jack2006

Ursus C360 3p -Włączanie sprężarki

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
jack2006    0

Witam, posiadam od niedawna ursusa 360 3p i zastanawia mnie jak napompować koło sprężarką w ciągniku, tzn z tego o wiem to sprężarka w 3p chodzi cały czas,

ale np nakręcam wąż do pompowania i co dalej, wcześniej miałem c360 to było załączanie a w 3p nie mam pojęcia gdzie jest. Proszę o pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jack2006 napisał:

czyli nakręcam wąż i wtedy idzie powietrze, żadnego zaworu nie ma?

dokładnie tak. wkrecasz wąż I pompujesz A jak wkrecisz korek to idzie powietrze na zbiornik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    53

Ja pierd...lę!!!  Widzi jełop że sprężarka pracuje cały czas i jeszcze się pyta co ma zrobic żeby pompować ??? No k**wa kutasa se podłącz jak mózgu nie masz  Jeden z drugim !!!!

Zgodnie z taryfikatorem- tydzień urlopu

Edytowano przez danielhaker
  • Haha 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wujekk110    5

Kolego Karolek, nie uważasz, że przesadziłeś ze swoim pięknem doradztwa ??? U mnie jest zamontowane na sprężarce koło pasowe z możliwością rozłączenia napędu na sprężarkę, a pozostawiając napęd na prądnicę. Tak że, jeśli o tym nie wiesz, nie wypowiadaj się w tak obraźliwy sposób, bo być może tak jest u autora tematu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445 napisał:

Ja pierd...lę!!!  Widzi jełop że sprężarka pracuje cały czas i jeszcze się pyta co ma zrobic żeby pompować ??? No k**wa kutasa se podłącz jak mózgu nie masz  Jeden z drugim !!!!

 

jeden z drugim? Kogo Ty chłopcze obrażasz? Kolega pyta to mu odpowiadam!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wujekk110    5

 

 

"Damian ". Krótko mówiąc, za ten wpis ten doradca powinien być przesunięty do innego świata😈

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adi96    1517

Co nie zmienia faktu że niektóre pytania są bezsensu,brak myślenia samodzielnego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez silver90
      Witam mam pytanie czy ktoś z was wlewał do ursusa c360 do skrzyni olej Jasol utto 10w30. Chciałbym go tym zalać żebym mógł wywracać  przyczepy nim i moim drugim ciągnikiem który chodzi na tym właśnie oleju. Co wy o tym sądzicie? Proszę o odpowiedzi. 
    • Przez tyj123
      Temat dotyczący ogólnych pytań w sprawie jakiegokolwiek remontu Ursusa C-360 i pochodnych
    • Przez prezesss89
      Witam, rozebrałem całą skrzynię w c360 3p strasznie wyła podczas włączenia wałka wom innych obiawów nie było ale wyła tak że nie było słychać nic innego poza skrzynią, rozebrałem całą do gołej obudowy do wymiany mam dwa wałki sprzęgłowe, koło zębate obrotów niezależnych wom i wałek po którym się to koło przesuwa no i wiadomo wszystkie łożyska, moje pytanie brzmi jakiej firmy części montujecie do skrzyń biegów? Ursus-waryński, ursus-chełmno, czy skropol ? Dodam że dwa lata temu wymieniałem wałki sprzęgłowe, założyłem skropol i mimo że każdy poleca tą firmę to u mnie strasznie szybko się zużyły, w miejscu gdzie chodzi łożysko wałeczkowe wypiłowało taki dołek że miałem problem rozebrać bo rolki zapierały się o rant, wstawię zdjęcie wałka na końcu. Które polecacie Chełmno czy waryński? Myślałem nad waryńskim jednak w internecie są opinie że mają one delikatnie inny profil zęba ( bardziej trójkątne) i obawiam się czy nie będzie to strasznie głośno pracować, myślałem też wymienić wtedy koło stałego zazębienia ( mimo że u mnie jest dobre) jednak wszystkie nowe zęby chodziły by wtedy z nowymi. Czy może bardziej polecacie części z Chełmna? Cena nie gra roli chodzi o to żebym tego znowu za dwa lata nie musiał rozbierać. Poniżej wstawiam zdjęcie wałka skropol po dwóch latach eksploatacji



    • Przez włodek
      Cześć,
      Powymieniałem właśnie u siebie wszystkie kontrolki na diody LED. Oczywiście standardowo problem jest z ładowaniem co też mnie nie dziwi. Alternator do wzbudzenia potrzebuje prądu rzędu 0,2A. Dioda LED nie wiem czy chociaż 0,02A generuje. Pytanie do Was, czy może już ktoś ten temat przerabiał? Jak sobie z nim poradziliście? Opornik? Jeżeli tak to jaki wsadziliście tak aby wzbudził alternator ale jednocześnie zbyt mocno się nie grzał gdy włączony jest zapłon ale silnik nie chodzi. A może są jakieś inne gotowe rozwiązania które można by zastosować? Jeszcze ostatecznie mogę dać diodę LED do sygnalizacji i wpiąć dodatkowo tą żarówkę i zostawić ją gdzieś pod deską ale to już trochę druciarstwo dla mnie. 
    • Przez Hardgainer97
      Dzień dobry koledzy :)
      Przyszła zima, biorę się pomału za uszczelnianie ciągnika. Jestem dopiero początkującym operatorem sprzętu, dlatego chciałbym się zapytać i wspomóc, skąd może mi tak cieknąć?
      Z góry dziękuję za pomoc.



×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj