Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.

Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 

 

Opublikowano

Renault ciekawa opcja 4x4 sprytne i silniki dobre oszczędne tylko uważaj na skrzynie w jakim stanie bo te wieksze modele mają problem z rewersem i pół biegiem

Opublikowano

Jakoś nie jestem przychylnie nastawiony do mtz co do Renault  chyba się skuszę obejrzeć go ale najpierw chciałbym się dowiedzieć coś nie coś o nich więcej i jak z częściami 

Opublikowano
23 minuty temu, Bubul napisał:

Jakoś nie jestem przychylnie nastawiony do mtz co do Renault  chyba się skuszę obejrzeć go ale najpierw chciałbym się dowiedzieć coś nie coś o nich więcej i jak z częściami 

Z częściami nie ma problemu ;)

Jedynie cena 

Mtz a renault to jest jednak komfort w kabinie lepszy i wgl 

Opublikowano

Cena tak jak pisałem 30-35tys może uda się coś fajnego wychaczyc a w przyszłości tura napewno trzeba będzie dokupić 

 

 

Opublikowano

Nie wierzył bym w bajki ,że coś jest bezawaryjne. Samoloty się psują w trakcie lotu a co dopiero traktor. Zanim podejmiesz decyzję o zakupie to popatrz sobie na ceny i dostępność części i materiałów eksploatacyjnych jak filtry oleje itd, wtedy ocenisz czy będzie Cię stać utrzymać taki ciągnik.

Opublikowano

Renault fajne, ale że się nie psują to nie wierz. Który 40-sto letni ciągnik się nie psuje? Weź pod uwagę MF 675. Część części pasuje od Ursusa, a w tej cenie znajdziesz 4x4 lub 2x4 z turem

Opublikowano

MF napewno niższy od Renówki - więc jak masz gdzieś nisko to uderzaj w MF675

Ja mam Renault 75.12 w kabinie RS - co do napraw przez 5 lat - wymiana rdzenia w chłodnicy - 1200 pln

Tak to wiadomo olej silnikowy, filtry. Na wiosne wymieniony olej w skrzyni i filtry hydrauliczne - koszt  - 890 zł.

Rewers czasami wysokoczy i po sezonie się zabieram za to i może przy okazji wałek WOM wymienię bo już końcówka strasznie zjechana - koło 5000 pewnie się wsadzi.

Jak z lubelskiego jestes to zapraszam - przejedziesz się popytasz. :D

 

 

Opublikowano
Dnia 1.05.2019 o 07:26, Bubul napisał:

Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.

Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 

 

 Kup zetora 7211 mało pali z napędem konfortowy  tani w utrzymaniu 

Opublikowano
2 minuty temu, PiotrKozikowski napisał:

 Kup zetora 7211 mało pali z napędem konfortowy  tani w utrzymaniu 

O nasz 'znawca" języka polskiego   xD  Zetor 7211 nie ma napędu i na pewno nie pali mniej od 60-tki.    :P   :D   

Opublikowano
Dnia 1.05.2019 o 07:26, Bubul napisał:

Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc 

Zawsze " apetyt rośnie w miarę jedzenia" . Kupisz bez przedniego napędu ,  będziesz chciał zapiąć konkretny sprzęt ,czy wymienić na lepszy, a tu " klapa" , słaba praca z ładowaczem , lekki przód , słaby uciąg ,aby pracować z konkretnymi maszynami uprawowymi  itd.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v