panmino

MTZ 1025- Nierówna praca silnika pod obciążeniem

Polecane posty

panmino    26

Podczas pracy na pełnym gazie i dużym obciążeniu silnik furkocze, praca jest nierówna, ale są to "nierówności" o dużym natężeniu i na obrotomierzu tego nie widać. Wymieniłem filtr paliwa, sprawdziłem drożność przewodów paliwowych. Co to może być?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
pasowało by sprawdzić wtryski kolego może się któryś podwiesza, może zawory się nie domykają i uchodzi w komin może też być pompa paliwa, silnik dymi jakoś czy coś czy tylko głos sie zmienił. czasem nie odkręciło się coś i na wysokich obrotach coś strzela?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
To już by podpadało pod wypalone zawory. Sprawdzałeś luzy?

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7975
może tłumik, w pronarze tak rzezil jakby się miał silnik rozpasc, a bez chodził okej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panmino    26

Nie sprawdzałem zaworów, 2300mth ma. To nie są mechaniczne odgłosy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    297
Z włączoną/wyłączoną sprężarką jest jakaś różnica?

KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Sprawdź membranę w korektorze ciśnieniowym i jego płynność poruszania się i szczelność na połączeniach z kolektorem.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panmino    26
Dnia 7.07.2018 o 02:09, zbyszekbrzuze napisał:

Z włączoną/wyłączoną sprężarką jest jakaś różnica?

Sprężarka jest wyłączona.

Dnia 7.07.2018 o 09:07, seweryn20 napisał:

Sprawdź membranę w korektorze ciśnieniowym i jego płynność poruszania się i szczelność na połączeniach z kolektorem.

A gdzie to jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
seweryn20    825

Na pompie wtryskowej zaraz nad dźwignią taka gruszka z membraną połączona wężykiem z kolektorem ssącym.


BEDNARY 2017... w końcu zobaczyłem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panmino    26

Sprawdziłem, membrana uszkodzona! Tylko nie potrafię znaleźć jej numeru katalogowego. Pompa jest: PP4M10P1f-3480

PP4M10P1F.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

z widoku podobna do czeskiego motorpala, szukaj na ich stronach albo u zetora. nie wiem czy od Lublina by membrana nie podeszła!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panmino    26

Tak, wychodzi na to, że to jest czeski Motorpal. Dlatego pewnie nie ma rozpisanej tej pompy w  katalogu części Belarus 1025. Znalazłem na allegro membranę, ale nie mam pewności, czy to ten model. Pozostaje dopytać sprzedawcę.

Tylko czy po wymianie membrany nie będzie potrzebna jakaś regulacja?

Edytowano przez panmino
Dopiski

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris148a    89

Witam, podłącze się do tematu, Man mtz 82 z 86r. Był robiony remonty kapitalny, pompa wtryski też i też przebiera ten silnik, oddałem jeszcze raz pompę i wtryski do sprawdzenia to niby wszystko ok. Założyłem z powrotem i jest to samo, nie raz chodzi lepiej a nie raz to tak przebiera że nie mam już słów i pomysłu, głowica sprawdzona, zawory ustawione. Jakieś pomysły? To jest pompa z własnym smarowaniem (w tylnej jej części leje się olej do niej.)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris148a    89

Był bo blok był wymieniany, palić pali dobrze, dymic nie dymi.

No był bo była zmiana bloku. Palić pali i dymic nie dymi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris148a    89

Zbyszek albo Seweryn podpowiedzcie coś bo ja już nie wiem za co się zabrać. Zobaczę jeszcze ustawić ten zapłon ale jestem ciekaw czy w kole zamachowym są te otwory na GMP i PW bo założyłem z rok temu nowe koło a teraz jak patrzę na Google to niektóre nie mają tych otworów, będę w domu to sprawdzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
panmino    26

Wracam do swojego tematu. Wymieniłem membranę - bez poprawy. No ale skręciłem to wszystko "na oko", a tam jest regulacja. Jechać z tą pompą do fachowca co ustawia pompy?

Tak, pojechałem do pompiarza i sprawdził pompę. Jest ok, ale kazał przywieźć wtryski. No i wyszło szydło z worka - dwa wtryski dawały ciśnienie 200, a dwa 150 ..! Wymieniłem wszystkie rozpylacze na nowe i zostały ustawione na 230, bo ponoć są słabej jakości i i tak ciśnienie spadnie. 

Tam są takie podkładki metalowo - teflonowe i po wymianie rozpylaczy nie da się już ich poprawnie założyć. Czy można założyć zwykłe miedziane? Nie chce mi się czekać na przesyłkę z nowymi teflonowymi bo mógłbym już składać 😜

Edytowano przez panmino
aktualizacja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arion650    1

Witam. Odnawiam temat otóż mam duży problem z pronarem 1025a wczesną wiosną wydmuchnął mi uszczelkę pod głowicą zmieniłem ją sam i właściwie od wtedy zaczęły sie problemy, odrazu po wymianie pojechał na pole i zaczął dymić na biało zdarzyło się to 2 razy po około 5 min takie zwiewny dym jak by para wodna czy coś takiego, zaraz potem zaczął lekko dymić odmą, działo się to z 10 mth tak potem przestał I zaczął dymić kominem jak był zimny zmiennie raz na niebiesko raz na biało, gdy się rozgrzał silnik pojawiał się czarno siwy dym nawet przy nie dużych obciążeniach i te dymienie było takie przerywane takie typowe delikatne pufanie dymem podczas pracy, więc przyjechał fachowiec ustawił zawory po czym nie było żadnej zmiany, więc wzięliśmy wtryskiwacze okazało się że wszystkie lały więc poszły nowe ustawione na 180 i nadal podymiał przy pracy ( skończyło się niebieskie dymienie i białe na zimnym ) myśleliśmy że za mało ciśnienia więc dostały 220 tak jak jest w instrukcji  wszystko ok ale na niskich obrotach caly czas silnik przebiera i są skoki obrotów nawet do 100 na silniku A przy obciążeniach parkocze jak by się zapowietrzał Ale siłę ma ,więc poszły inne wtryski bo liczyłem że tamte są złe, więc nowe końcówki ciśnienie 220 i nadal to samo na niskich obrotach szarpanie straszne na wysokich ładna równa praca i brak dymienia I ja zimnym I na ciepłym. Może ktoś miał podobny przypadek lub wie co może być grane i mi wyjaśni Byłbym bardzo wdzięczny lub może ktoś wie jakie powinny być końcówki wtryskiwaczy silnik d-245 pompa ruska zwykła Pronar 1025a rok produkcji 2008 .Pozdrawiam i z góry wielkie dzięki 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez LubieTosty
      witam mam 25lat szukam dorywczej pracy na gospodarstwie okolice Włoszczowy świętokrzyskie  posiadam prawo jazdy B, B+E, T mam duże doświadczenie prowadzeniu maszyn rolniczych prac dorywcza na codzien pracuje ale po pracy mogę przyjechać na gospodarstwo  pracuje po 8H
      proszę pisać w prywatnych wiadomościach lub na
      email Damianskoda2@gmail.com
    • Przez gorg_tki
      Witam. Problem z Władimirem jest taki że dławi sie na pełnym gazie. Zapinam pług orlik lub kosiarkę rotacyjną 135 i spokojnie ciągnik daje radę na 4 biegu kultuta pracy jest dobra zero kopcenia ale na pół gazu max70% zaś jak dodam gaz na calego to tylko zaczyna kłócić na czarno, silnik wydaje głuchy dźwięk nastepuje falowanie obrotów na 5 sekund nabiera wigoru to znowu dlawi się ujmuje gazu i znów jest "dobrze". Prosze o pomoc. Uklad paliwowy sprawdzony filtry wymienione, nigdy nie zapowiedział sie.
    • Przez Grzebcio
      Witam,

      niedawno nabyłem tegorocznego deutza keyline f70 i po paru naprawach, nie wiem czy mam zgłaszać kolejne czy zaufać wkurwionemu już serwisantowi. Pytania kieruję do użytkowników agroluxów oraz agroplusów gdyz skrzynia 15x15 (rewers mechaniczny) chyba się nie zmieniła. Także:
      -czy tylny most/skrzynia/rewers (nie wiem, które dokładnie) powyżej 15~20 na pusto powinien wydawać dźwięki jakby na trybach były luzy (wręcz trzaski/stuki)
      -oraz czy po nagrzaniu się ciągnika wspomaganie kierownicy bez przekroczenia 1300 obrotów powinno działaś ze znacznym oporem wręcz uniemożliwiając oporem kręcenie na postoju, podczas jazdy już spoko ale przy gwałtownych skrętach nie wyrabia na wolnych obrotach.
    • Przez Darekk310
      Witam
      Przy mocniejszym obciążeniu WOM to jest jak brona aktywna dostanie mocniejszego opory wyłącza wałek, kontrolka WOM zaczyna migać i wywala dwa błędy.
      id7685h, id7f02h
      Raz stało mi się to na prędkości 540 z 3 razy na 540 ECO. Czy wogule na ECO moge jeżdzic z broną aktywną?
    • Przez Piszczu
      Jezeli jestem rolnikiem,oplacam obowiązkowy krus oraz korzystam z dofinansowań-młody rolnik oraz modernizacja gospodarstw rolnych i chciałbym sobie "dorobic" poza gospodarstwem to jest taka możliwość? Moge wtedy zawiesić krus,jeżeli w dofinansowaniach jest napisane,ze muszę być ubezpieczony w krusie? Jak to się ma do tego? Można to jakaś "ominąć "?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj