PiotrKozikowski

Members
  • Ilość treści

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O PiotrKozikowski

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

592 wyświetleń profilu
  1. Witam mam zamiar przetestować instalacje wodorową własnej produkcji nie z wody lecz z butli z wodorem i z regulatorem przepływu gazu do dodawania mu obrotów wodorem a nie ON jak wyjdzie dam wam znać i jak będzie potrzeba to i zrobię testy na chamowni przed i po instalacja będzie montowana w zetor 16245 turbo 160 KM zobaczymy ile wyjdzie na wodorze
  2. Stara instalacja oryginalna czy nowa czy samorubka? To dużo ma do tego a po drugie przekrój żyły przewodu istotną rzecz jak 1.5 mm to spokojnie zakładaj jak cieńszy to uważaj bo mogo się zgrzać
  3. Witam wszystko ładnie połowę przewodów zbędny koszt. Rozdzielacz polecam zamontować na blasze z wyjściami chydraulicznymi by było estetycznie i profesjonalnie i do cewek polecam zabezpieczenie dopasować w postaci bezpieczników kturych mugł byś zamontować w kokpicie w wygodnym dla cb miejscu i te guziki na błotniki to mogłeś lepiej zrobić ściągnij trochę z zachodnich i by było pięknie ale zamiast tyle kabelków to polecał bym kable 7x1.5 mm do sterowania zaworami widzę rozdzielacz 4 sekcje? To 4x2x2=16 kabli to 3 kabelki i by było o Malinka a jak byś chciał sterować podnośniki em to polecam łączniki podwujne z powrotem do pozycji 0 1-0-2 np od uchylania szyby w samochodzie.
  4. Kup zetora 7211 mało pali z napędem konfortowy tani w utrzymaniu
  5. Problem tkwi w powieszchni głowic a blokiem rozkręcaj silnik blok do szlifu i głowiczki wyruwnaj powieszchnie. I uszczelki kup z miedzią ważne rzeby nie była pogięta za dużo bo na sklepie to walają tym jak chcą i kolejność dokręcania głowic musisz znać oraz siłę docisku w Nm niutono metrach to jest ważne
  6. A jak odpowietszasz chamulce? Zasada jest taka :pompujesz po 10 razy pedałem trzymasz wciśnięty a druga osoba odpowietrznikiem otwiera po wypuszczenie powietrza zamyka i ty dalej pompujesz aż do oporu jak rurka pusta to trochę pomachasz Lub nieszczelne układ a i pamiętaj nie mieszaj płynu chamulcowego jak kupujesz dot 4 to dot 4 a jak dot 3 to dot 3 bo jak pomieszasz płyny to zachodzi reakcja i po 2 miesiącach nie będziesz miał chamulców bo zerzre ci gumki w tłoczkach i cylinderkach
  7. Wiesz po co jest mikro pompka? Wyobraź sb taką sytuację jedziesz siać zborze siewnikiem redliczkowym wżuca bieg na starcie i siejesz nagle gurka na polu może i mała ale dusi ciągnik jak nie dobrany dobrze bieg i teraz masz do wyboru : A) zatrzymać się i zredukować bieg co prowadzi do zapchania redliczki i zostanie ślad B) jechać aż zdechnie i się zatka 0.5 m do tyłu i z powrotem opuszczanie siewnika C) przełączyć z zająca na żułwia i dalej siać jak człowiek Wyślij położenie tej rurki a znajdę ją nie ma takiej części kturej nie dostaniesz 😉
  8. Postaw ciągnik na pieńkach cały nad ziemią i odpla bieg i hamulcem lewym zachamuj potem prawym jak nic nie zaskrzypi to zwolennice ok a jak dalej to skrzynia lub most twierdzisz że na wstecznym to skrzynia tylna część między mostem a skrzynią
  9. Zmień rozdzielacz i będzie ok a jak lubisz zabawę to omiń ten i walnij sb elektro magnetyczny na elektro cewki
  10. Nie szczelny układ paliwowy posprawdzaj śruby przelewowe po dokręcaj je troch i odpal na popych niech pochodzi z 5 min a na drugi dzień będzie ok
  11. Masz rozwalony zawur ciśnieniowy taka tuleja wyglonda nie pozornie schowana na czapie od przodu na środku
  12. Gumki masz wyciapane w rozdzielacz za mocno ciągasz za wajche jak nie masz wyczucia kup sb na elektro zawory rozdzielacz to go nie przeciąrzysz
  13. Zajrzyj do oleju i filruw od mikro pompki jak nic ciekawego nie znajdziesz to rozdzielacz
  14. Sam robiłeś remont? Tryby dobierałeś z tej samej serii i czy były nowe na strachy albo na źle spasowanych trybach powstają głośne szumy pękanie rury to oznacza zużyte łożyska lub wybite otwory w bloku albo na wałku
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj