Mich9

New holland t6

Polecane posty

Mich9    671

Po umyciu ciągnika zgasł panel od skrzyni ec tam gdzie wyświetla biegi od razu po odpaleniu wyświetliły się jakieś dwa błędy. Wszystko działa. Do odczytania błędów potrzebuje wtyczkę diagnostyczną gdzie są zmostkowane dwa wtyki wie ktoś jakie?. Błędów nie zapisałem. Jakieś pomysły, bezpieczniki? 

Edytowano przez Mich9

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5084

Ten przycisk ok 5 sekund przytrzym. Następnie strzałka w dół poszukaj ikonę wykrzyknika. 

Znowu ten przycisk ze strzałka. Jeżeli będą jakieś błędy w pamięci to się pojawią kody. Jeżeli nie ma aktywnych błędów to nic się nie pojawi. 

Domkiem cofasz. 

Wyświetlacz od biegów dalej nie działa? Masz ten zielony? Czy ten z pomarańczowymi kropkami?

  • Thanks 1

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mich9    671

Wyświetlacz z pomarańczowymi kropkami. Przytrzymać przycisk ze strzałką? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mich9    671

Dzięki za pomoc. Błędów które się wyświetlają nie ma. Pali mi bezpiecznik f038(zasilanie ccu tylny pto, wyswietlacz biegow,czujnik momentu obrotowego kola zamochowego przelacznik lift o mati ). Po włożeniu nowego bezpiecznika pojawił się błąd 3128(Engine  3128       Hand Throttle -Channel Difference Error) ręczny gaz, odwrotnie podłączony? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5084

Najprostszy sposób to na początek wyjmij wszystkie bezpieczniki wyjmij i wyczyść ewentualnie. Tylko rób pojedynczo. 

Po drugie odkręć tę śrubkę pod wyświetlaczem biegów. Wyczyść i sprawdź połączenia. Tam jest sporo kostek. 

20210319_182527.jpg


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mich9    671

Wydaje mi się, że winna jest jakaś wiązka która znajduje się na zewnątrz ciągnika. Wyświetlacz dostał „przypadkiem” idę szukać i poczyszcze bezpieczniki. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    5084

Jak odkręcisz tę śrubkę to możesz wyjąć cały wyświetlacz i możesz też przejrzeć czy się coś nie poluzowało. Jeżeli masz wszystko w oryginale to tam będzie pomarańczowa naklejka z kołem zębatym.

  • Like 1

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mich9    671

Nic się nie poluzowało. Bezpieczniki jak i łączenia wszystko w doskonałym stanie. Za każdym razem jak wkładam nowy bezpiecznik f038 to go pali po 2-3 sekundach od przekręcenia kluczyka. Następnie jak go spali to pojawiaja się błędy o kodach 3001 i 3128 najprawdonodobniej dotyczące ccu dodam że to pojawiło się po umyciu ciągnika. No nic trzeba wołać serwis bo to szukanie igły w stogu siana 😁 Pewnie jakaś wiązka/przekaźnik robi zwarcie. 

Edytowano przez Mich9
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mich9    671

Sprawa rozwiązana winny licznik obrotów wałka wom miał przebicie. 
polecam 😁

BA22120C-457B-4AC4-941A-BB6F3C5352D6.jpeg

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez driver24
      Wystąpił w moim t6 błąd 12806. Wiem, że to błąd coś związany z pneumatyka, hamulcami przyczep, ale może ktoś spotkał się i wie coś więcej co jest przyczyną?
    • Przez Gpio4
      Witam posiadam New Holland TS 110 rok 2000, skrzynia 16x16, rewers przy kierownicy, pompa hydrauliczna z trzema filtrami.

      Po dłuższej pracy ciągnika szarpie przy ruszaniu, poza tym nie świecą kontrolki wskazujące bieg ale tylko w zakresie 5-8 i najczęściej biegiem włączonym jest 8. Objaw szarpnięcia nie występuje przy zmianie kierunku bez sprzęgła. Wszystko mija jak ciągnik ostygnie. Olej i filtry wymienione, kalibracja zrobiona (od 122 do 160).
      Proszę o podpowiedź co może być powodem takiej sytuacji i co z tym można zrobić.
    • Przez varadero112
      Witam, czy jest ktoś może zorientowany jak wygląda technicznie i cenowo zmiana osi sztywnej na amortyzowana w New Holland T6090. Mamy go na skrzyni Power Command z podłokietnikiem a kiedy była mowa o osi (co nie było tak powszechne jak teraz) naganiacz (dealer) powiedział że za dużo nie zmieni w komforcie operatora (teraz myślę że po prostu miał taki na sztywnej który musiał sprzedać i mu się udało). A teraz kiedy poszedł bardziej w transport to odczuwalne są braki miękkiej osi ;/ rozważam powazniejsza inwestycje i stąd ten post, może spotkał się ktoś kiedyś z takim czymś ?
    • Przez Dastan
      Jaki balast na przedni TUZ można zawiesić w tych NH?  Ciągniki nie mają ramy więc raczej nie ma co przesadzać?
    • Przez Pjotrr
      Witam, parę dni temu chciałem odpalić ciągnik ale był za słaby akumulator, naładowałem i podłączyłem drugi jednak nie zapalił, okazało się że rozrusznik był zepsuty. Wymieniłem rozrusznik ciągnik odpalił ale wyskoczył szereg błędów, po jednym błędzie ze skrzyni, silnika, tylnego podnośnika, układu chłodzenia i blokady tylnego mostu (skręt kół do automatycznego załączania). Moim zdaniem ciągnik utracił pamięć i trzeba to jakoś zaktualizować. Kalibrację skrzyni biegów zrobiłem i błąd związany ze skrzynią znikł. Ktoś może byłby w stanie coś podpowiedzieć, albo ewentualnie jak zrobić kalibrację tylnego mostu? Kalibrację tylnego podnośnika zrobię bo jest w instrukcji obsługi 
      Jeśli ktoś miał podobny problem lub może pomóc będę bardzo wdzięczny za pomoc 😀
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj