BartekCiszek

polbieg renault 103.54

Polecane posty

witam mam problem a mianowicie pólbiegi nie chca sie przelaczac jak pojezdze troche to wtedy sie przelaczy ale to dopiero po polowie dnia gdy przelacze z polbiegu 2 na 3 to kontrolka przeskakuje jak by sie przelaczyl a zaraz wskakuje spowrotem na 2 to samo z 1 póbiegiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DEMONxXx    12

Prawdopodobnie masz 2 opcje albo za gesty olej albo ktorys czujnik nawala i skrzynia chodzi w trybie awaryjnym jak olej sie rozgrzeje czujnik moze zaczac lepiej działać mam podobnie u siebie musze sie za to wziąć.

Kiedy to sie zaczeło? Jak było w zimę?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w zimie bylo tak samo po zmianie oleju zaczelo sie tak dziac lecz dzwonilem do goscia od renaulta i powiedzial mi ze to nie wina oleju poniewaz rewers przelacza normalnie a olej to stou 10w40 moze po zmianie bezpieczników bo zmienialem poniewaz nie zalaczal sie przedni naped podczas hamowania ostatnio jak jezdzilem to wskoczyl 3 pólbieeg i chwile normalnie dzialalo a potem znowu jak rozwiazesz problem to napisz lub jak ja rozwiaze to napisze

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

DEMONxXx    12

Na starym oleju było ok?

olej do tej skrzyni powinien być Utto a nie stou ale to rzadki olej działać powinno. Problemy mogą pojawiać się przy duzych mrozach lub mocnym rozgrzaniu. Napewno nieodpowiedni olej skróci zywotność elementów skrzyni

rewers działa ale połówki nie. dlatego ze sterownik przełącza sie w tryb awaryjny czyli brak półbiegów.

Miga ci czerwony wykrzyknik przy kontrolkach skrzyni?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak ale na starym oleju tez migala dopuki nie wlaczylem rewersu ostatnio przy wyciaganiu auta ciezarowego jechalem do domu i wlaczaly sie polówki ale tak jak by cos nie loczylo poniewaz raz chodzily a zaraz nie potem zaczely znowu chodzic do tego goscia od renaulta jak dzwonilem to powiedzial mi ze jak by olej byl zly to by slizgal na 2 polówce a jak nie slizga to znaczy ze nie czyta jakiegos czujnika i pasowalo by go podpiac pod kompa albo zobaczyc bo przewodach 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DEMONxXx    12

troche głupoty plecie ten twój spec jak wszystko sprawne to na byle jakim oleju nie będzie się slizgal przy zbyt gęstym oleju będzie ciagnac na sprzeglach tzn ze ciężko wrzucić bieg ale gęstość zmienia się w miarę rozgrzania oleju wiec na ciepłym powinno być dobrze. Jeżeli wlejesz slaby olej to po mocnym rozgrzaniu zrobi się jak woda wtedy ciśnienia mogą spaść i zaczną się problemy.

co do czujnikow może mieć racje ale wystarczy je wyjac i dać do sprawdzenia lub samemu sprawdzić.

jeżeli miga wykrzyknik najpierw należałoby się tym zajac czyli czujnikami

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a moze wiesz jakie czujniki mogly by odpowiadac poniewaz mialem wczesniej forda a renówke mam od listopada wiec jeszcze wszystkiego nie posprawdzalem ale olej mi sie wydaje ze powinien byc dobry bo kolega u renaulta 110.54 ma ten sam olej i jest wszystko w pozadku a u ciebie jest dokladnie tak samo 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DEMONxXx    12

u mnie zima nie było polowek teraz czasem sa od razu czasem po pol godziny pracy a czujniki od skrzyni sa chyba dwa jeden w moście drugi w skrzyni i dwa kolejne od predkosci jazdy w przystawce napedu i od obrotow przy rozruszniku.

jest jeszcze czujnik ciśnienia i chyba temp. Ale raczej nie maja wpływu

Olej w renowce stou do skrzyni bez polbiegow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to od predkosni i napedu chodzi bo pokazuje predkosc i obroty naped sie wlacza a u mnie tez po 2 godzinach jazdy byly zaraz nie bylo potem byly tak jak by cos nie laczylo bo jak zaczna chodzic to powinny chodzic a tak to raz zadziala a potem nie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

doszedles u siebie moze co to za usterka z tymi pólbiegami bo dzwonilem do agromarka bo oni maja do claasa kompa lecz nie dadza rady przyjechac 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DEMONxXx    12

Narazie nie mam kiedy sie z tym bawić.

Moja rada posprawdzaj te dwa czujniki chyba w moscie i drugi w skrzyni sa z prawej strony. taki sam jest od obrotów wiec mozesz pozamieniac jak pasuje i jak pokaze ci obroty to sprawny.

kompem od claasa raczej nic nie zrobią w tej serii.

Napisz skad jestes moze byc na PW moze mam namiary na goscia od renowek z twoich okolic 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Zrobiłeś coś z tym ciągnikiem? 

Ja mam od Ciebie ponad 100km i też potrzebuje zkalibrowac skrzynie (wolno działa rewers) mam namiar na goscia kolo poznania ale liczy sporo za dojazd. Mozna by sie zgadać. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 21.06.2019 o 16:28, Wojtek987 napisał:

Zrobiłeś coś z tym ciągnikiem? 

Ja mam od Ciebie ponad 100km i też potrzebuje zkalibrowac skrzynie (wolno działa rewers) mam namiar na goscia kolo poznania ale liczy sporo za dojazd. Mozna by sie zgadać. 

dzwonilem do gosci którzy sie zajmuja fergusonem i renówka sa niedaleko mnie maja przyjechac popatrzyc jak cos zrobia to dam znac pytalem sie goscia i mówil ze kalibracja wiele nie da bo tam jest problem z elektryka naprawial ostatnio renówke i mówil ze dzwonil do claasa a oni powiedzieli ze nie dadza rady ale zrobili bez komputera zobaczymy ja przyjada

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Wojtek987    63

Ok będę czekał co zdziałają-nie wiesz kiedy to będzie? U mnie teoretycznie sama kalibracja bo sprzęgło po zmianie kierunku jazdy powoli działa. Ten z Wielkopolski już kiedyś u mnie był, trochę poprawił ale za mało. Teraz za dojazd wyjdzie więcej niż robota. Szukam kogoś bliżej, gdybyś miał ściągać kogoś z dalsza to daj znać, można częściowo podzielić koszty dojazdu. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DEMONxXx    12

jak gosciu od kalibracji nie umie zmienic czujnika to nawet sobie nim głowy nie zawracaj ci co mam do nich namiary znaja sie na tym.  to nie jest tylko kalibracja jak sie podepniesz to po błędach wiesz co wymienic. przed kalibracją wszystko musi byc sprawne inaczej po takiej robocie całkiem przestanie jezdzic. Kalibracje robi sie tak zeby wrazie  było gorzej mozna bylo wrocic do starych ustawien

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez bartek15208
      Cześć mam problem z ciągnikiem Renault Ares 640 czasami a już coraz częściej rozlacza mi rewers mianowicie w czasie jazdy rozlacza się i zaczyna mi migac piszczesc kontrola z akumulatorem z strzalką ta pomarańczowa i ciągnik stoi dopiero jak wyrzuce bieg poruszam sprzęgłem i ponownie wrzucę bieg ciągnik zaczyna jechać Niewiem co to może być wszystko przejrzałem czujnik pod sprzęgłem wymieniłem. Bez wyrzucenia biegu i jego ponownego wrzucenia błąd niezniknie i ciągnik niepojedzie może tu gdzieś problem leży? Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez Gustawek
      Witajcie. Podłączyłem nowe radio do Renault 110.54 i przy uruchomieniu ciągnika radio się wyłącza. Mógłbym ktoś podpowiedzieć co temu dolega? Z góry wielkie dzięki
    • Przez Mateuszpaluch21
      Witam. Mam takie pytanie otóż gdy nacisnę pedał sprzęgła to zaświeca się kontrolka z piorunem po chwili gaśnie tak samo gdy puszczam pedał. Sytuacja ma miejsce tylko wtedy gdy ciągnik jest rozgrzany i używam pedału sprzęgła.
    • Przez wolof25
      witam mam problem z Renault 110.14  z wspomaganie bo nie moge skręcać kołami a jak mam 1500 obrotów na silniku to czasami  skręcić w jedną stronę a żeby wyprostować to mszę zgasić silnik odczekać 5 minut a wtedy dać gazu i koła się prostują się koła i jak jest rozgrzany olej to nie działa wspomaganie wogóle a  Wymieniałem orbitol i pompe  .
      A jak zmieni się orbitol z 125 cm3 na  100  to ma jakiś wpływ na układ kierowniczy w renaulat 110-14
      A jak się wymieni filter ssący olej hydrauliki to  coś zmieni  się ???? 
    • Przez antoniekek
      Witam, 
      w kabinie mam 2 dźwignie od podnośnika. Jedna ta od strony koła podnosi  do  1/2 wysokości druga nie wiem od czego. 
      Ogolnie podnośnik nie podnosi na max wysokość. Podniesiony sprzęt nie opada. 
      Gdzie szukać przyczyny niskiego podnoszenia? I do czego służy ta 2 wajcha, ta od strony siedzenia?
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.