Polecane posty

Mich9    666
Napisano (edytowany)

Po umyciu ciągnika zgasł panel od skrzyni ec tam gdzie wyświetla biegi od razu po odpaleniu wyświetliły się jakieś dwa błędy. Wszystko działa. Do odczytania błędów potrzebuje wtyczkę diagnostyczną gdzie są zmostkowane dwa wtyki wie ktoś jakie?. Błędów nie zapisałem. Jakieś pomysły, bezpieczniki? 

Edytowano przez Mich9

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

sumek666    4826

Ten przycisk ok 5 sekund przytrzym. Następnie strzałka w dół poszukaj ikonę wykrzyknika. 

Znowu ten przycisk ze strzałka. Jeżeli będą jakieś błędy w pamięci to się pojawią kody. Jeżeli nie ma aktywnych błędów to nic się nie pojawi. 

Domkiem cofasz. 

Wyświetlacz od biegów dalej nie działa? Masz ten zielony? Czy ten z pomarańczowymi kropkami?

  • Thanks 1

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mich9    666

Wyświetlacz z pomarańczowymi kropkami. Przytrzymać przycisk ze strzałką? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mich9    666

Dzięki za pomoc. Błędów które się wyświetlają nie ma. Pali mi bezpiecznik f038(zasilanie ccu tylny pto, wyswietlacz biegow,czujnik momentu obrotowego kola zamochowego przelacznik lift o mati ). Po włożeniu nowego bezpiecznika pojawił się błąd 3128(Engine  3128       Hand Throttle -Channel Difference Error) ręczny gaz, odwrotnie podłączony? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    4826

Najprostszy sposób to na początek wyjmij wszystkie bezpieczniki wyjmij i wyczyść ewentualnie. Tylko rób pojedynczo. 

Po drugie odkręć tę śrubkę pod wyświetlaczem biegów. Wyczyść i sprawdź połączenia. Tam jest sporo kostek. 

20210319_182527.jpg


 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mich9    666

Wydaje mi się, że winna jest jakaś wiązka która znajduje się na zewnątrz ciągnika. Wyświetlacz dostał „przypadkiem” idę szukać i poczyszcze bezpieczniki. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sumek666    4826

Jak odkręcisz tę śrubkę to możesz wyjąć cały wyświetlacz i możesz też przejrzeć czy się coś nie poluzowało. Jeżeli masz wszystko w oryginale to tam będzie pomarańczowa naklejka z kołem zębatym.

  • Like 1

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mich9    666
Napisano (edytowany)

Nic się nie poluzowało. Bezpieczniki jak i łączenia wszystko w doskonałym stanie. Za każdym razem jak wkładam nowy bezpiecznik f038 to go pali po 2-3 sekundach od przekręcenia kluczyka. Następnie jak go spali to pojawiaja się błędy o kodach 3001 i 3128 najprawdonodobniej dotyczące ccu dodam że to pojawiło się po umyciu ciągnika. No nic trzeba wołać serwis bo to szukanie igły w stogu siana 😁 Pewnie jakaś wiązka/przekaźnik robi zwarcie. 

Edytowano przez Mich9
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mich9    666

Sprawa rozwiązana winny licznik obrotów wałka wom miał przebicie. 
polecam 😁

BA22120C-457B-4AC4-941A-BB6F3C5352D6.jpeg

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tomek84pl
      Mam problem z nowym niedawno odebranym ciagnikiem NH t6 125S EC
      Ciagnik przepracowal u mnie 1 godznie!
      Podczas pracy z brona aktywna, przy obciazeniu w trakcie pracy (na postaju z wlaczona maszyna nic nie slychac) slychac bardzo glosne metaliczne odglosy pomiedzy skrzynia biegow a silnikiem, doslownie jakby ktos mlotkiem walil po obudownie skrzyni biegow.
      Sprawa oczywiscie zgloszona na serwis, potwierdzona przez serwisanta u mnie na polu, wstepna diagnoza tlumnik drgan.
      Zakaz dalszej pracy, po 2 dniach sprzet zabrany spowrotem do dealera na warsztat, po rozebraniu okazalo sie ze wszystko w srodku jest nieuszkodzone, test polowy u dealera potwierdza glosne stuki podczas pracy z obciazeniem, samo wloczenie WOM nie daje zadnych dzwiekow. Kilka dni oczekiwania na decyzje producenta co dalej z ciagnik  az w koncu dostaje telefon, producent nakazal  zwrot sprzetu do mnie , ma sie tak tluc  "ten typ tak ma "
      Dodam ze ciagnik zmienia biegi normalnie, rewers nie szarpie, wszystko dziala prawidlowo poza tymi glosnymi dzwiekami
      Jutro ciagnik ma byc u mnie , nagram film z odglosami.
      Czy ktos mial podobny problem jak u mnie?
       
    • Przez grucha18
      Skrzynia Electro Command na biegach 1-4 i 9-12 ciągnik nie chce ruszyć , rozłącza rewers w pozycję N i nie pokazuje żadnych błędów. Na pozostałych biegach jest ok. Ciągnik odpalony po miesiącu przestoju i takie kwiatki, wcześniej wszystko było ok. Olej jeszcze oryginał ciągnik z małym przebiegiem ledwie 600 godzin ale już po gwarancji...Miał ktoś podobny problem?
    • Przez Moras1991
      Witam,
      Mam następujący problem. Ciągnik New Holland T6030 16x16 Elektrocommand około 4600 mth
      Szarpanie podczas przechodzenie z półbiegu 9 na 10  i 11 na 12 słychać stukniecie podczas załączenia. Wartości kalibracja sprzęgieł C1-200 C2-220  C3-320 C-4 230.  Systematyczne pojawia się błąd 2057 „Bład otwarcia przełącznika zakresu wysokiego” Po przełożeniu  elektrozaworów nie ma zmiany na inny zakres, wiec wykluczam elektrozawory, Biegi na zakresie 10 i 12 ciągną ale pod obciążeniem „ np. orka”potrafi się ślizgać i stanąć w miejscu . Jest jeszcze problem przy odpaleniu i przesunięciu dźwigni biegów na zakres biegów szybkich, na wyświetlaczu pokazuje się że jest załączony bieg 5 wolnego zakresu a w rzeczywistości jest wbity bieg 15 lub 16 i ciężko ruszyć bo za wysoki bieg co prawdopodobnie wpłynęło na pozostałe objawy i sprzęgło C3,  Proszę o pomoc !! Kazdy rozsądny pomysł mile widziany.



    • Przez smokus1234
      Witam,
      Zakupiłem NH T6070 Elite mam problem z wskazaniem prędkości- raz pokazuje raz nie, czasem głupoty, przy jeździe do 10 km/h często nic nie wskazuje. Czy ktoś wie jaka może być przyczyna? Czy radary psują się w tych ciągnikach, czy są inne czujniki prędkości jak tak to gdzie? 
      Drugi problem tyczy rewersu- jak dojeżdżam z maszyną do końca pola podnoszę ją i wrzucam rewers na wsteczny bez sprzęgła. Wtedy ciągnik każe wbić N i dopiero ze sprzęgłem mogę wycofać.
      Trzecia rzecz która mnie martwi to buczenie hydrauliki w kabinie , gdy ciągnik stoii nie równo.
      Proszę o pomoc.
    • Przez Basior
      Witam dzisiaj jeżdziłem sąsiada nowo kupioną TS90 powinien jechac 40km/h a jedzie tylko 21km/h i włączyłem najwyzszy bieg gaz na maksa i aby 21km/h jechał nie rozumiem. Prosiłbym bym bardzo o odp. Pozdrawiam Basior
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj