Skocz do zawartości

Szarpanie podczas jazdy


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Prosiłbym o pomoc, więc mam Ciagnik Mf4255, dziś podczas robienia bali coś strzeliło jakby w przednim moście i zaczęło szarpać kołami i coś strzelać pod ciągnikiem, ale podczas jazdy do tyłu jest wszystko w porządku. Ciagnik mechaniczny, bez rewersu, skrzynia 18x6. Bardzo proszę o jakieś podpowiedzi. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 7.06.2024 o 22:47, Olek1991 napisał:

Witam. Prosiłbym o pomoc, więc mam Ciagnik Mf4255, dziś podczas robienia bali coś strzeliło jakby w przednim moście i zaczęło szarpać kołami i coś strzelać pod ciągnikiem, ale podczas jazdy do tyłu jest wszystko w porządku. Ciagnik mechaniczny, bez rewersu, skrzynia 18x6. Bardzo proszę o jakieś podpowiedzi. Pozdrawiam

chłopie najpierw sprawdź dobrze co strzela i wtedy pytaj o poradę. unieś jedno koło- pokręć. unieś drugie. a może nawet dwa na raz i zakręć nimi. coś zdiagnozujesz, bo tak to wróżenie z fusów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem rozwiązany,częściowo w zasadzie,   remont przedniego napędu, łożyska, tuleje, talerz z wałkiem i wszystkie uszczelnienia po drodze, plus tuleje zawieszenia mostu. Traktor odebrałem od mechanika tydzień temu, bardzo ładnie, czysto zrobione. Zrobiłem nim ok 50Bel, przy okazji  jakieś inne drobne prace. Dziś jechałem nim po bele ok 10km,  zauważyłem że jak puszczę gaz, a potem znowu dodam to słychać jakby znowu coś trzaskało, podobnie też słychać podczas zmiany biegu ale jest to nie zawsze, muszę podjechać do tego mechanika co o tym myśli. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 6.07.2024 o 22:34, Olek1991 napisał(a):

problem rozwiązany,częściowo w zasadzie,   remont przedniego napędu, łożyska, tuleje, talerz z wałkiem i wszystkie uszczelnienia po drodze, plus tuleje zawieszenia mostu. Traktor odebrałem od mechanika tydzień temu, bardzo ładnie, czysto zrobione. Zrobiłem nim ok 50Bel, przy okazji  jakieś inne drobne prace. Dziś jechałem nim po bele ok 10km,  zauważyłem że jak puszczę gaz, a potem znowu dodam to słychać jakby znowu coś trzaskało, podobnie też słychać podczas zmiany biegu ale jest to nie zawsze, muszę podjechać do tego mechanika co o tym myśli. 

Ale to ci strzela na włączonym napędzie? Jaki koszt cie wyszedł tej naprawy? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez lysonzi1
      Jest tu może jakis fachowiec co wie co może być przyczyną niedziałającego wyświetlacza ? Ewentualnie ktoś kto się z czymś takim spotkał. Znacie kogoś kto takie rzeczy naprawia?

    • Przez Nowak5425
      Witam, jest jakiś sposób żeby naprawić ten wyświetlacz obrotów WOM ? Działa jak widać na załączonym filmiku. Są jakby wypalone części cyfr 
      VID_20230905_190020(0)(0).mp4
    • Przez Mariusz9260
      Witam 
      Potrzebuje pomocy przy fergusonie 6290. Gdy jest zimny rewers pracuje normalnie przód tył , a gdy się rozgrzeje przy przełączeniu przód tył świecą dwie kontrolki czerwona i zielona i piszczy . Po urochomieniu znowu działa 
    • Przez mundekAMC
      witam
      kupiłem ostatnio MF 6470 Dynashift niestety nie posiadam instrukcji obsługi do tego traktora.
      przerosła mnie funkcja wysuwania haka Dromone - potrafię go opuścić i podnieść ale nie wysunąć a wiem że ta maszyna to potrafi.
      czy któryś z bardziej doświadczonych forumowiczów może mi coś podpowiedzieć - pokazać na filmiku, zdjęciu????
      jest dla mnie jasne że muszę wysunąć siłownik tylko nie wiem który zawór / rozdzielacz do tego służy
      z góry dziękuje za wasze odpowiedzi

    • Przez bar_szcz
      Witam, pacjent to MasseyFerguson 6280 silnik PERKINS ENGLAND 1941/2200, problem z odpalaniem na zimnym silniku, po przekręceniu kluczykiem załapie praktycznie od razu, ale długo kręci zanim wskoczy na normalne obroty. Jakie powinny być luzy na zaworach? Dzięki za podpowiedzi 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v