chrap17

Pedał sprzęgła MASSEY FERGUSON 6140

Polecane posty

chrap17    1

I jeszcze jedno pytanie. Na pedale sprzegla sa 2 czyjniki. Jeden ten na samym dole zapewne jest czyjnik bezpieczenstwa aby nie odpalic ciagnika bez sprzegla (cos na wzor zetora) a ten drugi mniejszy jest od czego?? 

Czy on sluzy czasem od zmiany kierunku jazdy. Ze mozna przelaczac rewers ale dopiero go przerzuci jak czujnik zadziala poprzez wcisniecie sprzegl?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plati    106

2.5V na czwrwonym kablu przy cofaniu. 

 

Jeśli zgrzyta to znaczy, że zła pozycję odczytuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukbold    1055

uwińcie się z tym sprzętem, bo chce takiego kupić a tu jakieś problemy  nie do rozwiązania w kilku postach 😆 A może najzwyklejszy mechaniczny rewers szukać jak to takie cuda z ta elektryką 😆

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
chrap17    1

Ogólnie bardzo fajny traktorek. Tylko akurat ja mam cos z elektryka. Bo rewers cos bylo na krotko zrobione. I teraz nie wiem do czego.. i tak sie zastanawiam.. bo moze byc balachostka a czlowiem wyobraza sobie najgorsze.. jesli mialbym kupic. Kupil bym  jeszcze raz fergusona. 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To że ustawisz na 2,5 V nie da nic , bo musisz jeszcze jemu to (zaadoptować) tzn musisz kalibrację tylko niby do każdego modelu sa niby inaczej te kalibracje wprowadzane (chodzi tu o odpowiednie przyciśnięcie i przytrzymanie przycisków itd) oczywiście warunkiem jest sprawny sterownik Autotronic 2 ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hemi    48

Kalibracji jest chyba na 5 sposobów , jedziesz po kolei aż któryś wskoczy .Tak pod pedałem masz czujnik do rewersu , pedał dopięty do końca bo nie puści funkcji .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fakt jest może 5 rodzajów ale bardzo łatwo dopasować odpowiedni do danego modelu (po nr VIN) np. kalibracja nr 1 VIN od D12... do D45..., po prostu trzeba to sprawdzić i odpowiednio dobrać. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Wolodymyr
      Jak to możliwe? Po uruchomieniu silnika przy zdjętych przewodach z elektrozaworów pług sam się podnosi. Co jest nie tak?



    • Przez ferguson3075
      Od ostatniego czasu mam problem z wspomaganiem kierownicy , chodzi cięzko na wolnych obrotach , ciśnienie na magistrali 19 bar czyli dobre, zauważyłem tez ze na półbiegu na zającu ciągnik tak jakby cos blokuje gdy jest na luzie , tak jakby nie chciał przełączyć, po przełączeniu na zajaca ciśnienie na magistrali spada do 9 bar
       Co może byc przyczyną ? 
    • Przez lukaszkuc
      Witam jak zmierzyć napięcie na czerwonym kablu podłączonego pod potencjometr rewersu

    • Przez tomaszkom
      Witam.Massey Ferguson 3065  brak prądu kierunkowskazu lewego w gniezdzie przyczepy.Podpowie ktoś gdzie szukać? Może jakiś schemat zdjęcia gdzie wpięta jest wiązka gniazda przyczepy.Pozostałe prądy są.
    • Przez ferguson3075
      Od ostatniego czasu mam problem z wspomaganiem kierownicy , chodzi cięzko na wolnych obrotach , zauważyłem tez ze na półbiegu na zajacu ciągnik tak jakby cos blokuje gdy jest na luzie , po przełączeniu na zółwia na luzie problem ustępuje , gdy jest rozgrzany i jest na zajacu sam zmienia na zółwia , pompe wymieniono w 2016 roku na nową, wymieniony filtr hydrauliki i wyczysciłem filtr niskiego ciśnienia od wspomagania,od czasu do czasu zaświeca sie kontrolka ciśnienia oleju na wolnych obrotach
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj