosz_mlody
      Witam ciągnik MF 6255 podczas ruszania szarpie
      Posiada ktoś kalibrację sprzęgła i rewersu do tego modelu ?
    • Przez Olek1991
      Witam. Prosiłbym o pomoc, więc mam Ciagnik Mf4255, dziś podczas robienia bali coś strzeliło jakby w przednim moście i zaczęło szarpać kołami i coś strzelać pod ciągnikiem, ale podczas jazdy do tyłu jest wszystko w porządku. Ciagnik mechaniczny, bez rewersu, skrzynia 18x6. Bardzo proszę o jakieś podpowiedzi. Pozdrawiam
    • Przez Sebasti4n
      Witam, problem polega na tym, że po chwil gdy jest uruchomiony silnik, zapala się kontrolka  "ciśnienia hydraulicznego" oraz zapala się duży trójkąt.  Te kontrolki zapalają się gdy rewers jest włączony do przodu, lub jest wyłączony (w pozycji neutralnej). Po wlaczeniu kontrolek rozłącza skrzynie.  Gdy rewers jest włączony do tyłu, żadna kontrolka się nie włącza. 
    • Przez Alek7718
      Cześć miałbym krótkie pytanie, co to jest za przycisk z prawej strony podłokietnika ?
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj