jack2006

Ursus C360 3p -Włączanie sprężarki

Polecane posty

jack2006    1

Witam, posiadam od niedawna ursusa 360 3p i zastanawia mnie jak napompować koło sprężarką w ciągniku, tzn z tego o wiem to sprężarka w 3p chodzi cały czas,

ale np nakręcam wąż do pompowania i co dalej, wcześniej miałem c360 to było załączanie a w 3p nie mam pojęcia gdzie jest. Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jack2006 napisał:

czyli nakręcam wąż i wtedy idzie powietrze, żadnego zaworu nie ma?

dokładnie tak. wkrecasz wąż I pompujesz A jak wkrecisz korek to idzie powietrze na zbiornik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Ja pierd...lę!!!  Widzi jełop że sprężarka pracuje cały czas i jeszcze się pyta co ma zrobic żeby pompować ??? No k**wa kutasa se podłącz jak mózgu nie masz  Jeden z drugim !!!!

Zgodnie z taryfikatorem- tydzień urlopu

Edytowano przez danielhaker
  • Haha 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wujekk110    45

Kolego Karolek, nie uważasz, że przesadziłeś ze swoim pięknem doradztwa ??? U mnie jest zamontowane na sprężarce koło pasowe z możliwością rozłączenia napędu na sprężarkę, a pozostawiając napęd na prądnicę. Tak że, jeśli o tym nie wiesz, nie wypowiadaj się w tak obraźliwy sposób, bo być może tak jest u autora tematu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445 napisał:

Ja pierd...lę!!!  Widzi jełop że sprężarka pracuje cały czas i jeszcze się pyta co ma zrobic żeby pompować ??? No k**wa kutasa se podłącz jak mózgu nie masz  Jeden z drugim !!!!

 

jeden z drugim? Kogo Ty chłopcze obrażasz? Kolega pyta to mu odpowiadam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wujekk110    45

 

 

"Damian ". Krótko mówiąc, za ten wpis ten doradca powinien być przesunięty do innego świata😈

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1848

Co nie zmienia faktu że niektóre pytania są bezsensu,brak myślenia samodzielnego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj